30759

Area Manager la Libra Internet Bank

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
55%
  • Ultima actualizare: 01.06.2012
  • Numar referinta: 30759

Experienta

  • iulie 2011 - martie 2012

    Area Manager, Libra Internet Bank

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    15.07.2011 – 01.03.2012
    
    Area Manager - Manager de proiect
    
     Respect si aplic politica de marketing si comunicare stabilita de banca in conformitate cu strategia bancii;
    Propun, creez, actualizez si dezvolt noi produse destinate segmentului profesii liberale;
    Implementez noile produse in cadrul bancii si implementez planul de promovare al acestora;
    Asigur gestionarea eficienta si eficace a proiectelor alocate;
    Sunt responsabila cu dezvoltarea portofoliului de clienti professionals, a volumului de operatiuni si a profitabilitatii pe segmentul professionals;
    
      
    Asigur implementarea strategiei de vanzare in Sucursale si urmaresc permanent realizarea obiectivelor de vanzari;
    Ma implic in  mod direct in activitatea de control si monitorizare a activitatii zilnice a A/CRM professionals;
    Particip activ la realizarea obiectivelor de vanzari;
    Initiez si dezvolt parteneriate care sa reprezinte surse de profit pentru banca;
    Vizitez periodic sucursalele pentru a detecta noi oportunitati de afaceri, noi tipuri/pachete de produse si ofer suport A/CRM professionals in activitatea de vanzare pe segmentul professionals
    Monitorizez calitatea serviciilor oferite clientilor bancii de catre A/CRM professionals in timpul procesului de vanzare si dupa, in conformitate cu legislatia si normele interne in vigoare;
    Ofer clientilor informatiile, documentatia si consultanta potrivita pentru operatiunile pe care acestia le solicita;
    Cunosc foarte bine toate produsele bancii si instruiesc A/CRM professionals cu privire la acestea;
    Raspund de distributia catalogului de produse al bancii (pentru produsele destinate segmentului profesii) si am grija ca toti membrii Sucursalelor sa fie in posesia si cunostinta acestuia;
    Actionez conform legilor in vigoare, reglementarilor BNR si procedurilor Bancii;.
    Mentin si imbunatatesc activitatea de raportare a activitatii si a rezultatelor pe segmentul profesii;
    Particip la intalnirile de prezentare si promovare a produselor bancii impreuna cu A/CRM professionals.
    Însuşirea si respectarea regulamentelor, politicilor şi deciziilor interne cu privire la activităţile specifice postului, a mediului şi condiţiilor de lucru, cele privind protecţia şi sănatatea muncii, asigurarea securităţii informaţiilor şi operaţiunilor, gestiunea şi utilizarea judicioasa a resurselor alocate, urmărirea prevederilor privind etica şi conduita profesionala;
    Raportarea incidentelor operaţionale şi a celor care pot afecta securitatea datelor/informatiilor.
    La solicitarea sefului direct efectueaz orice sarcina, activitate sau proiect aflate in sfera sa de activitate;
    Asigur back-up corespunzator, la solicitarea sefului direct, conform Politicii de back-up a bancii.
    

  • iulie 2011 - martie 2012

    Area Manager, Libra Bank

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    15.07.2011 – 01.03.2012
    
    Area Manager - Manager de proiect
    
     Respect si aplic politica de marketing si comunicare stabilita de banca in conformitate cu strategia bancii;
    Propun, creez, actualizez si dezvolt noi produse destinate segmentului profesii liberale;
    Implementez noile produse in cadrul bancii si implementez planul de promovare al acestora;
    Asigur gestionarea eficienta si eficace a proiectelor alocate;
    Sunt responsabila cu dezvoltarea portofoliului de clienti professionals, a volumului de operatiuni si a profitabilitatii pe segmentul professionals;
    
      
    Asigur implementarea strategiei de vanzare in Sucursale si urmaresc permanent realizarea obiectivelor de vanzari;
    Ma implic in  mod direct in activitatea de control si monitorizare a activitatii zilnice a A/CRM professionals;
    Particip activ la realizarea obiectivelor de vanzari;
    Initiez si dezvolt parteneriate care sa reprezinte surse de profit pentru banca;
    Vizitez periodic sucursalele pentru a detecta noi oportunitati de afaceri, noi tipuri/pachete de produse si ofer suport A/CRM professionals in activitatea de vanzare pe segmentul professionals
    Monitorizez calitatea serviciilor oferite clientilor bancii de catre A/CRM professionals in timpul procesului de vanzare si dupa, in conformitate cu legislatia si normele interne in vigoare;
    Ofer clientilor informatiile, documentatia si consultanta potrivita pentru operatiunile pe care acestia le solicita;
    Cunosc foarte bine toate produsele bancii si instruiesc A/CRM professionals cu privire la acestea;
    Raspund de distributia catalogului de produse al bancii (pentru produsele destinate segmentului profesii) si am grija ca toti membrii Sucursalelor sa fie in posesia si cunostinta acestuia;
    Actionez conform legilor in vigoare, reglementarilor BNR si procedurilor Bancii;.
    Mentin si imbunatatesc activitatea de raportare a activitatii si a rezultatelor pe segmentul profesii;
    Particip la intalnirile de prezentare si promovare a produselor bancii impreuna cu A/CRM professionals.
    Însuşirea si respectarea regulamentelor, politicilor şi deciziilor interne cu privire la activităţile specifice postului, a mediului şi condiţiilor de lucru, cele privind protecţia şi sănatatea muncii, asigurarea securităţii informaţiilor şi operaţiunilor, gestiunea şi utilizarea judicioasa a resurselor alocate, urmărirea prevederilor privind etica şi conduita profesionala;
    Raportarea incidentelor operaţionale şi a celor care pot afecta securitatea datelor/informatiilor.
    La solicitarea sefului direct efectueaz orice sarcina, activitate sau proiect aflate in sfera sa de activitate;
    Asigur back-up corespunzator, la solicitarea sefului direct, conform Politicii de back-up a bancii.
    

