38177

Manager la Artedile2005 Italia

  • România, Botoșani
  • România, Botoșani
  • Romania, Botoșani
  • Romania, Botoșani
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 16.03.2013
  • Numar referinta: 38177

Experienta

  • iulie 2007 - aprilie 2012

    Manager, Artedile2005 Italia

    • Botoșani, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Organizarea selectiei si recrutarii personalului
     Organizarea echipelor de lucru si repartizarea lor pe puncte de lucru   
    Intocmirea fiselor de post individuale
    Instruirea muncitorilor privind normele de securitate si protectie a muncii; instruirea personalului aferent privind procedurile financiare
    Intocmirea/supervizarea foilor de prezenta
    Intocmirea/supervizarea situatiilor de lucrari lunare
    Deschiderea de conturi curente
    Prepararea documentatiei si participarea la/negocierea licitatiilor
    Evidenta clientilor/furnizorilor si a datelor contractuale (supervizarea contractelor de achizitii/furnizori, urmarirea scadentelor, etc.)
    Stabilirea bugetului firmei cat si a bugetelor pe puncte de lucru
    Stabilirea si verificarea cheltuielilor pe centre de cost
    Emiterea si inregistrarea zilnica si lunara a documentelor financiare (facturi, impozite si taxe, etc.)
    Planificarea si efectuarea platilor catre furnizori; inregistrarea platilor efectuate de clienti
    Clasificarea si arhivarea lunara/anuala a documentelor
    

  • martie 2004 - iunie 2007

    Director financiar si de resurse umane, Pentagon srl Italia

    • Botoșani, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Completarea formalitatilor privind angajarea personalului
    Instruirea muncitorilor privind normele de securitate si protectie a muncii; instruirea personalului aferent privind procedurile financiare 
    Inaintarea lunara a situatiilor financiar–contabile departamentului de specialitate din cadrul firmei
    Deschiderea de conturi curente
    Prepararea documentatiei si participareal la/negocierea licitatiilor
    Evidenta clientilor/furnizorilor si a datelor contractuale (supervizarea contractelor de achizitii/furnizori, urmarirea scadentelor, etc.)
    Stabilirea bugetului firmei cat si a bugetelor pe puncte de lucru
    Stabilirea si verificarea cheltuielilor pe centre de cost
    Emiterea si inregistrarea zilnica si lunara a documentelor financiare (facturi, impozite si taxe, etc.)
    Planificarea si efectuarea platilor catre furnizori; inregistrarea platilor efectuate de clienti
    Intocmirea foilor lunare de prezenta si inaintarea acestora  (lunar) la departamentul resurse umane din cadrul firmei
    Clasificarea si arhivarea lunara a documentelor si situatiilor operative (financiar-contabile si de resurse umane) 
    

  • decembrie 2004 - aprilie 2007

    Receptionist hotel, New Line Hotel Sestriere Italia

    • Botoșani, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri,Turism

    -Asigurarea primirii clientilor, facilitandu-le sejour-ul/plecarea;
    -Planificarea rezervarilor camerelor;
    -Gestionarea apelurilor telefonice clienti;
    -Gestionarea platilor facturilor clienti;
    -Exploatarea programelor informatice de gestiune a clientilor/camerelor (booking);
    -Asigurarea ajutorului la pregatirea micului dejun.

  • noiembrie 1989 - februarie 2004

    Sef Serviciu Financiar, Romtelecom Botosani

    • Botoșani, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Coordonarea unei echipe financiare de 12 persoane
    Gestionarea financiara a clientilor telefonici privati si publici
    Administrarea contractelor cu furnizorii  de materiale si servicii 
    Elaborarea si implementarea planurilor financiare lunare si anuale
    Dezvoltarea de strategii economice la nivel organizational in colaborare cu departamentul ierarhic superior cat si cu departamentele tehnice si economice din cadrul filialei
    Analiza concurentei – analiza gradului de acoperire a serviciilor de telecomunicatii ale companiei, procentul lunar/anual al contractelor noi/dezinstalari
    Analiza indicatorilor calitativi privind serviciile de telecomunicatii pe clienti (ex.: numarul de deranjamente solutionate la 1000 clienti, media timpului de asteptare /deranjament, etc.) Verificarea si supervizarea statelor de salarii
    Comunicarea eficienta si colaborarea cu membrii echipei la toate nivelurile
    

Educatie

  • 2002 - 2003

    Colegiu / studii postliceale, The Open University Business School

    • București, România
  • 1985 - 1989

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de cibernetica economica

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Avansat
Italiana
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 16.03.2013
  • Reference number: 38177

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Advanced
Italian
Advanced
Romanian
Native