33206

SEF SERVICIU la SC GLOBAL SECURITY SISTEM SA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 03.07.2012
  • Numar referinta: 33206

Experienta

  • februarie 2010 - februarie 2012

    SEF SERVICIU, SC GLOBAL SECURITY SISTEM SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Protectie si Paza

    cunoaste si respecta prevederile legale privind organizarea si executarea serviciului monitorizare de catre societatile specializate de paza si protectie;
    • cunoaste aprofundat si aplica solutiile si serviciile de monitorizare si interventie oferite, precum si clientii actuali ai companiei;
    • cunoaste echipamentele din compunerea dispeceratului si monitorizarea sistemelor conectate;
    • cunoaste modalitatile de conectare a sistemelor de alarma ale obiectivelor la dispecerat;
    • propune variante de imbunatire a solutiilor tehnice din cadrul dispeceratului in vederea optimizarii serviciilor;
    • supravegheaza si se implica direct in implementarea noilor solutii/ echipamante de dispecerizare;
    • asigura intretinerea mijloacelor tehnice pentru functionarea lor la parametrii optimi;
    • urmareste buna functionare a echipamentelor si stabileste masuri urgente de remediere a eventualelor defectiuni de catre tehnicienii de intretinere;
    • asigura mijloacele tehnice pentru buna desfasurare a activitatii de dispecerat: 
     echipamente de receptie si monitorizare a sistemelor; 
     statii radio emisie - receptie;
     legaturi telefonice mobile si/sau fixe, etc;
    • supravegheaza si se implica direct in implementarea noilor solutii/ echipamante de dispecerizare;
    • asigura derularea contractelor de prestari servicii incheiate cu actuali clienti ai companiei;
    • elaboreaza strategia de dezvoltare a activitatii de monitorizare;
    • implementeaza eficient strategia de monitorizare si interventie aprobata, in scopul atingerii obiectivelor de afaceri ale companiei;
    • mentine relatia cu beneficiarii serviciilor de monitorizare si interventie, urmarin respectarea cerintelor acestora;
    • participa, la cerere, la intocmirea ofertelor pentru potentialii clienti si la contractele care urmeaza a fi incheiate;
    • pune la dispozitie toate datele necesare in contractarea unor noi beneficiari;
    • ofera solutii de monitorizare potentialilor clienti;
    • oferă informaţii clare şi precise clienţilor cu privire la serviciile prestate;
    • organizeaza si conduce activitatea de instruire initiala si periodica a personalului din subordine, conform planului de pregatire si cerintelor companiei;

  • iulie 2010 - ianuarie 2011

    MANAGER DE ZONA, SC PROTAN SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Colectare si prelucrare deseuri de origine animaliera
    - mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu principalii clienti - Modern Trade; 
    - negocierea si urmarirea derularii contractelor comerciale ;
     - intocmeste rapoarte de vanzari si analizeaza rezultatele ;
     - urmareste respectarea termenelor de plata de clientii alocati;
     - urmareste incadrarea in bugetele alocate;

