39080

Profesor limba Engleză la Cambridge Educational, Bucureşti

English Teacher at Cambridge Educational, Bucharest

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 23.06.2013
  • Numar referinta: 39080

Experienta

  • septembrie 2012 - Prezent

    Profesor limba Engleză, Cambridge Educational, Bucureşti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Training

    Postul deţinut vizează aplicarea unor standardele de calitate în predarea Limbii Engleze, furnizând cursuri exclusiv copiilor folosind tehnica de predare CAMBRIDGE, pregătindu-i în vederea susţinerii şi promovării cu succes a examenelor internaţionale corespunzătoare.

  • august 2011 - octombrie 2011

    Agent Relaţii Clienţi, DTH Television Grup SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Departamentul recuperării debitelor şi creanţelor a reprezentat mediul meu de lucru, sesizând telefonic persoanele fizice respectiv juridice asupra consecinţelor neplăţii la termen şi a procedurilor ce urmau a fi demarate ca urmare a neîndeplinirii acestei obligaţii prin intermediul:
    - Contactării telefonice a debitorilor în vederea recuperării debitelor restante;
    - Preluării apelurilor de la clienţi şi rezolvarea situaţiilor prin convingerea acestora de a-şi achita creanţele;
    - Negocierii termenelor de plată pentru sumele restante;
    - Furnizării informaţiilor corecte şi complete privind datoria clientului;
    - Furnizării informaţiilor corecte şi complete privind modalitatea de plată şi locaţiile unde se poate face plata;
    - Înregistrării corecte şi complete a informaţiilor obţinute în urma apelurilor în aplicaţia de collection;
    - Atingerii targetului stabilit de managerul departamentului;
    - Îndeplinirii planului de colectare;
    - Accesării şi rezolvării zilnice a cazurilor asignate în „obligaţiile zilei” din aplicaţia de colectare;
    - Respectării secretului profesional în ceea ce priveşte informaţiile şi documentele cu care intram în contact.

  • iulie 2011 - august 2011

    Operator Vânzări prin telefon, KONKAV Media Advertising SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Atribuţiile postului s-au axat asupra adaptabilităţii, ascultării active, perseverenţei, seriozităţii, capacităţii de a rezolva probleme şi puterii de convingere. 
    Firma îşi desfăşura activitatea în cadrul segmentului imobiliar, aplicând strategii bine - definite în vederea creşterii portofoliului de clienţi şi încheierii unui număr cât mai mare de tranzacţii. Responsabilitatea deţinută a constat în contactarea telefonică a clienţilor, prezentării în amănunt a pachetelor de promovare şi a beneficiilor oferite de o viitoare colaborare, precum şi evidenţierea transparenţei, eficienţei şi seriozităţii cu care acţiona firma, astfel încât să se atingă un target zilnic de contracte. Prin urmare, m-am axat asupra unor servicii de promovare ce vizau acapararea unui număr variat de canale de vânzare de pe piaţa imobiliară din România.

Educatie

  • 2012 - Prezent

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Bucureşti, Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine

    • București, România
  • 2009 - 2012

    Diploma de facultate, Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Japoneza
Mediu
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 23.06.2013
  • Reference number: 39080

Experience

  • September 2012 - Present

    English Teacher, Cambridge Educational, Bucharest

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Institutions / Liberal professions: Training

    The job involves giving children opportunities to experience a rich language environment, to develop their confidence and skills in expressing themselves and to speak and listen in a range of situations. It also enables these young learners to be active and interactive, to develop their co-ordination, control and acquire the knowledge to pass an international exam.

  • August 2011 - October 2011

    Public Relations Agent, DTH TELEVISION GRUP SA, Bucharest

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Customer service

    The department of collection represented my work environment as my duties consisted of:
    - Customer interaction - daily interaction with customers to ensure prompt payment of amounts due
    - Effectively applying trained collection strategies
    - Building a close relationship with a portfolio of assigned customers (by phone)
    - Timely resolution of customer issues affecting payment; acting as liaison and support to customers and internal stakeholders
    - Identifying, negotiating, implementing payment solutions and overcoming customer process inefficiencies
    - Documenting actions taken and establishing future collection steps in a centralized system
    - Identifying delays due to disputes
    - Identifying root causes of problems and assigning the issue towards the responsible department in order to resolve; ensuring timely resolution and increasing customer satisfaction
    - The ability to prioritize a busy workload
    - Intermediate written and verbal communication, negotiation, and conflict resolution skills
    - Understanding of risk mitigation tools, of collection processes and financial concepts
    - Intermediate influence skills.

Education

  • 2012 - Present

    Master's degree, University of Bucharest, The Faculty of Foreign Languages

    • București, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Japanese
Intermediate
Romanian
Native