42897

Asistent Manager / Coordonator Marketing la Spiral Marketing House

Assistant Manager /Marketing Coordinator at Spiral Marketing House

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 03.02.2013
  • Numar referinta: 42897

Experienta

  • septembrie 2007 - Prezent

    Asistent Manager / Coordonator Marketing, Spiral Marketing House

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Activitati de Marketing (Romania si Emiratele Arabe Unite):
    -cercetare de piata;
    -analiza de piata (concurenta, profilul consumatorilor, trend consum etc);
    -constructie oferte in functie de profil de clienti targetati (pachete standard pentru anumite nevoi);
    -construirea de campanii pentru cateva firme: Dentexpert, Irene (Casa Magica- Busteni);
    -inregistrare marca (Dentexpert, Casa Magica, CityAudit);
    -managementul evenimentelor de afaceri (conferinte, brunch-uri);
    Activitati de Asistent Manager:
    - gestionarea apelurilor telefonice, fax şi poştă pentru Director General;
    - gestionarea intregii corespondenţei adresată direct Directorului General;
    - să se asigure că toată corespondenţa care vine în societate şi se adresează Directorului General urmează să-i fie prezentată;
    - să completeze corespondenţa în aceeaşi zi;
    - să întocmească scrisori pentru toată corespondenţa care părăseste compania pe numele Directorului General;
    - să trimită prin poştă / curier special sau poştă electronică şi sa urmăreasca dovezile de transmitere de zi cu zi;
    - să verifice ordinea de zi a Directorului General;
    - să se preocupe de abonamente la ziare şi reviste în conformitate cu instrucţiunile primite de la Directorul General;
    - să efectuează analize şi rapoarte privind activităţile administrative ale societăţii, în formatele solicitate de către Directorul General;
    -să se îngrijească de procurarea de bilete, obtinerea de vize şi să  organizeze calătorii pentru Director General;
    -să organizeze vizite ale partenerilor de afaceri străini;

  • iunie 2000 - februarie 2007

    Secretara Executiva, Target Establishment for Representation of Companies

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Inginerie

    Lucrari de secretariat pentru preşedinte şi Director General:
    - gestionarea apelurilor telefonice, a corespondenţei, a mailurilor, faxurilor şi email-uri cu site-ul de la Abu Dhabi, fabrica si sediul în Jebel Ali, clienţi, băncile şi autorităţile locale;
    - aranjarea de intalniri de afaceri;
    - pregătirea de prezentări pentru companie;
    - crearea şi menţinerea fişierelor de noi locuri de muncă;
    
    Sarcini administrative pentru companie:
    - gestionarea cheltuielilor de administrare şi  manipulare de mic numerar , inclusiv rapoartele de cheltuieli;
    
    Alte lucrari de secretariat pentru divizia de Inginerie:
     - gestionarea apeluri telefonice, corespondentei, mailuri, faxuri şi e-mailuri cu clienţii, în Emiratele Arabe Unite şi pregătirea de propuneri, oferte si facturi;
    - gestionarea apelurilor telefonice, corespondentei, mail-urilor, faxuri şi e-mailuri cu furnizorii în Australia, Italia, Norvegia, Africa de Sud şi pregătirea de anchete şi comenzi;
    

  • aprilie 1999 - aprilie 2000

    Asistent Contabilitate , Sedgwick Brimex România

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    - contabilitate primara;
    

  • noiembrie 1997 - martie 1999

    Asistent Contabilitate , Sato România

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - contabilitate primara;
    - efectuarea de  plăţi, retrage numerar şi depozite de numerar pentru companie cu Banca Nationala a Greciei si Banca Bucureşti;
    

  • decembrie 1995 - septembrie 1997

    Asistent Resurse Umane, Ms Donald's Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    - responsabila pentru coordonarea şi urmărirea aspectelelor administrative şi juridice legate de Departamentul Resurse Umane (contracte de muncă, cărţi de muncă şi de administrare a muncii pentru restaurant);

Educatie

  • 1993 - 1999

    Diploma de facultate, Universitatea Romano-Americana

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Araba
Incepator
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 03.02.2013
  • Reference number: 42897

Experience

  • September 2007 - Present

    Assistant Manager /Marketing Coordinator, Spiral Marketing House

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Administrative

    Marketing duties:
    •market research;
    •market-analysis (competition, consumer profile, consumer trends etc);
    •construction deals by target customer profile (standard packages for different needs);
    •building campaigns for several companies: Dentexpert, Irene (Casa Magica-Busteni);
    •recording trade-mark for few companies (Dentexpert, Casa Magica, CityAudit);
    •business event management (conferences, brunches);
    Assistant Manager duties:
    • handling the telephone calls, fax and mail for the General Manager;
    • take care of all correspondence addressed directly to the General Manager;
    • ensure that all correspondence that comes into the company and is addressed to the General Manager to be submitted to the him;
    • filling the correspondence of the same day;
    • draw up letters for all correspondence leaving the company on behalf of the General Manager;
    • send by post/ special courier or mail and keep track of daily evidence of transmission;
    • check the daily agenda of the General Manager;
    
    
    • responsible for  subscriptions to newspapers and magazines according to the instructions received from the General Manager;
    • performs analysis and reports on administrative activities of the company in formats requested by the General Manager;
    • taking care and arranging tickets , visas and  trips for the General Manager;
    • organize visits of foreign business partners;

  • June 2000 - February 2007

    Executive Secretary , Target Establishment for Representation of Companies

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - It Telecom: Engineering

    Job profile:
    
    Secretarial duties for the Chairman and General Manager:
    •handling phone calls, the correspondence, filling, mails, faxes and emails with the Site in Abu Dhabi, the factory and the office in Jebel Ali, clients, banks and local authorities;
    •meeting arrangements;
    •preparation of presentations for the company; 
     •setting up and maintaining new jobs files;
    
    Administrative duties for the Company:
     •managing the administration expenses and handling the petty-cash for the daily including the expenses reports;
    
    Other secretarial duties for the Engineering Division:
     •handling the phone calls, the correspondence, mails, faxes and emails with customers in the U.A.E. and preparation of proposals, offers and invoices;
    •handling the phone calls, the correspondence, mails, faxes and emails with suppliers in Australia, Italy, Norway, South Africa and preparation of enquiries and orders;
    

  • April 1999 - April 2000

    Accounting-Assistant, Sedgwick Brimex Romania

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Insurance

    •keeping primary accounting

  • November 1997 - March 1999

    Accounting-Assistant, Sato Romania International Office Systems

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Sales

    • keeping primary accounting; 
    • making payments, cash withdraws and cash deposit for the company with National Bank of Greece and Bucharest Bank;
    

  • December 1995 - September 1997

    Human Resources Assistant, Mc Donald’s Romania

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Technicians: Workers

    •responsible for well-done coordination of and follow up on administrative and legal issues related to Human Resources Department (employment contracts, labor books and labor administration for the Restaurant);
    

Education

  • 1993 - 1999

    Bachelor's degree, Romanian-American University

    • București, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Arabic
Beginner
Romanian
Native