38442

Referent la SCA CORCIU SI ASOCIATII

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
95%
  • Ultima actualizare: 10.11.2015
  • Numar referinta: 38442

Obiectiv profesional

Acumulare de cunostinte noi, perfectionare si avansare la locul de munca

  • BUCURESTI
  • Full time
  • Salariul dorit500 €
  • Domeniile urmariteFinante Back Office, Finante Financiar / Contabilitate, Office jobs Back Office
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 25% din program
  • Disponibilitate relocareNu sunt dispus

Experienta

  • octombrie 2012 - Prezent

    Referent, SCA CORCIU SI ASOCIATII

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Calcul onorariu de avocat si onorariu de succes pentru dosarele instrumentate de societate si facturare onorarii. Intocmire facturi de deconturi de cheltuieli si urmarire cheltuieli pe dosare. Introducere date in APLICATIA MANAGEMENTUL DOSARELOR, generare de rapoarte si intocmire situatii.
    Intocmirea de diverse situatii (in EXCEL) solicitate de conducerea societatii;
    Participarea la activitatile zilnice din cadrul arhivei (pregatire corespondenta pentru posta/curier, imputerniciri, calcul taxe timbru, transmitere taxe de timbru la instanta in termenul solicitat). Firma reprezinta in instanta una dintre marile firme de asigurari din tara, numarul dosarelor instrumentate fiind de ordinul miilor.

  • octombrie 2009 - iunie 2012

    Asistent Manager, SC ABSOLUT CMYK SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    -	urmarire contracte furnizori si beneficiari ;
    -	calcul costuri de productie pe lucrare ;
    -	intocmire situatie deseuri ambalaje introduse pe piata ; intocmire rapoarte / corespondenta pentru Administratia Fondului de Mediu Bucuresti
    -	raportari periodice ale activitatii din productie in baza fiselor de evidenta a activitatii intocmite zilnic de salariati ;  generarea de rapoarte pe tip de operatii, pe tip de lucrari si pe tip de utilaj.
    -	 intocmire documente fiscale (facturi, chitante, bilete la ordin, ordine de plata, etc) si emitere documente insotitoare pentru marfa (avize, procese verbale) manual sau folosind un program dedicat .  
    -	 mentinerea relatiei cu bancile, in calitate de imputernicit.
    -	 evidenta dosare angajati, intocmire fise de post, contracte de munca, acte aditionale la contractele de munca, decizii ; cunostinte de operare in REVSAL
    -	 activitati de secretariat

  • mai 2001 - octombrie 2009

    Sef Serviciu Tehnic, C.N. POSTA ROMANA S.A.- POSTA RAPIDA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -	coordonarea serviciului M.T.D.I. si coordonarea metodologica a celor 40 de subunitati din teritoriu;
    -	intocmirea planului de investitii anual, actualizarea permanenta si analiza acestuia prin prisma necesitatilor, oportunitatilor si justificarilor;
    -	intocmirea planului de achizitii anual pentru serviciul Tehnic, actualizarea permanenta si analiza acestuia prin prisma necesitatilor, oportunitatilor si justificarilor ;
    -	 urmarirea incadrarii in bugetele alocate ;
    -	 organizare si desfasurare proceduri achizitie produse/servicii (planificare, derulare, finalizare)
    -	 intocmirea documentatiei de specialitate (documentatie de atribuire, caiete de sarcini, rapoarte, note justificative, etc)  pentru procedurile de achizitii de bunuri si servicii  si membru in comisiile de evaluare a ofertelor;
    -	 evidenta utilajelor postale specifice si a tehnicii de calcul (la sediul central si la cele 40 de subunitati operationale din Bucuresti si din tara); 
    -	urmarirea contractelor de mentenanta si service la utilajele postale si tehnica de calcul din dotare;
    -	 verificarea gestionarii corespunzatoare a parcului auto; intocmirea de norme specifice de exploatare a parcului auto; urmarirea contractelor de leasing, achizitie si service derulate pentru buna functionare a parcului auto;
    -	 planificarea si urmarirea lucrarilor de reparatii curente la cladiri si intocmirea de propuneri pentru efectuarea de reparatii capitale si investitii la cladiri;
    -	 organizarea procedurilor de inchiriere de spatii in Bucuresti si in teritoriu, urmarirea contractelor de inchiriere;
    -	 incheierea si urmarirea contractelor pentru utilitati si mentenanta la instalatii ale cladirilor.
    

