44836

strainatate at toate

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
30%
  • Ultima actualizare: 23.08.2012
  • Numar referinta: 44836

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Italiana
Mediu
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 23.08.2012
  • Reference number: 44836

Experience

  • May 2012 - Present

    strainatate, toate

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Au Pair / Babysitter / Care

    Sales Agent, UniCredit Tiriac Bank – Agentia Eroilor, Bucuresti
    Banci
    iul 2009 - mar 2010
    
    Domeniu activitate firma:
    
    Procesarea dosarelor de Card Credit si a Creditelor de Nevoi Personale, Refinantari, Credite ipotecare.
    
    Responsabilitati:
    
    1) Verificarea datelor potenţialilor clienţi în baza de date; inregistrarea rezultatelor în format electronic;
    2) Intocmirea dosarului de credit în faza iniţială (fisa de decizie, black list, raport birou de credite, etc.); efectuarea rapoartelor si transmiterea lor; prezentarea dosarului de credit pentru aprobare;
    3) Analizarea solicitarilor de credit depuse de catre clienti insotite de documentatia necesara pe baza carora se intocmesc propunerile de aprobare sau respingere, pe care se inainteaza conducerii superioare;
    4) Calculearea si interpretarea indicatorilor economico-financiari ce rezulta din procesarea bilanturilor si balantelor de verificare prezentate de solicitantul de credit;
    5) Verificarea pentru corectitudinea si valabilitatea documentelor necesare intocmirii documentatiei de credit in conformitate cu Normele Interne si BNR de creditare.
    6) Completarea fiselor de decizie si verificarile initiale pentru intocmirea dosarelor de credit de consum: Oficiul National al Registrului Comertului, Black List, Biroul de credite.
    
    Programe folosite: Loan APT, UCEFIN, Office, Outlook Mail.
    
    Consultant Financiar Specialist, RAIFFEISEN BANK, Bucuresti
    Banci
    apr 2008 - iun 2009
    
    Domeniu activitate firma:
    
    Bancar
    
    Responsabilitati:
    
    Identificarea si contactarea potentialilor clienti; sustinerea vanzarilor, indeplinirea obiectivelor de vanzare; identificarea de noi clienti; intocmirea bazei de date de clienti si mentinerea contactului cu clientii; prezentarea si promovarea produselor; asigurarea unei consultante continue si de calitate pe parcursul contractului, intocmirea periodica a planurilor si rapoartelor de activitate.
    
    Realizari:
    
    Pe fiecare luna am crescut in vanzari cu 170% chiar si 200%
    ajungand in topul celor buni, castigand diverse concursuri.
    Diploma pentru Consultantul cu cele mai bune rezultate obtinute.
    Diploma de Consultant Specialist.
    
    Recomandari:
    
    Doresc sa am confidentialitate.
    
    EXPERIENŢĂ DE MUNCĂ
    
    Raiffeisen Bank
    • Cladirea CONECT, Pipera
    • Perioada (de la-până la) 23.04.2008 – 30.06.2009
    • Domeniul/sectorul de activitate: Bancar
    • Ocupaţia sau poziţia deţinute: Consultant Financiar
    • Principalele activităţi şi responsabilităţi Identificarea si contactarea potentialilor clienti; sustinerea vanzarilor, indeplinirea obiectivelor de vanzare; identificarea de noi clienti; intocmirea bazei de date de clienti si mentinerea contactului cu clientii; prezentarea si promovarea produselor; asigurarea unei consultante continue si de calitate pe parcursul contractului, intocmirea periodica a planurilor si rapoartelor de activitate.
    - cursuri vanzari
    Programe folosite: Loan App, Office, Internet
    
    SC.NOVINGER KLAUS GRUP SRL.
    • Perioada (de la-până la) 01.11.2007 – 14.01.2008
    • Domeniul/sectorul de activitate: Birotica Papetarie
    • Ocupaţia sau poziţia deţinute: Asistent Vanzari
    • Principalele activităţi şi responsabilităţi Inregistrarea comenzilor in programul CRM administrare (actualizare) cont clienti, dezvoltarea retelei de clienti.
    Promovarea produselor comercializate, desfasurarea operatiunilor de introducere de date in programul de facturare, identificarea clientului ce nu se afla in baza de date (verificare clientilor la ministerul finantelor). Emiterea facturilor cu preluarea informatiilor de la departamentul vanzari. Predarea facturilor la depozit pentru onorarea comenzilor; intocmirea proceselor verbale predare - primire masini auto, laptop, telefoane mobile.
    Programe folosite: Office, CRM, E-mail Outlook, Internet.
    