  • februarie 2011 - iulie 2011

    Referent bancar, ING Office Bratianu Pitesti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Referent bancar in relatiile cu clientii
    
     Prospectarea pietei si identificarea de  clienti potentiali;
    Contactarea clientilor potentiali si planificarea de intalniri la sediul Institutiilor sau la banca;
    Organizarea de prezentari  in fata clientilor in  care sa se promoveze produsele si serviciile oferite de ING Bank;
    Gestionarea portofoliuliu de clienti  si urmarirea consolidarii relatiei cu acestia, prin oferirea serviciilor de calitate;
    
    Participarea la implementarea strategiei ING Bank si contribuirea la realizarea target-ului  stabilit de Office Manager, atat pe indicatori  cantitativi (numar de clienti, numar de produse, etc.), cat si  pe indicatori calitativi (delicventa, inactivitate portofoliu, etc);
    Asigurarea promovarii produselor bancare si de asigurari, administrarea acestora;
    Urmarirea respectarii indicilor de calitate ai portofoliului si initierea de masuri de crestere a acestora;
    Procesarea informatiilor necesare pentru  a face  prima verificare in vederea acordarii produselor de  creditare, utilizarea aplicatiilor puse la dispozitie de catre ING Bank;
    Verificarea corectitudinii  informatiilor  din dosarul clientului pentru a nu exista riscul de fraudare;
    Efectuarea operatiunilor (sau  transmite catre banca) prin aplicatia Record;
    Respectarea procedurilor de lucru privind desfasurarea operatiunilor bancare si procedurilor ce reglementeaza desfasurarea activitatii in banca;
    Respectarea Codului de Conduita ,  valorilor Grupului ING;
    Permanenta informare despre piata servicilor financiar-bancare  si despre produsele/ serviciile din portofoliul ING Bank;
    Cunoasterea portofoliului de produse si servicii ING Bank  disponibil prin reteaua retail;
    Solicitarea de recomandari clientilor din portofoliu;
    Sondarea permanenta a gradului de satisfactie al clientilor  prin solicitarea de feedback;
    

  • iunie 2008 - mai 2009

    Referent bancar, ING OFFICE Bratianu Pitesti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Referent bancar in relatiile cu clientii
    
     Prospectarea pietei si identificarea de  clienti potentiali;
    Contactarea clientilor potentiali si planificarea de intalniri la sediul Institutiilor sau la banca;
    Organizarea de prezentari  in fata clientilor in  care sa se promoveze produsele si serviciile oferite de ING Bank;
    Gestionarea portofoliuliu de clienti  si urmarirea consolidarii relatiei cu acestia, prin oferirea serviciilor de calitate;
    
    Participarea la implementarea strategiei ING Bank si contribuirea la realizarea target-ului  stabilit de Office Manager, atat pe indicatori  cantitativi (numar de clienti, numar de produse, etc.), cat si  pe indicatori calitativi (delicventa, inactivitate portofoliu, etc);
    Asigurarea promovarii produselor bancare si de asigurari, administrarea acestora;
    Urmarirea respectarii indicilor de calitate ai portofoliului si initierea de masuri de crestere a acestora;
    Procesarea informatiilor necesare pentru  a face  prima verificare in vederea acordarii produselor de  creditare, utilizarea aplicatiilor puse la dispozitie de catre ING Bank;
    Verificarea corectitudinii  informatiilor  din dosarul clientului pentru a nu exista riscul de fraudare;
    Efectuarea operatiunilor (sau  transmite catre banca) prin aplicatia Record;
    Respectarea procedurilor de lucru privind desfasurarea operatiunilor bancare si procedurilor ce reglementeaza desfasurarea activitatii in banca;
    Respectarea Codului de Conduita ,  valorilor Grupului ING;
    Permanenta informare despre piata servicilor financiar-bancare  si despre produsele/ serviciile din portofoliul ING Bank;
    Cunoasterea portofoliului de produse si servicii ING Bank  disponibil prin reteaua retail;
    Solicitarea de recomandari clientilor din portofoliu;
    Sondarea permanenta a gradului de satisfactie al clientilor  prin solicitarea de feedback;
    

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Italiana
Avansat
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 01.06.2012
  • Reference number: 30759

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
Italian
Advanced
Spanish
Intermediate
Romanian
Native