40561

Asistent Marketing, Vanzari, Comercial la SC Augusta Papier SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 03.09.2012
  • Numar referinta: 40561

Experienta

  • ianuarie 2005 - Prezent

    Asistent Marketing, Vanzari, Comercial, SC Augusta Papier SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - Ofera consultanta clientilor cu privire la produsele comercializate;
    - Ofera clientilor consultanta cu privire la caracteristicile si detaliile tehnice ale produselor;
    - Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale; 
    - Ofera informatii despre promotiile companiei;
    - Contribuie la realizarea obiectivelor de vanzari si la atingerea targetului in cadrul departamentului;
    - Asigura vanzarea produselor oferite de companie;
    - Intocmeste oferte de marfuri; 
    - Tine o legatura permanenta cu clientii traditionali,  clientii noi si cu clientii prospecti prin telefon, fax, e-mail pentru obtinerea si onorarea ritmica a comenziloor;
    - Negociaza, incheie si asigura executarea contractelor si acordurilor comerciale; 
    - Participa la targuri, expzitii, seminarii, unde reprezinta firma conform mandatului incredintat de directorul general;
    - Verifica permanent impreuna cu gestionarul, echipa de vanzari si cu responsabilul de achizitii necesarul de marfa, participand la lansarea comenzilor de achizitie si la optimizarea stocurilor de marfa;
    - Coordoneaza,instruieste si comunica permanent cu operatorii comerciali , agentii de vanzari, soferii si personalul din depozitul societatii;
    - Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu;
    - Raspunde de gestionarea corecta a documentelor primare si de evidentierea clara si corecta a miscarii si inregistrarii acestora in contabilitate;
    - Realizeaza diverse statistici, analize, grafice pe baza documentelor primare;
    - Participa la receptia cantitativa si calitativa a produselor;
    - Participa la inventarierea periodica a stocurilor si a valorilor materiale din cadrul depozitului;
    - Completeaza, mentine si raspunde de registru de casa;
    - Efectueaza facturarea loturilor de marfa care se livreaza catre clienti folosind programul informatic utilizat de companie;
    - Verifica executarea facturarii si a stocurilor in program informatic;
    - Verifica notele intrare receptie; 
    - Executa si raspunde de pontaj si evidenta concediilor de odihna a personalului departamentuluide vanzar/marketing, in excel; 
    - Realizeaza rapoarte contabile interne la solicitarea conducerii;
    - Mentine activitatea de secretariat prin preluarea apelurilor telefonice, corespondenta, email, faxuri, gestiune contracte cu furnizorii de servicii, scanari, relatia cu firmele de curierat, etc.;
    - - Urmareste documentele/corespondenta, incasarile, platile, evidenta soldurilor clienti/furnizori;
    - Completeaza si urmareste traseul ordinelor de plata emise si primite catre/de la clienti/furnizori;
    - Efectueaza scanarea si arhivarea electronica a tuturor documentelor intrate sau iesite din firma;
    - Asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail;
    - Realizeaza intocmirea si verificarea altor documente fiscale ( chitante , avize , etc.); 
    - Efectueaza incasarea numerarului de la clienti; 
    - Asigura securitatea si confidentialitatea documentelor si informatiilor specifice activitatii pe care o desfasoara;
     
    Operator Comercial
    2005-01 <> 2010-09
    S.C. Augusta Papier SRL
    Comercial
    -Receptioneaza cererile de oferta si  comenzile adresate
    societatii;
    - Efectueaza transmiterea de oferte, confirmarea posibilitatii livrari pe baza verificarii stocului;
    - Efectueaza intocmirea de dosare comerciale si operarea in aplicatia de soft existenta pentru fiecare client ;
    - Realizeaza comunicarea permanenta cu echipa de marketing-vinzari, cu directorul comercial si cu directorul general al societatii pentru luarea la cunostinta a conditiilor contractelor incheiate si a comenzilor primite;
    -Efectueaza facturarea lotului de marfa care se livreaza catre client;
    -Mentine legatura cu gestionarul pentru pregatirea in
    timp util lotul de marfa comandat de client;
    -Coordoneaza soferii-distribuitor, asigura transmiterea catre acestia in timp util a a listei livrarilor pentru ziua urmatoare;
    -Participa la verificarea permanenta, impreuna cu gestionarul, cu echipa de  vinzari, si cu responsabilul de import, a necesarului de marfa;
    

  • iunie 1998 - ianuarie 2005

    Gestionar, S.C Eisberg SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    Intocmeste evidenta intrarilor si iesirilor din stoc pe baza  facturilor si a nir-urilor;
     -Intocmeste si urmareste permanent evidenta stocurilor in vederea lansarii de comenzi catre furnizori externi si interni;
    - Efectueaza receptia si analiza calitativa si cantitativa a marfurilor;
    - Efectueaza evaluarea calitativa permanenta a stocului si realizeaza corelarea necesitatilor de aprovizionare cu ofertele furnizorilor de materie prima;
    - Comunica permanent cu directorul general si 
    departamentul contabilitate in vederea aprovizionarii ritmice si livrarii optimizate a produselor companiei;
    

Educatie

  • 2010 - Prezent

    Diploma de facultate, Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir" - Facultatea de Management Turistic si Comercial

    • București, România
  • 1989 - 1993

    Liceu / scoala profesionala, Liceul industrial nr. 2

    • Târgu Jiu, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 03.09.2012
  • Reference number: 40561

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native