    SC. ATIP DESIGN SRL.
    • Perioada (de la-până la) 05.01.2006 – 08.10.2007
    • Domeniul/sectorul de activitate: Productie Publicitara
    • Ocupaţia sau poziţia deţinute: Reprezentant Vanzari
    • Principalele activităţi şi responsabilităţi Stabilirea telefonica a intalnirilor, negocierea cu clientii, mentinerea relatiei cu clientii, urmarirea platii a avansului, intocmirea facturilor proforme si oferte de pret, oferta de prezentare la solicitarile clientilor, evidenta facturilor scadente, mentinerea bazei de date cu clientii.
    - Cursuri de vanzari – in fiecare luna
    Programe folosite: Office, MENTOR, E-mail Outlook, Internet.
    
    SC. ATIP DESIGN SRL.
    • Perioada (de la-până la) 05.01.2006 – 08.10.2007
    • Domeniul/sectorul de activitate: Productie Publicitara
    • Ocupaţia sau poziţia deţinute: Asistent Manager
    • Principalele activităţi şi responsabilităţi Achizirionarea de marfa, preluarea comenzilor telefonice de la agenti, inregistratrea comenzilor in programul MENTOR, verificarea BUN DE TIPAR a comenzilor, rezervare marfa, avizare – facturare marfa, predare – primire marfa, arhivare comenzi.
    - Cursuri de vanzari – in fiecare luna
    Programe folosite: Office, MENTOR, E-mail Outlook, Internet.
    
    SC. GABRIEL TELECOM SRL.
    • Perioada (de la-până la) 15.03.2005 – 30.09.2005
    • Domeniul/sectorul de activitate: Servicii GSM
    • Ocupaţia sau poziţia deţinute: Director
    • Principalele activităţi şi responsabilităţi Servicii de vanzare GSM - Prospectarea pietei, identificarea si atragerea de noi clienti, dezvoltarea canalelor de vanzare, coordonarea activitatii de post-contractare, gestionarea relatiei cu clientii, analizarea si implementarea politicii de preturi si servicii, gestiune marfa, contabilitate primara, avizare – facturare marfa, plati furnizori.
    Programe folosite: Office, MENTOR, E-mail Outlook, Internet.
    
    SC. ATIP DESIGN SRL.
    • Perioada (de la-până la) 01.04.2001 – 15.05.2005
    • Domeniul/sectorul de activitate: Productie/Publicitara
    • Ocupaţia sau poziţia deţinute: Secretar Administativ
    • Principalele activităţi şi responsabilităţi Convocari si pregatire documente pentru sedinte, elaborare statistici si documente, asigurare agenda manager (intalniri, activitati diverse), intocmit facturi, alte activitati specifice de secretariat, prelucrare corespondenta interna si externa, telefon, fax si e-mail, arhivare documente.
    Programe folosite: Office, MENTOR, E-mail Outlook, Internet.
    
    Perioada (de la-până la) 10/2007 � prezent
    
    Universitatea Bioterra Bucuresti
     Facultatea de Drept - (FR ) (Anul III)
    
    LICEUL - Economic - (OCTAV ONICESCU)
     Filiera Tehnologica
     Profilul Servicii
     Specializarea Economic
    
    Facultati in strainatate:
    nu
    
    
    Cursuri, atestate si premii
    
    • Atestat Mai 2007 - Atestat Profesional de competente profesionale – tehnician in activitati financiare si comerciale – nota: 8,50
    
    *Certificat de Competente Profesionale
    Fiind declarata: Tehnician in Activitati Financiare si Comerciale
    
    1. Efectuarea lucrarilor contabile de complexitate medie.
    2. Verificarea exactitatii datelor inscrise in documentele contabile si corectitudine.
    3. Utilizarea tehnicilor de marketing in activitatea comerciala.
    4. Negocierea si argumentarea vanzarii produselor/serviciilor.
    5. Comunicarea cu clientii in domeniul profesional.
    6. Utilizarea mijloacelor informatice in realizarea activitatilor financiare si comerciale.
    7. Utilizarea tehnicilor financiare si fiscale.
    8. Respectarea legislatiei in vigoare privind calitatea produselor si serviciilor.
    9. Respectarea legislatiei din domeniul contabil si financiar.
    10. Integrarea in cultura organizatiei si in viata profesionala.
    
