44245

Director Executiv la EXPRESS LEASING FINANCIAL SERVICES IFN SA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 12.10.2012
  • Numar referinta: 44245

Experienta

  • noiembrie 2011 - Prezent

    Director Executiv, EXPRESS LEASING FINANCIAL SERVICES IFN SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    a)	coordonarea activitatii de creditare desfasurate in cadrul Institutiei (Vanzari Produse Creditare, Analiza Risc Credite, Monitorizare Credite )
    
    b)	participarea la sedintele Comitetului de Credite al Institutiei in calitate de membru si urmarirea realizarii hotararilor acestuia 
    c)	coordonarea activitatii de verificare a indeplinirii, in baza  aprobarilor Comitetului de Directie, a conditiilor de incheiere a contractelor de finantare; 
    d)	intocmirea si transmiterea catre alte departamente si conducerea Insitutitiei de  rapoarte specifice privind portofoliul de clienti si finantarile acordate;
    e)	monitorizarea performantelor personalului din subordine referitoare la activitatea de vanzare produse de creditare si acordare credite
    f)	monitorizarea realizarii indicatorilor cantitativi ,calitativi si de eficienta privind vanzarea produselor de creditare 
    g)	stabilirea masurilor necesare in vederea recuperarii creditelor restante 
    h)	urmarirea modului de insusire si aplicare a reglementarilor interne de catre salariatii din subordine si luarea de masuri in vederea cresterii rentabilitatii muncii
    i)	contactarea potentialilor parteneri, negocierea si incheierea contractelor de intermediere in activitatea de creditare 
    j)	identificarea potentialilor investitori in vederea atragerii de  surse de finantare pentru Institutie cat si negocierea conditiilor de finantare
    k)	propunerea , constituirea si dezvoltarea produselor de creditare ale Institutiei
    l)	identificarea, negocierea si incheierea de parteneriate cu diferite institutii in vederea dezvoltarii activitatii de creditare
    m)	colaborarea  cu oricare alte structuri organizatorice, pe probleme care au legatura cu activitatile specifice de vanzare, acordare, monitorizare si administrare a finantarilor acordate de catre Institutie;
    

  • septembrie 2009 - noiembrie 2011

    Administrator credite, Auto Trading Leasing IFN SA- GRUPPO BANCO POPOLARE

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    a) gestionarea si monitorizarea facilitatilor de credit si leasing acordate de Institutie;
    b) verificarea,in baza  aprobarilor Comitetului de Directie, a indeplinirii conditiilor de incheiere a contractelor de finantare; verificarea documentelor de tragere;avizarea tragerilor din credit  si inregistrarea lor in aplicatia informatica;
    c) monitorizarea indeplinirii conditiilor din contractele de finantare post –acordare;
    d) intocmirea si transmiterea catre Departamentul Comercial si conducerea Insitutitiei de  rapoarte specifice privind finantarile acordate;
    e) gestionarea activitatii de restructurare (reesalonare/rescadentare) a facilitatilor de leasing si credit; 
    f) inaintarea de  propuneri privind masurile de intreprins in legatura cu clientii restantieri;
    g) gestionarea activitatii de colectare restante pentru finantarile leasing si credit;
    h) asigurarea calculului  si constitutirii de provizioane specifice de risc de credit, conform reglementarilor B.N.R. precum si a normelor si deciziilor interne ale Insitutiei;
    i) realizarea raportarilor  lunare catre Centrala Riscurilor Bancare, cu respectarea reglementarilor specifice emise de B.N.R.;
    j) asigurarea aplicarii normelor interne privind evaluarea garantiilor;
    k) intocmirea de  rapoarte periodice privind finantarile restante, situatia finantarilor rescadentate, finantarilor in curs de executare, etc.
    l) Intocmirea si transmiterea de  rapoarte cu privire la portofoliul de clienti, finantarile acordate, catre conducerea Institutiei cat si catre alte departamente;
    m) colaborarea  cu oricare alte structuri organizatorice, pe probleme care au legatura cu activitatile specifice de monitorizare si administrare a finantarilor acordate de catre Institutie;
    

