34835

Operator call center la S.C VALORIS CENTER SRL

  • România, Motru
  • România, Motru
  • Romania, Motru
  • Romania, Motru
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
95%
  • Ultima actualizare: 17 apr.
  • Numar referinta: 34835

Obiectiv profesional

Ocuparea unui loc de munca stabil prin care sa-mi pot realiza un venit substantial pentru a-mi indeplini obiectivele persoanale.

  • motru, targu-jiu, bucuresti
  • Full time
  • Domeniile urmariteFinante Banci / Institutii Financiare, Institutii / Profesii liberale Juridic, Office jobs Resurse umane / Psihologie
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 100% din program
  • Disponibilitate relocareIn tara si in strainatate

Experienta

  • iunie 2015 - septembrie 2015

    Operator call center, S.C VALORIS CENTER SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Helpdesk / Suport client

    Aveam obligatia de a oferi informatii corecte si precise clientilor

  • octombrie 2012 - noiembrie 2012

    Distribuitor produse pentru consum, SEAFOOD

    • Motru, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    Distributie produse pentru consum

  • mai 2007 - octombrie 2007

    operator calculator, tehnoredactare si xerox, PF. Burghel Ioana

    • Motru, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    Experienta de nivel mediu, in principal activitate cu publicul.

Educatie

  • 2011 - Prezent

    Diploma de facultate, Facultatea de Drept si Stiinte Administrative

    • Drept
    • Târgu Jiu, România
  • 2007 - 2011

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul National George Cosbuc

    • Motru, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Capacitate de a munci in echipa
  • Adaptare rapida la un grup nou

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

Incapatanat si ambitios

Care sunt telurile tale in viata?

realizarea unui venit stabil si dobandirea unei functii din care sa rezulte acesta.

Descrie jobul ideal pentru tine.

Flexibil, sa iti ofere posibiitate de dezvoltare si din, iar cu ajutorul lui sa poti obtine un venit substantial.

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

Avansare pana la cel mai inalt nivel, descoperirea de lucruri noi.

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

In ceea ce priveste motivarea in echipa sau individual, depinde de fiecare grup in parte, desi prefer sa lucrez singur ma pot adapta la un grup nou.

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

Mi-as dori sa pot sa-mi conduc propia afacere.

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

Dobandirea de cunostiinte noi, am invatat ce inseamna munca intr-un call center,am invatat ce inseamna sa fii punctual si sa respecti un program  ( calitate ce o aveam si inainte ), am invatat ca e bine sa-ti urmezi visele.

Ce fel de salariu meriti?

Prefer sa discut inainte de interviu telefonic, deoarece ar putea varia in fuctie de oras .

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

da

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

DANTE -DIVINA COMEDIE si EDGAR ALLAN POE - COLETIA DE POVESTI SI POEME ( in engleza )

35%
  • Last update: 17 apr.
  • Reference number: 34835

Career goals


                            

  • motru, targu-jiu, bucuresti
  • Full time
  • Wanted work domainsFinance Banks / Financial Institutions, Institutions / Liberal professions Judicial, Office jobs Human Resources / Psychology
  • Availability for work related travelUp to 100% of the schedule
  • Willing to relocateIn the country and abroad

Skills

Driving license
  • B
  • Communication skills
  • Ability to work in team
  • Interpersonal skills

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native