3756

DIRECTOR la DEVER SERVICE SRL

  • România, Cluj Napoca
  • România, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
50%
  • Ultima actualizare: 09.05.2011
  • Numar referinta: 3756

Experienta

  • august 2009 - Prezent

    DIRECTOR, DEVER SERVICE SRL

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    - Supervizarea intregii activitati (tehnice, logistice, financiare)
    - Stabilrea politicii bugetare ; propunerea si urmarirea indeplinirii bugetului anual
    - Administrarea afacerii din punct de vedere Profit vs. Pierderi si propunere de solutii
    corective.
    - Administrarea mijloacelor fixe si mobile ale companiei;;
    - Identificarea si exploatarea oportunitatilor de afaceri
    - Implicare activa in promovarea produselor
    - Furnizare de indicatori de business catre managementul general in vederea sustinerii
    deciziilor strategice la nivelul companiei
    - Identificarea de investitii noi, beneficiari specifici pietei vizate de societate
    - Promovarea echipamentelor si serviciilor oferite de societate
    - Monitorizarea activitatilor in vederea respectarii termenelor de executie a proiectelor
    aflate in derulare;
    - Implicare activa in proiecte de dezvoltare a companiei
    - Promovarea imaginii companiei
    - Construirea si dezvoltarea de echipe
    - Stabilirea responsabilitatilor clare pentru membrii departamantelor/ echipelor si oferirea
    de sprijin in resprectarea lor
    - Controlarea realizarii sarcinilor de plan de catre fiecare subordonat / echipa in mod
    direct sau indirect
    - Participarea la evaluarea fiecarui angajat;
    - Dezvoltarea, instruirea si motivarea echipa din subordine
    - Identificarea necesitatilor de pregatire individuala si de grup
    - Controlul si optimizarea costurilor operationale
    - Elaborarea procedurilor interne pentru imbunatatirea activitatii
    - Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii de afaceri;
    - Coordonarea si intocmirea de studii si rapoarte de piata
    - Urmarire targete de vanzari si actiune in vederea realizarii acestora
    - Implementarea planului de afaceri, a politicilor si procedurile organizationale
    - Raspundere de performantele financiare
    - Organizarea si supervizarea activitatii reprezentantilor de vanzari din subordine (targheting,
    managementul timpului-prioritizare, managementul teritoriului-rutare, canale comerciale,
    informatii, responsabilitati si limite decizionale, raportare, motivare, instruire)
    - Stabilre, încheiere si dezvoltare parteneriate
    - Negocierea si incheierea contractelor cu clientii si furnizorii
    - Mentinerea relatiei cu clientii
    - Monitorizarea derularii contractelor
    - Organizarea evenimentelor loco-regionale
    - Participarea la targuri nationale/ internationale de profil
    - Verificarea stadiuuil încasarilor si facturarii produselor contractate
    - Centralizarea rapoartelor de activitate
    - Raportare constanta catre Administrator

  • mai 2005 - iulie 2009

    MANAGER ZONAL (Sucursala), S.N. RADIOCOMUNICATII S.A. - SUCURSALA CLUJ

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    Supervizarea intregii activitati
    Stabilirea politicii bugetare pentru Sucursala ; propunerea ,negocierea si urmarirea indeplinirii
    bugetului anual
    Coordonarea activitatii Sucursalei si alocarea optima a resursele umane in vederea realizarii
    obiectivelor
    Organizarea si conducerea/coordonarea prin factorii de decizie a activitatii de productie,
    service, comerciala, tehnica si economico-sociala a Sucursalei
    Urmarirea respectarii strategiei de dezvoltare a Societatii
    Stabilirea responsabilitatilor clare pentru membrii departamantelor/ echipelor si oferirea
    de sprijin in resprectarea lor
    Planificarea activitatii pe baza analizei realizate, pe baza strategiei Societatii si pe baza
    comunicarii cu celelalte departamente la nivel de an/trimestru/luna/saptamâna/zi atât
    din punct de vedere al indicatorilor financiari, financiari-operationali si operationali, cât
    si din punct de vedere a masurilor de întreprins
    Administrarea afacerii din punct de vedere Profit vs. Pierderi si propunere de solutii corective.
    Elaborarea procedurilor interne pentru imbunatatirea activitatii
    Urmarire targete de vanzari si actiune in vederea realizarii acestora
    Implicare activa in proiecte de dezvoltare a companiei
    Monitorizarea activitatilor in vederea respectarii termenelor de executie a proiectelor
    aflate in derulare
    Controlarea realizarii sarcinilor de plan de catre fiecare subordonat / echipa in mod direct
    sau indirect
    Administrarea mijloacelor fixe si mobile ale companiei
    Dezvoltarea, instruirea, evaluarea si motivarea echipa din subordine
    Administrarea afacerii din punct de vedere Profit vs. Pierderi si propunere de solutii corective
    Implementarea planului de afaceri, a politicilor si procedurile organizationale
    Urmarirea indeplinirii obiectivelor stabilite pentru fiecare unitate din subordine ; evaluarea
    punctelor de lucru existente din punct de vedere al obiectivelor si realizarilor si propunerea
    relocarii unde este cazul
    Controlul si optimizarea costurilor operationale
    Reprezentarea Sucursala in mediul zonal (Transilvania) de afaceri
    Urmarirea disciplinei organizatorice, cu stabilirea de masuri si decizii de rezolvare a eventualelor
    probleme
    Participarea la elaborarea planurilor de vanzari
    Raspundere de performantele financiare
    Identificarea necesitatilor de pregatire individuala si de grup si propunerea de programe
    de formare adecvata
    Stabileste, încheie si dezvolta parteneriate
    Urmarirea realizarii planului de productie (incadrare in termene, costuri, calitate)
    Implementarea procedurilor de vanzari la nivelul Sucursalei
    Urmarirea profitabilitatii/produs, marja, politica de discounturi
    Negocierea si incheierea contractelor cu furnizorii
    Managementul depozitelor
    Centralizarea rapoartelor de activitate
    Raportare constanta catre Directorul General

