31224

inspector principal la Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta

  • România, Constanța
  • România, Constanța
  • Romania, Constanța
  • Romania, Constanța
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 03.06.2012
  • Numar referinta: 31224

Experienta

  • iulie 2011 - Prezent

    inspector principal , Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    oferireade informaţii şi servicii de consiliere de specialitate copilului aflat în dificultate şi familiei lărgite sau familiei substitut;
    -identificarea familiilor/persoanelor care să ofere protecţie copilului aflat în dificultate printre rudele acestuia, până la gradul IV inclusiv sau familiei substitut;
    - evaluarea psiho-sociala a situaţiei copiilor aflaţi în dificultate şi identificarea nevoilor în plan social, psihologic, medical, educaţional, juridic;
    - determinarea opiniei copilului capabil de discernamant cu privire la persoana/familia care ii va oferi protectie;
    - evaluarea sociala şi psihologica a solicitantilor cu privire la capacitatea acestora de a oferi ingrijirea potrivita copilului separat, temporar sau definitiv, de parintii sai;
    - pregatirea familiei extinse sau substitutive pentru a raspunde corespunzator nevoilor copilului;
    - asigurarea mentinerii relatiilor copilului cu familia naturala sau cu orice alta persoana relevanta pentru viaţa acestuia cu excepţia situatiei copilului adoptat;
    - înregistrarea informaţiilor, progreselor, evoluţiei copilului;
    -recruteaza si evaluează capacitatea solicitanţilor în vederea atestării ca asistent maternal profesionist , în condiţiile legii;
    -pregăteşte şi participă la cursurile de formare iniţială şi continuă a asistenţilor maternali profesionişti organizate de DGASPC şi eliberează certificate de absolvire;
    -susţine propunerile de eliberare a atestatului de asistent maternal, precum şi pe cele de suspendare sau ori retragerea, motivat, în faţa Comisiei pentru Protecţia Copilului 
    -propune Comisiei pentru Protecţia Copilului admiterea sau respingerea cererii de atestare ca asistent maternal profesionist;
    -întocmeşte şi instrumentează dosarele de atestare a asistenţilor maternali profesionişti;
    -întocmeşte şi prezintă Comisiei pentru Protecţia Copilului raportul de anchetă psihosocială privind evaluarea capacităţii de a deveni asistent maternal profesionist;
    -asigură o evidenţă clară şi corectă a membrilor reţelei proprii de asistenţi maternali;
    -instrumentează şi soluţionează toate sesizările referitoare la copii care necesită protecţie pentru îngrijirea lor de catre un AMP, identificând în funcţie de nevoile fiecărui copil, asistentul maternal potrivit;
    -întocmeşte şi instrumentează dosarele pentru reinnoirea, suspendarea sau retragerea atestatului de asistent maternal profesionist, în condiţiile legii;
    -asigură servicii de consiliere asistenţilor maternali în vederea optimizării activităţii de creştere, îngrijire şi educare a copiilor pentru care s-a stabilit o măsură de protecţie;
    -intocmeste pontajele pentru asistentii maternali si tabelele de bani pentru alimentele copiilor aflati in grija asistentilor maternali;
    -manager de caz pentru copiii aflati in plasament la asistenti maternali;
    -colaborează cu instituţii guvernamentale şi nonguvernamentale din domeniul protecţiei copilului în vederea îndeplinirii atribuţiilor care ii revin ;
    -responsabilitati specifice de registratura generala ;
    -e.t.c .
    

  • ianuarie 2010 - mai 2012

    coordonator regional, Isra Center

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    cercetare/research/studii cantitative si calitative- coordonarea operatorilor de sondaje de opinie

  • ianuarie 2009 - iulie 2010

    reprezentant financiar , Provident Financial Romania

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Contracte credit, colectari debite 

  • ianuarie 2007 - ianuarie 2010

    asistent social / manager de caz, Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Buzau

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    -identifică şi evaluează capacitatea solicitanţilor în vederea atestării ca asistent maternal profesionist , în condiţiile legii;
    -pregăteşte şi participă la cursurile de formare iniţială şi continuă a asistenţilor maternali profesionişti organizate de DGASPC şi eliberează certificate de absolvire;
    -susţine propunerile de eliberare a atestatului de asistent maternal, precum şi pe cele de suspendare sau ori retragerea, motivat, în faţa Comisiei pentru Protecţia Copilului 
    -propune C.P.C. admiterea sau respingerea cererii de atestare ca asistent maternal profesionist;
    -întocmeşte şi instrumentează dosarele de atestare a asistenţilor maternali profesionişti;
    -întocmeşte şi prezintă C.P.C. raportul de anchetă psihosocială privind evaluarea  capacităţii de a deveni asistent maternal profesionist;
    -asigură o evidenţă clară şi corectă a membrilor reţelei proprii de asistenţi maternali;
    -instrumentează şi soluţionează toate sesizările referitoare la copii care necesită protecţie pentru îngrijirea lor de catre un AMP, identificând în funcţie de nevoile fiecărui copil, asistentul maternal potrivit;
    -întocmeşte şi instrumentează dosarele pentru reinnoirea, suspendarea sau retragerea  atestatului de asistent maternal profesionist, în condiţiile legii;
    -asigură servicii de consiliere asistenţilor maternali în vederea optimizării activităţii de creştere, îngrijire şi educare a copiilor pentru care s-a stabilit o măsură de protecţie;
    -intocmeste pontajele pentru asistentii maternali si tabelele de bani pentru alimentele copiilor aflati in grija asistentilor maternali;
    -manager de caz pentru copiii aflati in plasament la asistenti maternali;
    -colaborează cu instituţii guvernamentale şi nonguvernamentale din domeniul protecţiei copilului în vederea îndeplinirii atribuţiilor care ii revin ;etc
    

