42158

relatii clienti la SC VODAFONE SA

  • România, Ploiești
  • România, Ploiești
  • Romania, Ploiești
  • Romania, Ploiești
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 17.08.2012
  • Numar referinta: 42158

Experienta

  • iunie 2008 - iunie 2012

    relatii clienti, SC VODAFONE SA

    • Ploiești, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Relatii clienti • Furnizarea de informaţii clientilor, atat a celor care folosesc serviciul cu cartele preplatite cat si a celor care folosesc serviciul cu abonament precum si a clientilor potentiali, persoane fizice, despre caracteristicile produselor si serviciilor, preturile, livrarea, condiţiile contractuale, garanţie si asistenta tehnica. Angajatul va promova imaginea companiei, va încuraja clienţii sa viziteze distribuitorii sau magazinele companiei, sau va contacta departamentul de vanzari in legătura cu clientul potenţial.
    • Furnizarea informaţiilor solicitate de clienţii persoane fizice, atat de catre cei care folosesc serviciul cu cartele preplatite cat si de catre cei care folosesc serviciul cu abonament, despre caracteristicile produselor noi, in special despre telefoane, ambalaje, preturi, livrare si garanţie. Angajatul discuta, de asemenea, aspecte legate de facturi si facturare. 
    • Proceseaza reclamaţiile clientului, de o maniera profesionista si politicoasa, pentru a rezolva toate aspectele care tin de competenta sa. Angajatul trebuie sa cunoască si sa inteleaga problematica pentru a putea rezolva reclamaţia prompt si conform instrucţiunilor stabilite. Angajatul va transmite spre analizare reclamaţiile mai complexe specialistului de Relatii cu Clientii, sefului de colectiv sau managerului.
    • Angajatul va colabora cu clienţii care solicita rezilierea contractului lor cu compania. Aceasta presupune ca angajatul sa inteleaga poziţia clientului si sa găsească soluţii pentru a păstra clientul in reţea si pentru a servi interesul companiei. Aceasta forma de vânzare impune angajatului sa compare produsele, serviciile si preturile competitive si sa facă apel la motivele iniţiale pentru care clientul a dorit sa aibă un telefon mobil. 
    • Identifica si intelege nevoile de comunicare ale clientilor cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor acestora;
    • Construieste, adapteaza si propune clientului o oferta de produse si servicii Vodafone cu scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare, contribuind la realizarea obiectivelor de vanzare agreate prin acordul individual de performanta; 
    • Asigura legătura cu furnizorii si personalul de la dept. de vânzări pentru a grăbi livrarea, pentru a dezvolta legaturi specializate si pentru a transmite reclamaţiile sau solicitările clienţilor. Problemele si întrebările de natura tehnica se transmit personalului de la serviciul de asistenta tehnica.
    2. Inregistrarea solicitarilor clientilor
    • Tine evidenta motivelor pentru care clientul l-a contactat, cu scopul de a mari gradul de satisfacere a clienţilor ca urmare a intelegerii depline a nevoilor fiecărui client si pentru personalizarea modului sau de a aborda fiecare client si prin identificarea motivelor generale sau specifice ale cererilor si reclamaţiilor clientului.
    3. Respectarea programului de lucru specific 
    • Raspunde la cerintele de prezenta la program in intervalele de timp si in zilele solicitate de companie, in functie de planificarea realizata la nivelul departamentului. Intrucat activitatea departamentului depinde de respectarea intocmai a acestor planificari, angajatul are responsabilitatea de a se informa zilnic cu privire la eventualele modificari aduse in programul sau zilnic de lucru si de a se prezenta la serviciu cu suficient timp inainte de inceperea activitatii propriu-zise. Eventualele abateri de la acest program trebuie agreate cu managerul cu condiţia insa ca acestea sa se conformeze regulamentului intern.
    
    

Educatie

  • 2003 - 2007

    Liceu / scoala profesionala, Toma N Socolescu

    • Ploiești, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 17.08.2012
  • Reference number: 42158

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native