31878

Office Manager la Value Concept Center

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Afiseaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 30 mai.
  • Numar referinta: 31878

Obiectiv profesional

Imbunatatirea comunicarii si acumularea de cunostinte noi intr-un mediu placut.

  • Bucuresti
  • Full time
  • Salariul dorit400 €
  • Domeniile urmariteInstitutii / Profesii liberale Traduceri, Office jobs Back Office, Office jobs Resurse umane / Psihologie
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 50% din program
  • Disponibilitate relocareNu sunt dispus

Experienta

  • martie 2017 - mai 2017

    Office Manager, Value Concept Center

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Back Office,Resurse umane / Psihologie,Secretariat

    - preluarea si directionarea apelurilor telefonice strict pentru manageri
    - actualizarea bazei de date documente confidentiale la nivel de management
    - pregatirea documentatiei pentru training-uri (aranjare in pagina, traduceri RO-EN, printare)
    - rezervari hotel parteneri externi, etc.
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    - asigurarea suportului administrativ pentru managementul firmei
    - comanda lunara/bilunara de papetarie si consumabile (apa, ceai, cafea etc)

  • septembrie 2016 - martie 2017

    Manager de proiect, Confidential

    • București, România
    • Project based
    • Domeniu - Office jobs: Back Office,Helpdesk / Suport client,Secretariat

    Primirea si luarea la cunostinta a datelor si termenului limita a proeictelor.
    Cercetarea, colectarea si centralizarea datelor preluate intr-o forma clara si concisa.
    Contactarea persoanelor si institutiilor aferente in vederea stabilirii de intalniri.
    Deplasarea in locatiile necesare, atat pe plan local cat si in tara.
    Intermedierea discutiilor si prestarea de servicii de interpretare intre asociatii straini si cei romani.
    Urmarirea bunului demers a intregului proiect.
    Raportarea verbala si scrisa catre partenerii straini a intregului proiect.

  • august 2016 - octombrie 2016

    Secretara, ROLEGAL EXPERTISE SERVICES

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Secretariat

    - Recepționarea și transmiterea mesajelor telefonice, fax și e-mail;
    - Primirea și expedierea corespondenței prin poștă și curier rapid;
    - Gestionarea și arhivarea corespondenței, documentelor;
    - Activități de protocol și administrative;
    - Gestionarea dosarelor de executare silita; 
    - Intocmirea si comunicarea actelor de procedura;
    - Deplasari in interesul biroului la instantele judecatoresti si oficiile postale;

  • octombrie 2013 - mai 2016

    Suport traducatori, One Hour Translation

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Traduceri

    Oferirea de suport traducătorilor prin mail și telefon.
    Contactarea acestora în vederea comunicării disponibilității lor pentru a lucra la proiectele de traducere.
    Trimiterea de emailuri după conversațiile telefonice.
    Identificarea și soluționarea problemelor legate de proiecte.
    Gestionarea proiectelor în așteptare în vederea începerii cat mai curând posibil.
    Back Office: analiza documentelor primite de la clienți și prelucrarea acestora în vederea obținerii unor versiuni editurile pentru ușurarea muncii traducătorilor.
    Raportarea directa către account și sales manageri a statusului proiectelor și a eventualelor probleme tehnice.
    Oferirea de soluții în timp real și urmărirea rezolvării lor.
    Consilierea și îndrumarea traducătorilor nou înregistrați în baza de date.

  • februarie 2012 - iulie 2013

    Vanzator, LS Travel

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: MLM

    Consilierea clienților și furnizarea de informații complete asupra produselor și serviciilor.
    Participare activa la identificarea percepțiilor și așteptărilor clienților, precum și găsirea soluțiilor de ridicare a nivelului de satisfacție a acestora.
    Realizarea unei situații clare și corecte a potențialilor clienți.
    Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor.
    Respectarea cu strictețe a procedurilor, normelor și reglementarilor interne.
    Participarea în mod activ la realizarea obiectivului de vânzări propriu magazinului.

  • aprilie 2012 - septembrie 2012

    Client service, SC Karin Events SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Menținerea comunicării directe cu clienții firmei.
    Rezolvarea reclamațiilor de la clienți.
    Rezolvarea problemelor legate de facturi și înregistrarea lor în sistem.
    Întocmirea diferitelor tipuri de rapoarte: vânzări, plăti, facturi de la furnizori.
    Acordarea de suport celorlalți colegi din departament.
    Menținerea comunicării cu furnizorii.
    Expediții prin curierat și posta romana.
    Preluarea și efectuarea apelurilor telefonice.
    Asistarea Direclorului general în probleme de comunicare, documentare și coordonare interna.
    Primirea și expedierea corespondentei: posta electronica.
    Expedierea și primirea corespondentei prin posta și curier rapid.
    Urmărirea bunei  desfășurări a comenzilor în curs.
    Achiziții de ordin logistic.
    Întâmpinarea vizitatorilor și îndrumarea acestora către persoanele avizate din firma.

  • martie 2007 - aprilie 2012

    Documentarist, UNEFS

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Educatie,Training

    Administrarea fondului de carte românească și organizarea depozitelor.
    Recuperarea publicațiilor de la beneficiari la termenele stabilite.
    Inscrieri/reinscrieri ale utilizatorilor.
    Întocmirea lunara de tabele cu utilizatorii înscriși/reinscrisi la biblioteca.
    Lichidarea fiselor utilizatorilor care solicita retragerea din evidentele universității.
    Updatarea fiselor electronice de cititori.
    Penalizarea depășirilor de termen și pierderilor de publicații.
    Administrarea documentelor specifice: trimiteri către casierie, eliberări chitanțe pentru taxe de permis, vânzare stand carte etc.
    Introducerea în baza de date a utilizatorilor și a publicațiilor noi.
    Participarea la acțiunile științifice și culturale organizate de Institut sau în alte locații.
    Comunicarea corecta a publicațiilor către utilizatori.
    Contabilitate primara.
    Participarea la organizarea târgurilor educationale și de carte.

Educatie

  • 2001 - 2004

    Colegiu / studii postliceale, Universitatea Bucuresti

    • București, România

Aptitudini

  • Capacitate de a munci in echipa
  • Spirit practic
  • Atitudine pozitiva si optimism

Aptitudini organizatorice: organizator și voluntar la târguri de educație și carte, sportive ( Gaudeamus, EDU, Porțile deschise, Ziua olimpica)
Aptitudini sociale:  lucru cu publicul, atenție distributiva, capacitatea de a atinge un depline.
Aptitudini profesionale: gestionare baze de date, atenție la detaliu
Aptitudini artistice: realizarea de bijuterii fantezie

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Germana
Incepator
Romana
Nativ

Distinctii

Certificari
IELTS 2004, British Council
40%
  • Last update: 30 mai.
  • Reference number: 31878

Career goals


                            

  • Bucuresti
  • Full time
  • Salary wanted400 €
  • Wanted work domainsInstitutions / Liberal professions Translations, Office jobs Back Office, Office jobs Human Resources / Psychology
  • Availability for work related travelUp to 50% of the schedule
  • Willing to relocateNot willing

Skills

  • Ability to work in team
  • Practical spirit
  • Positive attitude and optimism

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
German
Beginner
Romanian
Native