  • octombrie 2009 - iunie 2010

    MANAGER, SC FACILITY MANAGEMENT SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    • planifica, organizeaza, coordoneaza si verifica activitatea de dispecerat/call center;
    • cunoaste foarte bine modul de desfasurare a activitatilor de dispecerat/call center din cadrul companiei si se informeaza permanent in legatura cu derularea acestora;
    • negociaza, intocmeste si incheie contractele de prestari servicii clienti; 
    • cunoaste si respecta prevederile legale privind organizarea si executarea serviciului de dispecerat/call center;
    • cunoaste echipamentele din compunerea dispeceratelor si call centerelor;
    • cunoaste modalitatile de conectare a sistemelor de alarma din obiective la dispecerat;
    • verifica si urmareste buna functionare a echipamentelor si stabileste masuri urgente de remediere a eventualelor defectiuni de catre tehnicienii de intretinere;
    • verifica asigurarea mijloacelor tehnice pentru buna desfasurare a activitatii de dispecerat: 
    • supravegheaza si se implica direct in implementarea noilor solutii/ echipamente de dispecerizare/call center;
    • Organizeaza asigurarea derularii contractelor de prestari servicii incheiate;
    • implementeaza dispozitiile si procedurile stabilite cu noii clienti ai companiei si ia masuri pentru realizarea tuturor obligatiilor asumate prin contractele de prestari servicii incheiate cu acestia;
    • elaboreaza strategia de dezvoltare a activitatii de dispecerat/call center;
    • implementeaza eficient strategia de dispecerat/call center aprobata, in scopul atingerii obiectivelor de afaceri ale companiei;
    • dezvolta proceduri de lucru pentru o mai buna desfasurare si un control mai eficient al activitatii de dispecerat/call center si se asigura de implementarea acestora;
    • mentine relatia cu beneficiarii serviciilor de dispecerat/call center, urmarind respectarea cerintelor acestora;
    • cunoaste piata serviciilor de dispecerat/call center si stabilileste pe baza raportului pret/performanta, firmele subcontractante;
    • negociaza contractele cu firmele subcontractante;
    • realizeaza periodic, pe baza de grafic, exercitii si evalueaza rapoartele;
    • stabileste si asigura implementarea solutiilor de dispecerat/call center, acolo unde nu exista posibilitatea realizarii directe a sarcinilor, prin intermediul altor firme specializate;
    • participa, la cerere, la intocmirea ofertelor pentru potentialii clienti si la contractele care urmeaza a fi incheiate;
    • ofera solutii de dispecerizare/call center potentialilor clienti;

  • iulie 2009 - septembrie 2009

    SEF SERVICIU, SC ROSEGUR SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    cunoaste si respecta prevederile legale privind organizarea si executarea serviciului monitorizare de catre societatile specializate de paza si protectie;
    • cunoaste aprofundat si aplica solutiile si serviciile de monitorizare si interventie oferite, precum si clientii actuali ai companiei;
    • cunoaste echipamentele din compunerea dispeceratului si monitorizarea sistemelor conectate;
    • cunoaste modalitatile de conectare a sistemelor de alarma ale obiectivelor la dispecerat;
    • propune variante de imbunatire a solutiilor tehnice din cadrul dispeceratului in vederea optimizarii serviciilor;
    • supravegheaza si se implica direct in implementarea noilor solutii/ echipamante de dispecerizare;
    • asigura intretinerea mijloacelor tehnice pentru functionarea lor la parametrii optimi;
    • urmareste buna functionare a echipamentelor si stabileste masuri urgente de remediere a eventualelor defectiuni de catre tehnicienii de intretinere;
    • asigura mijloacele tehnice pentru buna desfasurare a activitatii de dispecerat: 
     echipamente de receptie si monitorizare a sistemelor; 
     statii radio emisie - receptie;
     legaturi telefonice mobile si/sau fixe, etc;
    • supravegheaza si se implica direct in implementarea noilor solutii/ echipamante de dispecerizare;
    • asigura derularea contractelor de prestari servicii incheiate cu actuali clienti ai companiei;
    • elaboreaza strategia de dezvoltare a activitatii de monitorizare;
    • implementeaza eficient strategia de monitorizare si interventie aprobata, in scopul atingerii obiectivelor de afaceri ale companiei;
    • mentine relatia cu beneficiarii serviciilor de monitorizare si interventie, urmarin respectarea cerintelor acestora;
    • participa, la cerere, la intocmirea ofertelor pentru potentialii clienti si la contractele care urmeaza a fi incheiate;
    • pune la dispozitie toate datele necesare in contractarea unor noi beneficiari;
    • ofera solutii de monitorizare potentialilor clienti;
    • oferă informaţii clare şi precise clienţilor cu privire la serviciile prestate;
    • organizeaza si conduce activitatea de instruire initiala si periodica a personalului din subordine, conform planului de pregatire si cerintelor companiei;

