37643

Asistent Manager la SC EINHELL ROMANIA SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 08.08.2012
  • Numar referinta: 37643

Experienta

  • septembrie 2012 - Prezent

    Asistent Manager, SC EINHELL ROMANIA SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    Activitati de sprijinire a Brand Manager – ului si a preluarii activitatilor acestuia
    Traducerea manualelor, instructiunilor, fiselor tehnice, comunicarea cu agentiile de publicitate
    Urmarirea proceselor lantului de aprovizionare
    Utilizarea programului informational Microsoft Business Solutions Navision : planificarea comenzilor de la clienti, introducerea noilor contracte/documente aferente, preturi, grupe de clienti, gestionarea promotiilor si preturilor din promotii pentru o cantitate specifica, inchiderea promotiilor ce nu mai sunt de actualitate, eliminarea din sistem  a produselor ce au iesit din uz si introducerea produselor inlocuitoare
    Elaborarea promotiilor si urmarirea pretului acestora
    Asigurarea disponibilitatii produselor si crearea notelor de livrare
    Rezolvarea problemelor de calitate si problemelor tehnice, colaborarea cu clientii in rezolvarea problemelor de service, directionarea acestora la service-ul local sau la service-urile partenere din tara
    Colaborarea cu clientii pentru a asigura o livrare continua, informarea acestora in cazul noilor promotii sau intrarea noilor sortimente in gamele de produse, negocierea pretului aferent produselor solicitate
    Colaborarea cu colegii zonelor de lucru din tara
    

  • martie 2012 - Prezent

    Asistent Consultant, SC FM MANAGEMENT CONSULTANCY SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    - Activitati pentru relatia cu furnizorii si clientii companiei
    - Activitati organizatorice specifice de secretariat
    - Activitati de marketing/publicitate in cadrul proiectelor in care este implicate compania sau pentru proiecte noi
    - Activitati suport in cadrul echipelor de proiect 
    - Culegerea informatiilor, analiza si interpretarea acestora pentru realizarea     Studiilor de piata pentru proiectele ce urmeaza a fi derulate
    - Culegerea informatiilor si adaptarea lor in cadrul Analizei de Risc a investitiei
    - Intocmirea Anexelor Cererii de finantare, Studiului de fezabilitate, Planului de afaceri
    - Pregatirea dosarelor si a documentatiei necesare depunerii pentru noile proiecte
    - Activitati de informare/raportare si documentatii specifice in cadrul proiectelor in care compania este deja implicata sau urmeaza a fi implicata
    - Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    - Actualizarea bazei de date
    - Prelucrarea documentelor specifice la cererea echipei 
    

  • septembrie 2011 - martie 2012

    Asistent Director, SC PHOENICIA GRAND HOTEL SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    - capacitatea de concentrare in realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
    - capacitatea de a respecta termene limita
    - atentie catre detalii
    - placere si abilitate spre invatarea de lucruri noi
    - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
    - utilizarea si prelucrarea datelor in programul operational WinMentor
    - gestiune, crearea OP-urilor, BO, facturi, chitante, pregatirea lunara a dosarelor
    - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
    - preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
    - actualizarea bazei de date documente
    - rezervari hotel parteneri externi, etc.
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
    

