41940

Consultant Dezvoltare Livrari la METRO CASH & CARRY, Timisoara

  • România, Hunedoara
  • România, Hunedoara
  • Romania, Hunedoara
  • Romania, Hunedoara
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 06.09.2012
  • Numar referinta: 41940

Experienta

  • noiembrie 2011 - iulie 2012

    Consultant Dezvoltare Livrari, METRO CASH & CARRY, Timisoara

    • Hunedoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Raspunde de cresterea nivelurilor indicatorilor de performanta pentru clientii din portofoliu.
    -raspunde de abordarea clientului, folosindtehnica Metro de vanzare, si de pregatirea
    calitativa a vizitei, conform procedurilor si instructiunilor de lucru comunicare.
    -raspunde de utilizarea tuturor instrumentelor si a tuturor solutiilor furnizate de companie
    pentru abordarea clientiilor.
    -raspunde de respectarea procedurilor si a instructiunilor de lucru si de utilizarea tuturor
    formularelorsi rapoartelor Metro.
    -raspunde de supravegherea pietei pe aria alocata pentru a cunoaste ce fa concurentii.
    -raspunde de eficienta vizitelor efectuate la client.
    -acorda sprijin in solutionarea eventualelor solicitari/reclamatii venite din partea clientilor.
    -nu primeste bani sau alte bunuri de la clienti sau alte persoane pentru indeplinirea sau
    neindeplinirea atributiilor de serviciu.
    -anunta seful ierarhic cand doreste sa paraseasca locul de munca, candn nu poate fi
    prezent la locul de munca si din ce motiv sau daca va intarzia la programul de lucru stabilit.

  • iunie 2010 - noiembrie 2011

    Reprezentant Dezvoltare Clienti, METRO CASH & CARRY, Timisoara

    • Hunedoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    -Asigura implementarea si urmariea Strategiei referitoare la clienti definita de companie.
    -Gestioneaza potofoliu propriu de clienti in vederea realizarii obiectivelor definite de seful
    ierarhic din sectorul sau de activitate.
    -Dezvolta volumul vanzarilor si frecventa vizitelor in magazin a clientilor din portofoliu,
    in conformitate cu indicatorii cheie de performanta, care sunt urmatorii:
    -cresterea numarului de clienti cumparatori noi (activare)
    -cresterea vanzarilor portofoliului propriu
    -crestrea cifrei de afaceri medie pe client
    -marirea volumuli vanzarilor pe anumite raioane specifice in conformitate cu portofoliu
    si specializare
    -Construieste si mentine o imagine pozitiva a Companiei precum si relatii pe termen lung
    cu clientii din portofoliu
    -Intretine o baza de date exacte si corecte privind portofoliu de clienti
    -
    -Raspunde de cresterea nivelurilor indicatorilor de performanta pentru clientii din portofoliu.
    -Raspunde de abordarea clientului folosind tehnica de vanzare METRO si de pregatirea
    calitativa a vizitei conform procedurii.
    Raspunde de utilizarea tuturor instrumentelor si a tuturor solutiilor furnizate de companie
    pentru abordarea clientilor.
    -Raspunde de respectarea procedurilor si utilizarea tuturor formularelor si rapoartelor
    METRO in mod corect si in timp util.
    -Raspunde de supravegherea pietei pentru aria alocata pentru a cunate ce fac concurentii
    si isi informeaza superiorii cu privire la acestia.

  • septembrie 2006 - iunie 2010

    Asistent Sisteme Informatice, METRO CASH & CARRY, Timisoara

    • Hunedoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    -raspunde cu promptitudine la solicitarile utilizatorilor tehnicii de calcul legate de functionarea
    si folosirea acesteia.
    -interzice introducerea si ii este interzis sa introduca in sistemul informatic alte
    programe informatice decat care sunt furnizate de catre sediul central.
    Sarcini Permanente
    -verifica faptul ca exista comunicatie de date intre magazin si nodul principal din Bucuresti
    si Germania
    -verifica cel putin o data la 2 ore ca toate casele sunt cuplate si ca toate facturile s-au
    prelucrat.
    -se asigura ca reteaua de cantare si este functionala si exista comunicatie intre cantarul
    principal si server-ul de magazin.
    - asigura transmiterea comenzilor la furnizori

Educatie

  • 2010 - 2012

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Politehnica Facultatea de Constructii

    • Timișoara, România
  • 2006 - 2010

    Diploma de facultate, Universitatea Politehnca Facultatea de Constructii DEPT HIDROTEHNICA

    • Timișoara, România
  • 2002 - 2006

    Liceu / scoala profesionala, Liceu Telecomunicatii si Lucrari Publice

    • Hunedoara, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 06.09.2012
  • Reference number: 41940

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native