  • septembrie 2008 - iunie 2009

    DIRECTOR, SC G4S SECURITY SERVICES SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    • planifica, organizeaza, coordoneaza si verifica activitatea de dispecerat/call center;
    • cunoaste foarte bine modul de desfasurare a activitatilor de dispecerat/call center din cadrul companiei si se informeaza permanent in legatura cu derularea acestora;
    • negociaza, intocmeste si incheie contractele de prestari servicii clienti; 
    • cunoaste si respecta prevederile legale privind organizarea si executarea serviciului de dispecerat/call center;
    • cunoaste echipamentele din compunerea dispeceratelor si call centerelor;
    • cunoaste modalitatile de conectare a sistemelor de alarma din obiective la dispecerat;
    • verifica si urmareste buna functionare a echipamentelor si stabileste masuri urgente de remediere a eventualelor defectiuni de catre tehnicienii de intretinere;
    • verifica asigurarea mijloacelor tehnice pentru buna desfasurare a activitatii de dispecerat: 
    • supravegheaza si se implica direct in implementarea noilor solutii/ echipamente de dispecerizare/call center;
    • Organizeaza asigurarea derularii contractelor de prestari servicii incheiate;
    • implementeaza dispozitiile si procedurile stabilite cu noii clienti ai companiei si ia masuri pentru realizarea tuturor obligatiilor asumate prin contractele de prestari servicii incheiate cu acestia;
    • elaboreaza strategia de dezvoltare a activitatii de dispecerat/call center;
    • implementeaza eficient strategia de dispecerat/call center aprobata, in scopul atingerii obiectivelor de afaceri ale companiei;
    • dezvolta proceduri de lucru pentru o mai buna desfasurare si un control mai eficient al activitatii de dispecerat/call center si se asigura de implementarea acestora;
    • mentine relatia cu beneficiarii serviciilor de dispecerat/call center, urmarind respectarea cerintelor acestora;
    • cunoaste piata serviciilor de dispecerat/call center si stabilileste pe baza raportului pret/performanta, firmele subcontractante;
    • negociaza contractele cu firmele subcontractante;
    • realizeaza periodic, pe baza de grafic, exercitii si evalueaza rapoartele;
    • stabileste si asigura implementarea solutiilor de dispecerat/call center, acolo unde nu exista posibilitatea realizarii directe a sarcinilor, prin intermediul altor firme specializate;
    • participa, la cerere, la intocmirea ofertelor pentru potentialii clienti si la contractele care urmeaza a fi incheiate;
    • ofera solutii de dispecerizare/call center potentialilor clienti;

  • ianuarie 2006 - august 2008

    MANAGER PROIECT, SC GROUP 4 FALCK SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Protectie si Paza

    - realizeaza audit - ul  pentru potentialii beneficiari, care solicita oferte;
    - participa la semnarea contractelor de prestari servicii si se ocupa de toate detaliile operationale pentru asigurarea unei derulari eficiente a respectivelor contracte;
    - gestioneaza toate activitatile derularii contractelor de prestari servicii;
    - se asigura ca sunt indeplinite toate criteriile solicitate in sfera sa de competenta;
    - asigura selectionarea si incadrarea personalului pentru a acoperi nevoile noului beneficiar;
    - asigura intocmirea conform legislatiei si cerintelor societatii a dosarelor de personal;
    - organizeaza si conduce activitatea de instruire initiala a personalului nou angajat;
    - coordoneaza relatiile profesionale dintre salariati asigurand o buna comunicare si colaborare intre acestia;
    - verifica periodic si inopinant modul in care salariatii din obiective respecta procedurile de lucru si sarcinile de
    serviciu;
    - controleaza si evalueaza activitatea Inspectorilor de Siguranta Operationala din teritoriu;
    - se deplaseaza in teritoriu pentru a mentine o relatie buna cu beneficiarii;
    - pune in aplicare deciziile conducerii societatii;
    - asigura realizarea tuturor activitatilor din cadrul legaturii cu Organele de Control (Politie, Pompieri, etc );
    - se preocupa de formarea si pastrarea unei imagini positive a companiei la locul de munca si in afara acesteia;