  • ianuarie 2011 - septembrie 2011

    Expert asistent coordonator implementare proiect - POSDRU, Asociatia Gedeon

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    - Cunoasterea si respectarea prevederilor legislatiei nationale si europene pentru   implementarea activitatilor proiectelor finanţate din FSE prin POSDRU 2007-2013;
    - Participarea alaturi de echipa proiectului la evenimente gen caravana, de informare/sensibilizare a comunitatii pe domeniul vizat si la actiuni de promovare a proiectelor;
    - Participarea alaturi de echipa proiectului la dezvoltarea relatiilor interinstitutionale şi la identificarea unor oportunitati de colaborare  
    - Selectarea institutiilor in care urma a fi implementat proiectul, identificarea, selectarea, formarea personalului ce avea rol in implementarea proiectului cat si identificarea si selectarea grupului tinta
    - Elaborarea metodologiilor pentru o cat mai buna desfasurare a programelor implementate in institutiile in cauza
    - Propuneri pentru imbunatatirea activitatilor şi desfasurarea de noi activitati in spiritul proiectului
    - Inregistrarea şi monitorizarea activitatilor si demersurilor realizate în contextul proiectului , utilizand instrumentele de lucru agregate la nivel de proiect;
    - Informarea echipei proiectului despre eventualele probleme aparute în relatia cu beneficiarii/colaboratorii;
    - Participarea la reuniunile de lucru ale echipei, precum si la evaluarea intermediara si finala a proiectului.
    - Registratura, magaziner, casierie
    - Pregatirea, redactarea documentelor oficiale(notificari,adrese) ale echipei de implementare si inregistrarea lor la Autoritatea de Management sau Organismul Intermediar
    - Corespondenta cu centrele regionale din tara
    - Transmiterea de fax-uri, preluarea  şi distribuirea corespondentei, inregistrarea      documentelor eliberate şi cele primite de echipa de implementare a proiectului
    - Initierea drafturilor de baze de date pe directii cerute de expertii proiectului
    -  alte activităţi atribuite de  Preşedinte şi  Managerul proiectului.
    

  • octombrie 2009 - aprilie 2010

    Manager, Programul "WORK AND TRAVEL" pentru studenti - Pat's Dinner - LONDRA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    receptionarea marfii comandate cu o zi inainte,inventarul si plata furnizorului
    - achizitionarea altor produse din centre comerciale gen super-market
    - inventarul la sfarsitul zilei si pregatirea listei de produse necesare pentru urmatoarea
    zi
    - calculul orelor lucrate a angajatilor si plata salariilor la fiecare sfarsit de saptamana
    - acordarea concediilor,deplasarea si inlocuirea colegilor la unul din cele 3 locatii existente,
    pe perioada necesara
    - acordarea primelor de sarbatori (Craciun;Paste)
    - asistenta si training in cazul unui nou angajat
    - prepararea produselor (semipreparate)
    - preluarea comenzilor si servirea prompta a clientilor, incasarea notelor de plata
    - oferirea tuturor informatiilor necesare referitoare la meniu
    - solutionarea cerintelor clientilor intr-o maniera politicoasa
    - mentine standardele de curatenie si igiena conform normelor in domeniu.
    

  • septembrie 2007 - septembrie 2009

    Asistent Account, Best Print Services

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Arhitectura / Design tehnic

    Ajutam in mod proactiv account managerul in activitatile sale zilnice,avand scopul declarat de a invata si de a prelua intr-un timp foarte scurt o parte din activitatile unui account manager asa cum s-a intamplat dupa o perioada scurta de timp. Activitatile ce se desfasurau zilnic erau variate, desi aveau aceeasi forma continutul era diferit si erau indeplinite in termene foarte scurte de timp. Activitatile zilnice ce trebuiau indeplinite intr-un ritm alert, toate fiind considerate prioritati, erau:redactarea ofertelor de pret, clarificarea eventualelor
    detalii tehnice cu clientul dupa ce in prealabil am obtinut informatiile necesare din departamentele interne in legatura cu produsul cerut,verificarea istoricului ofertelor similare, transmiterea ofertei catre client, calcularea pretului comercial cu sustinerea account managerului si a tehnologului de profil, verificarea conformitatii comenzii cu oferta, introducerea comenzii in sistemul intern informatic, pregatirea in conformitate cu procedurile interne a pungii
    de comanda,obtinerea BT-ului de la client, predarea pungii de comanda in departamentul de productie,clarificarea detaliilor de livrare si comunicarea actiunilor stabilite in organizatie, pregatirea etichetelor pentru anumite proiecte, trimiterea monstrelor catre client, urmarirea comenzii pe fluxul de productie precum si livrarea comenzii, arhivarea/indosarierea documentelor utilizate si feedback-ul permanent al clientului.
    

Educatie

  • 2006 - 2010

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice - Bucuresti

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 08.08.2012
  • Reference number: 37643

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Romanian
Native