  • mai 2008 - septembrie 2009

    Manager Credite, Banca Comerciala Carpatica SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    a) dezvoltarea si administrarea portofoliului de clienti
    b) indeplinirea target-ului de vanzari
    c) monitorizarea mediului concurential si prezentarea ofertei bancii
    d) stabilirea de contacte cu clientii si monitorizarea eficientei acesteia
    e) preluarea documentatiei de credit pentru persoane fizice si juridice, verificarea acesteia, analiza dosarelor de credit si supervizarea lor in vederea transmiterii spre aprobare Comitetului de Credite ;
    f) detectarea si raportarea fraudei in activitatea de creditare
    g) intocmirea rapoartelor zilnice si periodice privind activitatea de creditare la nivelul sucursalei
    h) administrarea relatiei client-banca si stabilirea celor mai bune oferte in functie de profilul si necesitatile clientilor 
    i) stabilirea si punerea in aplicare a masurilor de recuperare a creditelor restante
    

  • mai 2006 - mai 2008

    Director Sucursala, CEC SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    a) organizarea,coordonarea si controlul activitatilor sucursalei in conformitate cu legislatia si normele interne in vigoare
    b) organizarea,coordonarea si controlul activitatii de vanzare a produselor de pasiv si activ,prestarea de servicii bancare,in conformitate cu strategia bancii
    c) coordonarea si controlul activitatii compartimentelor din structura organizatorica: Vanzari Produse Bancare, Operatiuni Persoane Juridice, Analiza Risc Credite Persoane Juridice, Monitorizare Credite Persoane Juridice
    d) monitorizarea performantelor personalului din subordine referitoare la activitatea de vanzare
    e) participarea la sedintele Comitetului de Credite al sucursalei in calitate de Presedinte si urmarirea realizarii hotararilor acestuia
    f) monitorizarea realizarii indicatorilor cantitativi ,calitativi si de eficienta privind vanzarea produselor si derularea serviciilor bancare
    g) stabilirea masurilor necesare in vederea recuperarii creditelor restante
    i) urmarirea modului de insusire si aplicare a reglementarilor interne de catre salariatii din subordine si luarea de masuri in vederea cresterii rentabilitatii muncii
    j) intocmirea de rapoarte zilnice si lunare cu privire la activitatea sucursalei
    k) stabilirea si urmarirea realizarii bugetului de venituri si cheltuieli al sucursalei
    l) reprezentarea sucursalei in raporturile cu organele de stat,organizatii,institutii,banci
    

  • martie 2004 - mai 2006

    General Control Manager, CETELEM IFN SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    a) definirea si organizarea resurselor necesare, a domeniilor, scopul si frecventa auditurilor in vederea atingerii 
    obiectivelor societatii
    b) stabilirea cartografiei riscurilor societatii
    c) stabilirea planului de audit intern pe baza riscurilor identificate
    d) implementarea si promovarea sistemului de control intern
    e) coordonarea echipelor de audit, inspectii , compliance
    f) urmarirea implementarii recomandarilor oferite
    g) intocmirea de rapoarte de audit ,control intern si inspectii
    h) coordonarea activitatii de prevenire combatere si gestionare a fraudelor 
    i) coordonarea planului de continuitate a activitatii 
    j) definirea si stabilirea sistemului si procedurilor de prevenire a spalarii banilor si finantarii terorismului
    k) convocarea periodica a Comitetului de Audit si prezentarea anuala a raportului catre membrii 
    Consiliului de Administratie al societatii
    l) stabilirea de reguli referitoare la etica, compliance si securitate in cadrul societatii
    m) conducerea, organizarea, stabilirea bugetului de venituri si cheltuieli a departamentului Control General
    n) selectia si recrutarea personalului necesar departamentului Control General
    o) verificarea si evaluarea periodica a personalului din subordine si luarea de masuri in consecinta
    

  • februarie 1998 - martie 2004

    Sef Agentie, CEC SA Sucursala Sector 1

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    a) organizarea,coordonarea si supervizarea activitatii agentiei privind operatiunile in lei/valuta pentru persoane fizice si juridice,
    b) analiza si aprobarea creditelor pt. persoane fizice, analiza credite persoane juridice 
    c) analiza si realizarea indicatorilor de rentabilitate,
    d) administrarea bugetului de venituri si cheltuieli, intocmirea de rapoarte zilnice,lunare 
    e) negociere si vanzari de produse si servicii bancare,
    g) implementarea normelor si procedurilor interne operatiuni si creditare
    h) administrarea relatiei client-banca
    i) dezvoltarea portofoliului de clienti
    j) analiza pietei locale si monitorizarea concurentei
    k) urmarirea realizarii bugetului de vanzari alocat
    

Educatie

  • 2003 - 2005

    Master / studii postuniversitare, CNAM Paris

    • București, România
  • 1990 - 1996

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Avansat
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 12.10.2012
  • Reference number: 44245

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Advanced
Romanian
Native