35339

Contabila primara la Faist Metalworking SRL

  • România, Oradea
  • România, Oradea
  • Romania, Oradea
  • Romania, Oradea
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 08.07.2013
  • Numar referinta: 35339

Experienta

  • martie 2013 - Prezent

    Contabila primara, Faist Metalworking SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -	Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni;
    Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe).
    -	Preia si verifica seturile de documente din departamentele comerciale, intocmeste deconturile estimative si deconturile pentru deplasarile externe, ordine de deplasare. 
    -	Intocmeste documente interne pentru operatiunile de casa, registrul de casa.
    -	Duce la indeplinire orice sarcina contabila stabilita pe cale ierarhica: declaratii intrastat, introducere diferente de curs valutar, verificari documente, aranjarea documentelor cronologic,  completare balanta de verificare, operare OP-uri.
    -emitere facturi
    -registrul de casa

  • iulie 2012 - Prezent

    Coordonator Administrativ, SC Hacona Ambalare SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -	Contabilitate primara: inregistreaza cronologic si sistematic operatiuni economico-financiare in contabilitate, tine evidenta deconturilor de cheltuieli, intocmeste zilnic registrul de casa, urmareste plata la datele scadente a facturilor de la furnizori si incasarea facturilor de la clienti, intocmirea receptiilor si bonurilor de consum la magazia firmei pentru toate materialele cumparate si predarea receptiilor la biroul financiar-contabil pentru decontari
    -	analizează şi negociază oferte de achiziţii 
    -	se ocupă de aprovizionarea cu materiale 
    -	asigură realizarea şi implementarea cerinţelor legale pentru buna funcţionare a companiei
    -	aprovizionarea sau avizarea aprovizionarii cu rechizite, papetarie si alte materiale necesare pentru intretinere si alte reparatii necesare la firma;
    -	 asigurarea cazarii si protocolului delegatiilor venite in organizatie;
    

  • ianuarie 2010 - Prezent

    Operator interviu de teren, Kvantum Research Cluj

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Cercetare si dezvoltare

    -	realizarea sondajelor de opinie, pe baza de chestionar, pe teren

  • ianuarie 2010 - martie 2012

    Traducator si Operator calculator, Famillio Broker

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    -	înregistrarea producției, 
    -	precontrolul, 
    -	introducerea în sistem a datelor, 
    -	trimiterea documemtației la Asiguratori, 
    -	anunțarea contractelor/polițelor greșite către forța de vânzare pe email, către liderul de structură, 
    -	arhivare, 
    -	relația cu forța de vînzare, 
    -	prelucrarea email-urilor din partea Private Broker-ilor, 
    -	menținerea relaţiei cu Private Brokerii şi monitorizarea rezolvării reclamațiilor, 
    -	crearea anumitor statistici legate de producție la închiderea lunii de producție, structurarea şi sintetizarea datelor privind produsele şi întocmirea rapoartelor, 
    -	urmărirea de încasări/plăți la termenele stabilite prin contracte a sumelor datorate/de încasat de clienţi

  • mai 2009 - octombrie 2009

    Traducator si asistent manager, Romhotrod SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -	preluarea si directionarea apelurilor telefonice, primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
    -	sa aiba grija de agenda de lucru si sa planifice orarul de lucru al directorului;
    -	sa aiba grija de corespondenta atât în limba materna cât si în cea straina;
    -	sa ia stenograme, sa proceseze texte, sa scoata la imprimanta, sa încheie minute la întruniri si sa pregateasca documentele necesare;
    -	sa organizeze vizitele si întrunirile personalului la biroul directorului;
    -	sa asigure protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
    -	sa tina evidente ale sarcinilor si termenele lor scadente;
    -	sa îndrume si alti lucratori din cadrul serviciului de secretariat;
    -	sa întocmeasca corespondenta si alte documente, regulamente, reglementari, statute si decrete si sa caute informatii în acestea daca i se solicita;
    -	sa asigure transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail;
    -	sa actualizeze permanent baza de date, salariati, documente;
    -	sa faca munca operativa (adica sa faca rezervari, sa cumpere bilete de calatorie, reviste etc.);
    -	tinerea evidentei de contabilitate primara a institutiei si inmanarea catre contabilitate la termenele stabilite;
    -	traducerea lucrarilor cerute si necesare din/in limba maghiara;
    -	pastrarea legaturilor cu patronatul societatii, numai la indemnul si sub suprvegherea sefilor ierarhici superiori, traducerea si aducerea la cunostinta intocmai a transmiterilor de informatii;
    -	aducerea la cunostinta directorului de indata a oricaror informatii primate telephonic, sau prin alte surse informative, oricare ar fi acelea;

  • octombrie 2008 - aprilie 2009

    Designer, Calyx Graphic

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: PR,Publicitate

    -	realizarea, taierea, vopsirea  de bannere de reclama, pliante, decoratii interioare, logo-uri pentru firme, carti de vizita, etc.

Educatie

  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea Partium

    • Oradea, România
  • 2000 - 2004

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Teoretic Mihai Veliciu

    • Dej, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Spaniola
Mediu
Maghiara
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 08.07.2013
  • Reference number: 35339

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Spanish
Intermediate
Hungarian
Advanced
Romanian
Native