  • decembrie 2007 - decembrie 2009

    operator sondaje de opinie , Mercury Reserch

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    cercetare/research/studii cantitative si calitative

  • ianuarie 2005 - ianuarie 2007

    educator specializat, Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului- Buzau, Str. Bistritei,nr. 41-Serviciu Module Rezidentiale de Tip Familial

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Educatie,Training

    Asigurarea îngrijirii de baza si a educatiei non-formale si informale copiilor/tinerilor ocrotiti în centrul de plasament sau care frecventeaza centrul de zi, implicarea activa la dezvoltarea si consolidarea autonomiei si deprinderilor de viata independenta la copil/tânar în vederea cresterii sanselor de recuperare/reabilitare si reintegrare sociala a acestuia.
    -Participa, împreuna cu personalul de specialitate din cadrul institutiei, la elaborarea PIS nevoile de recreere si socializare, PIS dezvoltarea deprinderilor de viata independenta;
    -Participa, împreuna cu personalul de specialitate din cadrul institutiei, la elaborarea PIS nevoi educationale/PIS domenii de dezvoltare si urmareste obtinerea de rezultate scolare/obtinerea de rezultate în toate domeniile de comportament, corespunzatoare potentialului de dezvoltare a copilului; 
    -Elaboreaza, împreuna cu cadrul didactic de la scoala frecventata de copil, Programul educational, anexa a PIP, urmareste pregatirea temelor scolare si asigura sprijinul necesar pentru realizarea acestui lucru; 
    -asigura activitati de pregatire scolara în institutie pe durata programului scolar si în conformitate cu curriculum scolar; 
    -În absenta sau imposibilitatea parintilor, educatorul specializat participa la toate activitatile la care unitatea de învatamânt solicita prezenta parintilor; 
    - Organizeaza activitati de grup, în functie de propunerile si preferintele personale ale copiilor/tinerilor, stimulând libera exprimare a opiniei, contribuind la educarea spiritului de echipa, la promovarea întrajutorarii a comunicarii între copii/tineri; 
    - Organizeaza si anima activitatile de timp liber: sportive, culturale, gospodaresti, turistice, jocuri, etc.în functie de nivelul de dezvoltare a copilului/tânarului cu nevoi speciale; 
    -Participa, împreuna cu personalul de specialitate din cadrul institutiei, la elaborarea PIS nevoile de recreere si socializare, PIS dezvoltarea deprinderilor de viata independenta; 
    -Participa la amenajarea spatiului de locuit, actionând pentru personalizarea lui si implica pe copii/tineri în aceasta activitate, tinând cont de preferintele lor; 
    -Supravegheaza prezenta în unitate a copiilor încredintati si stabileste masurile, conform procedurilor existente, pentru aducerea acestora în institutie atunci când o parasesc; 
    -Ajuta copilul sa dezvolte relatii pozitive cu ceilalti : cu parintii, cu copiii din institutie si din unitatea de învatamânt frecventata, cu personalul din institutie si alti profesionisti implicati în derularea PIP/PPI; 
    -Încurajeaza copiii sa-si exprime opiniile cu privire la toate aspectele care-i privesc, inclusiv ale vietii cotidiene din institutie; 
    -Participa la întâlnirile de schimbare a turelor si redacteaza raportul de tura în caietul unic; participa la sedintele de supervizare, la întâlnirile de perfectionare lunare, la sedintele administrative si are datoria de a se autoperfectiona profesional; 
    -Respecta, în interactiunea cu copilul, valorile de baza ale unei relatii parentale de calitate: caldura si afectiune, limite clare si bine precizate, raspuns imediat la nevoile copilului, disponibilitatea de a raspunde întrebarilor copilului, sanctionare educativa, constructiva a comportamentului inacceptabil al copilului, respect, deschidere si comunicare, recunoasterea calitatilor si a reusitelor, confidentialitate si încredere reciproca; 
    -Respecta demnitatea copilului si foloseste formula de adresare preferata de copil; 
    -Cunoaste particularitatile de vârsta, diferentele individuale de conduita si istoricul copiilor de la grupa astfel încât sa poata stabili o comunicare si o relationare adecvata cu acestia; 
    -Abordeaza relatiile cu copiii sau cu grupul de copii în mod nediscriminator, fara antipatii si favoritisme; trebuie sa stie sa-si controleze emotiile în fata copilului; sa observe, sa recunoasca si sa încurajeze toate aspectele pozitive ale comportamentului copilului; sa nu judece sau sa eticheteze copilul; sa fie capabil sa negocieze si sa ofere recompense copilului; sa stie cum sa formeze la copil simtul responsabilitatii, de asumare a consecintelor faptelor sale; sa transmita copilului prin mesaje verbale si nonverbale ca este permanent alaturi de el; sa fie capabil sa stabileasca limite în relatia cu copilul si cum sa le faca acceptate de catre acesta; 
    -Preda banii de nevoi personale/fonduri financiare, tine evidenta acestora, urmareste si îndruma copiii în cheltuirea fondurilor financiare si însoteste copiii la achizitionarea produselor; 
    -Îsi însuseste si respecta legislatia în vigoare cu privire la protectia copilului ; 
    -Actioneaza în conformitate cu S.M.O. existente, asumându-si rolurile corespunzatoare; 
    - Actioneaza pentru asigurarea unui mediu securizant pentru copil/tânar ; 
    -Aduce la cunostinta conducerii centrului de plasament orice disfunctiuni întâlnite care pot aduce prejudicii sanatatii copiilor /tinerilor din institutie; 
    -Primeste si solutioneaza si alte sarcini trasate de conducerea institutiei, pe linie ierarhica, în limita competentelor profesionale pe care le are . 
    