  • februarie 2007 - decembrie 2008

    MANAGER CONSULTANT, DEVER COMUNICATII

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Creere si administrare puncte de lucru in domeniul automotive, ca sectii a ACE - FUJIKURA 

  • februarie 2002 - februarie 2007

    MANAGER PROIECT, S.N. RADIOCOUNICATII S.A.

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Inginerie

    - achizitii de terenuri / cladiri si obtinerea de licente de constructii pentru constructii
    - coordonarea si prioritizarea resurselor în cadrul proiectelor / departamentelor
    - evaluarea riscurilor de proiecte si asigurarea ca procedurile sunt puse în aplicare în
    mod corect
    - coordonarea si supravegherea executarii depline, complete si exacte ale proiectelor,
    incadrarea in costuri si bugete aprobate precum si respectarea calendarului in conditii
    de calitate , efectuand inspectii si controale zilnice, raportand administratorului Societatii
    constatarile de neconformitate si masurile dispuse
    - coordonarea si punerea în aplicare a unui sistem de monitorizare a costurilor, prin
    informarea în scris a fiecarui manager si urmarirea raportarilor privind realizarile zilnice/saptamanale
    , asigurand masuri de incadrare in costurile predefinite
    - actualizarea continua a bugetul initial de proiect si de program bazat pe obiectivele
    proiectului si de intrare de la contractori
    - Identificarea problemelor-cheie / obstacole pentru proiect si gasirea solutiilor care sa
    permita echipei de a obtine rezultatele contate / planificate
    - asigurara transformarii efective si la timp a resurselor proiectului în activitati si produse
    concrete, care vor duce la atingerea rezultatelor scontate;
    - asigurarea managementul zilnic al proiectului – organizational si conceptual;
    - asigurarea un circuit informational adecvat, discutii si feedback intre/dintre diferiti actori;
    - actionarea ca conducator/coordonator al echipelor/echipei si asigurand supervizarea
    directa a activitatii personalului proiectului;
    - întocmirea de planuri detailate de lucru lunare/ trimestriale/semestriale si monitorizarea
    realizarii/implementarii acestora prin sistme de rapoarte (culegere / intocmire)
    - organizarea , urmarirea si asigurarea masurilor necesare executarea la timp a activitatilor;
    - organizarea si coordonarea procurarilor de bunuri si servicii în cadrul proiectului;
    - coordonarea si participarea activa la identificarea si selectarea personalului proiectului,
    consultantilor nationali, regionali, zonali, locali si contractorilor
    - centralizarea nevoilor si formularea specificatiilor pentru echipamente sau bunurile,
    ce urmeaza a fi procurate în cadrul proiectului;
    - coordonarea lucrului consultantilor si contractantilor, supraveghind desfasurarea activitatilor
    conform planului de lucru negociat;
    - asigurarea cooperarea dintre si între consultantii/expertii pe termen scurt si partenerii
    proiectului

  • iulie 1997 - aprilie 2005

    MANAGER DEPARTAMENT, S.N RADIOCOMUNICATII S.A.

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Service / Instalare

    Management tehnic si administrativ in domeniul telecom pe raza a 11 judete

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Italiana
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 09.05.2011
  • Reference number: 3756

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Italian
Beginner
Romanian
Native