37221

ADMINISTRATIV la ASIA MANAGEMENT

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
50%
  • Ultima actualizare: 23.06.2013
  • Numar referinta: 37221

Experienta

  • mai 2010 - Prezent

    ADMINISTRATIV, ASIA MANAGEMENT

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    financiar; 
    -Planificarea si coordonarea activitatii administrative si logistice; 
    -Negocierea si incheierea contractelor cu furnizorii de servicii si utilitati;
    -Verificarea tuturor documentelor si intocmirea dosarului pentru firma de contabilitate;
    - Actualizarea situatiei de plati la furnizori pentru tot grupul de societati;
    -Elaborarea listei de propunere plati si efectuarea lor;
    - Evidentierea si pregatirea instrumentelor de plata pentru depunerea lor la banci ;
    - Efectuarea platilor interne in sistemul de plati on-line ;
    -Intocmirea facturilor fiscale;
    -Intocmirea NIR-urilor si avizelor de expeditie;
    - Participarea la inventarele periodice ;
    - Intocmire diverse situatii si rapoarte de activitate ;
    -Intermedierea relatie cu ITM,banca ,trezorerie,Admin.Financiara,etc.;
    - Mentinerea legaturii cu bancile si cu Registrul Comertului pentru obtinerea de certificate,depunere/mentiune acte,schimbare sediu social sau alte documente,
    -Gestionarea si soluţionarea reclamatiilor de la clienti si chiriasi;
    - Asigurarea unei gestiuni optime a cheltuielilor de functionare;
    - Urmarirea derularii in bune conditii a contractelor de inchiriere,recuperarea sumelor aferente acestor contracte provenite atat din facturarea chiriei lunare cat si din facturarea utilitatilor si a cheltuielilor de intretinere ;
    -Calcularea penalizarilor pentru clientii rau-platnici si facturarea acestora;
    -Emiterea confirmarilor de sold si reglarea lor prin efectuarea de punctaje periodice;
    -Verificare,urmarire scadente incasari si plati;  
    - Suport continuu pentru toate departamentele ;
    -Reprezentarea firmei in relatiile de lucru cu alte sectoare interne sau terti; 
    -Alte activitati specifice, din punct de vedere al resurselor umane(completare-actualizare carnete de munca,eliberare adeverinte de venit/vechime,elaborarea de acte aditionale, decizii , contracte de munca individuale ,);
    -Efectuarea comenzilor de marfa necesare aprovizionarii restaurantului cat si a clubului si monitorizarea soldurilor furnizorilor de marfa;
    - Achizitionarea de produse alimentare sau nealimentare necesare functionarii in conditii optime si la parametrii normali a activitatii;
    -Managementul/administrarea unui complex comercial :
    -Managementul/administrarea unui restaurant si al unui club;
    -Planificarea si coordonarea activitatii zilnice din restaurant si club;
    -  Efectuarea de activitati specifice fisei postului de: organizare, indrumare, conducere, control si raspundere a desfasurarii in mod eficient a activitatii societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;

Limbi straine

Engleza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 23.06.2013
  • Reference number: 37221

Foreign languages

English
Beginner
Romanian
Native