  • ianuarie 2004 - decembrie 2006

    operator studii de piata , Civis

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    cercetare/research/studii cantitative si calitative
    
    

  • iulie 2004 - ianuarie 2005

    asistent manager / secretara director general, S.C. Trei Brazi S.R.L.confectii textile pentru export- Alison Hayes

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -    executarea lucrărilor de registratura generală (sortarea, înregistrarea, datarea, distribuirea). 
    -  lucrări de corespondenţă primită şi emisă de unitate; lecturarea corespondenţei primite, prezentarea la conducere, înregistrarea, repartizarea şi urmărirea rezolvării corespondenţei primite, întocmirea unor răspunsuri pe baza documentării prealabile, dactilografierea lor, prezentarea la semnat a corespondenţei cu materialul de bază; pregătirea corespondenţei pentru expediere, predarea la registratură sau expedierea directă, după caz, asigurarea transportului corespondenţei prin organizarea muncii curierilor. 
    -  atribuţii de documentare: detectarea surselor interne şi externe, selectarea materialului; prezentarea materialelor rezultate sub formă de --tabele, scheme, statistici, etc., clasarea documentelor, organizarea şi asigurarea unei bune funcţionări a arhivei unităţii. 
    -  probleme de protocol şi relaţii cu publicul: întocmirea unor planuri pentru desfăşurarea în bine condiţii a întâlnirilor cu persoane din afară instituţiei, primirea vizitatorilor şi a partenerilor de afaceri, cunoaşterea, documentarea în ceea ce priveşte regulile de comportament şi protocol specifice ţării din care vine partenerul, pregătirea corespondenţei protocolare cu ocazia diferitelor evenimente. 
    -  evidenţa necesarului de consumabile şi evidenţa de personal (secretara întocmeşte referatul cu necesarul de rechizite pentru compartimentul secretariat, ţine evidenţa orelor suplimentare, concediilor, evidenţa delegaţiilor, a deplasărilor şi a evenimentelor profesionale. 
    -  pregătirea călătoriilor de serviciu ale şefului, rezervarea de bilete, a camerei de hotel, pregătirea documentelor necesare pentru întâlnirile de lucru, contactarea persoanelor cu care trebuie să se întâlnească şeful şi stabilirea programului. 
    -  cunoaşterea şi folosirea aparaturii moderne de birou (calculatorul, maşina de multiplicat, fax, aparatura de înregistrare-clasare, interfonul, etc.); cunoaşterea tehnoredactării computerizate şi a programelor pentru aceasta. 
    -  organizarea sistemului informaţional: primirea prelucrarea şi transmiterea informaţiilor.
    -  primirea şi transmiterea comunicărilor telefonice
    -  organizarea şedinţelor şi a materialelor necesare.
    -  difuzarea în unitate a deciziilor şi instrucţiunilor cu caracter de circulată.
    -  preluarea de la şefi (prin delegare de autoritate) a unor sarcini pe care secretara le poate rezolva ;
    -  perfecţionarea permanentă din punct de vedere profesional.
    

Educatie

  • 2009 - 2010

    Postdoctorat, Universitatea "Ovidius" Constanta, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, catedra de Psihopedagogie Speciala si Asistenta Sociala in Parteneriat cu Colegiul National al Asistentilor Sociali, cu sprijinul Fundatiei Holt Romania

    • Constanța, România
  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Facultatea de Psihologie- Sociologie

    • București, România
  • 2007 - 2007

    Postdoctorat, Centrul National de Formare Continua Calarasi –curs formare profesionala

    • Buzău, România
  • 2004 - 2004

    Postdoctorat, Expert Info

    • Buzău, România
  • 2000 - 2004

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Pedagogic Spiru C Haret

    • Buzău, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 03.06.2012
  • Reference number: 31224

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native