    *Capacitate de negociere şi influenţare, abilităţi de comunicare , gândire creativă, calităţi obţinute
    şi îmbunătăţite şi prin participarea la workshop-uri pe teme diverse: Comunicare Nonverbala,
    Managementul Confictului si Tehnici de Negociere, Comunicare si Aptitudini de Prezentare,
    Negociere, Tehnici de Vanzare, Analiza Tranzactionala, Inteligenta Emotionala.
    
    *Certificat de Dezvoltare Perosnala – curs organizat de: B C R C
    Am urmat urmatoarele cursuri on-line de cate 4 luni (07.feb.2009 - 07.iun.2009) in urma
    carora am obtinut urmatoarele atestate, eliberate de Academia Britanica de Comunicare si Afaceri:
    
     Curs certificat – Management Strategic - nota: 7,00
     Curs certificat – Banking – Credite. Operatiunile bancare ale firmei - nota: 7,00
     Curs certificat – Managementul Resurselor Umane – nota: 7,00
    
    *ABILITĂŢI ŞI COMPETENŢE PERSONALE
    Acumulate pe parcursul vieţii şi carierei, nu neapărat atestate prin certificate sau diplome
    
     Diploma pentru Consultantul cu cele mai bune rezultate obtinute (Raiffeisen Bank)
     Diploma de Consultant Specialist (Raiffeisen Bank)
    
    
    Limbi straine
    
    Engleza (Incepator spre Mediu)
    Italiana (Incepator spre Mediu)
    
    Cunostinte PC
    
    Cunoştinţe temeinice de: Microsoft Office: (Word, Excel, PowerPoint), MENTOR, CRM, E-mail Outlook, Internet.
    Utilizarea de echipamente de birou: copiator, fax, scan.
    
    
    Alte cunostinte, aptitudini sau observatii relevante
    
    Posed: Permis de conducere auto cat. B
    Data obtinerii: august 2005.
    
    
    
    

  • July 2009 - August 2010

    Sales Agent, UniCredit Tiriac Bank – Agentia Eroilor, Bucuresti, Sales Agent, UniCredit Tiriac Bank – Agentia Eroilor, Bucuresti

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Banks / Financial Institutions

    Domeniu activitate firma:
    
    Procesarea dosarelor de Card Credit si a Creditelor de Nevoi Personale, Refinantari, Credite ipotecare.
    
    Responsabilitati:
    
    1) Verificarea datelor potenţialilor clienţi �n baza de date; inregistrarea rezultatelor �n format electronic;
    2) Intocmirea dosarului de credit �n faza iniţială (fisa de decizie, black list, raport birou de credite, etc.); efectuarea rapoartelor si transmiterea lor; prezentarea dosarului de credit pentru aprobare;
    3) Analizarea solicitarilor de credit depuse de catre clienti insotite de documentatia necesara pe baza carora se intocmesc propunerile de aprobare sau respingere, pe care se inainteaza conducerii superioare;
    4) Calculearea si interpretarea indicatorilor economico-financiari ce rezulta din procesarea bilanturilor si balantelor de verificare prezentate de solicitantul de credit;
    5) Verificarea pentru corectitudinea si valabilitatea documentelor necesare intocmirii documentatiei de credit in conformitate cu Normele Interne si BNR de creditare.
    6) Completarea fiselor de decizie si verificarile initiale pentru intocmirea dosarelor de credit de consum: Oficiul National al Registrului Comertului, Black List, Biroul de credite.
    
    Programe folosite: Loan APT, UCEFIN, Office, Outlook Mail.

Education

  • 2005 - 2007

    College, LICEUL - Economic - (OCTAV ONICESCU)

    • București, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Italian
Intermediate
Romanian
Native