44675

Brand Manager la Magazin Online: CautaLenjerie.ro

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 22.08.2012
  • Numar referinta: 44675

Experienta

  • septembrie 2011 - Prezent

    Brand Manager, Magazin Online: CautaLenjerie.ro

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Internet / New Media

    • Planificarea si implementarea strategiilor de marketing pentru brand-urile alocate.
    • Definirea caracteristicilor si asigurarea cresterii unui brand. 
    • Definirea liniei strategice a brand-ului in functie de stategia companiei.
    • Organizarea si coordonarea campaniile de promovare.
    • Urmarirea vanzarilor, evaluarea rezultatelor campaniilor si propunerea de activitati promotionale viitoare.
    • Monitorizarea si analizarea activitatilor competitorilor si recomandarea unor noi cai de reactie.
    

  • mai 2012 - august 2012

    Analist Asistenta Clienti, Netbridge Services – Okazii.ro

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    • Oferirea de raspunsuri prin email sau telefonic solicitarilor venite din partea utilizatorilor. 
    • Aplicarea de sanctiuni utilizatorilor ce incalca Politica site-ului. 
    • Solutionarea problemelor utilizatorilor si operarea in sistem a modificarilor necesare. 
    • Comunicarea in mod continuu cu ceilalti colegi din cadrul Departamentul Comercial pentru a inlatura problemele, conflictele si greselile de programare. 
    • Monitorizarea forumurilor si a aplicatiilor de comunicare. 
    • Oferirea de suport online si offline pentru utilizatorii site-ului Okazii.ro.
    • Respectarea termenului de timp impus pentru finalizarea proiectelor si a targetului zilnic.
    

  • mai 2011 - ianuarie 2012

    Coordonator Marketing & Comunicare, Callpoint New Europe

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    • Organizarea evenimentelor din cadrul firmei: petreceri tematice, teambuilding-uri, intalniri de afaceri, rezervari.
    • Administrarea bazelor de date cu clienti de la institutii partenere, contactarea companiilor in vederea obtinerii unor parteneriate in diverse domenii.
    • Comunicarea interna: redactarea newsletter-ului lunar, publicarea comunicatelor de presa.
    • Rezolvarea problemelor administrative la nivel de companie
    

  • martie 2009 - mai 2011

    Asistent relatii publice, Callpoint New Europe

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    • Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale.
    • Coordonarea echipei in lipsa superiorului direct.
    • Organizarea si sustinerea training-urilor pentru noii angajati; evaluarea agentilor.
    
    

  • mai 2008 - ianuarie 2009

    Analist servicii client, Kruk International

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Analizarea dosarelor aflate in stare de neplata, contactarea telefonica a debitorilor cu intarzieri mari de plata, negocierea termenelor de plata si monitorizarea platilor, oferirea de informatii referitoare la modalitatile de plata, intalnirea cu debitorii, trimiterea mesajelor scrise si a e-mailuri-lor catre debitori.

Educatie

  • 2010 - 2011

    Postdoctorat, Scoala de Design Serban

    • București, România
  • 2008 - 2010

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Romano – Americana

    • București, România
  • 2005 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea Romano – Americana

    • București, România
  • 2001 - 2005

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul National Pedagogic „Constantin Bratescu”

    • Constanța, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 22.08.2012
  • Reference number: 44675

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Romanian
Native