  • august 1999 - mai 2001

    Inginer, C.N. POSTA ROMANA S.A - POSTA RAPIDA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -	evidenta utilajelor postale specifice si a tehnicii de calcul (la sediul central si la cele 40 de subunitati operationale din Bucuresti si din tara);
    -	 urmarirea contractelor de mentenanta si service la utilajele postale si tehnica de calcul din dotare;
    -	intocmirea de situatii/raportari si analize comparative existent/necesar la utilajele postale si tehnica de calcul
    -	verificarea gestionarii corespunzatoare a parcului auto; intocmirea de norme specifice de exploatare a parcului auto; urmarirea contractelor de achizitie si service derulate pentru buna functionare a parcului auto;
    -	monitorizarea consumului de carburant si urmarirea incadrarii in normele de consum;
    -	verificare foi de parcurs si urmarire cheltuieli; generarea de raporte specifice intr-un program FAZ dedicat
    -	intocmirea de propuneri pentru efectuarea de reparatii capitale si investitii la cladiri;
    -	organizarea procedurilor de inchiriere de spatii in Bucuresti si in teritoriu, urmarirea contractelor de inchiriere;
    -	incheierea si urmarirea contractelor pentru utilitati si mentenanta la instalatii ale cladirilor.
    -	organizare si desfasurare proceduri achizitie produse/servicii (planificare, derulare, finalizare)
    -	intocmirea planului de investitii anual; 
    -	intocmirea planului de achizitii anual

  • februarie 1997 - august 1999

    Inginer, SC ARCTIC S.A - SERVICE

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Service / Instalare

    -	evidenta si inregistrarea rapoartelor de service pentru toate reprezentantele Service din Bucuresti;
    -	generarea de rapoarte lunare/trimestriale/anuale, in baza fiselor de interventie inregistrate intr-un program dedicat
    -	intocmirea de centralizatoare pentru piese de schimb, costuri manopera pe tipuri de interventii 
    -	ocazional dispecerat, relatii cu clientii

  • noiembrie 1996 - decembrie 1996

    Inginer utilaje, SC ROMNASA SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    -	coordonarea activitatii la o sectie de productie talpi incaltaminte :  evidenta stocuri materie prima si produse finite, preluare comenzi, intocmire necesar de materii prime si materiale, 
    -	intocmire documente insotitoare (avize si facturi) 
    -	pregatire comenzi in vederea livrarii (firma avea relatii de colaborare cu marii producatori de incaltaminte : Clujana, Antilopa, Pionierul, etc)
    -	organizarea activitatii si planificarea schimburilor de lucru
    -	urmarire program de mentenanta la utilaje;

  • august 1995 - noiembrie 1996

    Secretara, SC INTERNASA SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    -	activitatea de contabilitate primara (NIR, fise de magazie, urmarire vanzari, stocuri scriptice, facturare)
    -	intocmirea de situatii vanzari pe produse si pe locatii
    -	efectuarea de analize comparative ale vanzarilor magazinelor, in vederea eficientizarii 
    -	efectuarea  inventarierii periodice la unitatile de desfacere din Bucuresti
    -	conceperea si redactarea corespondentei

Educatie

  • 1990 - 1995

    Diploma de facultate, Universitatea Politehnica Bucuresti

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Capacitate de a munci in echipa
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Adaptare rapida la un grup nou

Operare PC : Word, Excel, Powerpoint, Outlook
Abilitate de lucru cu cifre, atentie

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
35%
  • Last update: 10.11.2015
  • Reference number: 38442

Career goals


                            

  • BUCURESTI
  • Full time
  • Salary wanted500 €
  • Wanted work domainsFinance Back Office, Finance Finance / Accounting, Office jobs Back Office
  • Availability for work related travelUp to 25% of the schedule
  • Willing to relocateNot willing

Skills

Driving license
  • B
  • Ability to work in team
  • Flexibility and adaptability
  • Interpersonal skills

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Romanian
Native