  • februarie 2000 - decembrie 2005

    COORDONATOR PAZA SI PSI, SC PHILIP MORRIS ROMANIA SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    - pregatirea specifica pe linie de prevenirea si stingerea incendiilor (teoretica si practica – sesiuni bianuale cu membrii echipei de interventie) atat a angajatilor cat si a contractorilor in conformitate cu prevederile legale;
    - intocmirea planurile de paza;
    - pregatirea specifica in organizarea serviciului de paza;
    - respectarea procedurilor referitoare la aspectele care privesc activitatea specifica de PSI si de paza:
    - modificarea/actualizarea procedurilor si elaborarea de noi proceduri.
    - verificarea funcţionarii sistemului de permise de lucru, în mod deosebit pentru lucrările cu foc deschis conform prevederilor legale si a protectiei muncii, mentinerea evidentei permiselor eliberate; 
    - verificarea functionarii practice a instalatiilor de detectie incendiu (centrala BOSCH), a celorlalte sisteme de protectie la incendiu (trape de evacuare a fumului si gazelor fierbinti, usi antifoc, fire dumper-ere);
    - verificarea echipamentului de protectie la interventie cat si a aparatelor de protectie a respiratiei existente; 
    - verificarea functionarii instalatiilor automate de stins incendiu – tip sprinkler apa / apa // apa – aer // instalatii speciale de stingere destinate zonelor cu valori/vitale (camere server), cat si executarea probelor la motopompe, electropompe; 
    - verificarea mijloacelor de prima interventie – hidranti interiori, hidranti exteriori, stingatoare, cat si a accesoriilor (materialelor destinate interventiei in caz de incendiu) din dotarea echipei de interventie;
    - amplasarea conform normelor a mijloacelor de prima interventie si indicatoarelor acestora;
    - verificarea functionarii sistemului de control acces, detectie efractie si C.C.T.V.;
    - mentinerea sistemului control acces actualizat, emiterea de carduri pentru noii angajati, utilizarea programului conform cerintelor Philip Morris Romania (acordarea unor facilitati referitoare la acces, verificare personal in caz de necesitate, alte date confidentiale).
    - verificarea executarii corecte a serviciului de paza de catre firma contractoare; 
    - mentinerea legaturii cu departamentele responsabile de buna functionare a sistemelor tehnice in vederea rezolvarii operative a situatiilor aparute (disfunctionalitati in functionarea unor sisteme vitale securitatii obiectivului).

  • aprilie 1999 - ianuarie 2000

    SEF OBIECTIV, SC ROMANIAN PROTECTION GROUP SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Protectie si Paza

    Indrumarea, verificarea si coordonarea sefilor de tura din subordine. Asigurarea trainingului, teoretic si practic, necesar desfasurarii activitatii de paza, protectie si PSI de catre subordonati.

  • octombrie 1996 - martie 1999

    SOFER, AB MOTORS

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Transport / Logistica / Naval

    Conducere camioane de capacitati diverse ( 10 - 26 tone ) intern si international ( Italia, Franta, Germania, etc );

  • mai 1992 - septembrie 1996

    SOFER, CENTRUL MILITAR al SECTORULUI AGRICOL ILFOV

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Conducator auto pe autoturismele si camioanele de mare tonaj ale Centrului Militar.
    O buna parte am fost soferul comandantului de unitate.

  • septembrie 1991 - aprilie 1992

    SOFER, SC TRANSCOM 5

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Transport / Logistica / Naval

    Transport marfa intern cu camioane de diferite capacitati ( 5 - 26 tone );

  • aprilie 1988 - august 1991

    MECANIC MASINI si UTILAJE INDUSTRIALE, SC MECANICA FINA SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Productia de echipamente de masura 3D

  • august 1986 - martie 1988

    LACATUS MECANIC, SC ANTICOROZIVUL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Productia de pompe si robineti industriali

Educatie

  • 2002 - 2006

    Diploma de facultate, Universitatea HYPERION

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • CE

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Italiana
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 03.07.2012
  • Reference number: 33206

Skills

Driving license
  • B
  • CE

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Italian
Beginner
Romanian
Native