45260

Asistent Manager la Ax Perpetuum Impex

  • România, Cluj Napoca
  • România, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 05.11.2012
  • Numar referinta: 45260

Experienta

  • iunie 2012 - septembrie 2012

    Asistent Manager, Ax Perpetuum Impex

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Intocmeste prereceptia- inregistreaza codurile, denumirea, unitatea de masura, greutate pentru produsele noi in ziua primirii facturii de marfa pe mail de la furnizor
    Intocmeste notele de receptie pentru orice bun intrat in gestiune
    Intocmeste  bonurile de consum 
    Opereaza transferurile de marfa intre gestiunile firmei
    Intocmeste ofertele de pret la cererile de oferta venite pe mail
    Preia comenzile de la agentii de vinzarii
    Plaseaza anuntul pe bursa transporturilor
    Stabileste contactul cu transportatorii
    Se ocupa de recuperarea instrumentelor de plata de la transportator
    Inregistreaza toate documentele emise
    Transmite oferte de pret la clienti in urma solicitarilor primite de la agentii de vinzari
    Trimite catre agentii de vinzari si / sau clienti cataloage de produse ori de cite ori este nevoie Participa la inventare pe gestiunile pe care opereaza
    Inlocuieste managerul atunci cind acesta lipseste

  • ianuarie 2008 - mai 2012

    Asistent Manager, Printcard Systems

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Menţine relaţiile cu clienţii oferindu -le  support comercial cu privire la produsele comercializate(comenzi, livrare, modalităţi de facturare, inregistrare pe site, etc).
    Se ocupă cu livrarea mărfii menţinând contactul cu curierul.
    Intocmeşte documetele de AWB, bonurile de transport şi preia solicitările de la firma de curierat.  
    Işi insuşeşte oferta comercială a firmei(preţuri, termene de livrare, termene de plată).
    Redactează corespondenţa de afaceri necesară desfăşurării activitţii zilnice.
    Activitaţi zilnice de secretariat.
    Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele firmei 
    Conduce contabilitatea primară a societaţii .
    Tine legătura cu banca pentru extrasele de cont şi cu trezoreria pentru verificarea banilor intraţi de la clienţi.
    Depune la bancă sumele încasate de la clienţi.
    Primeşte, verifică  şi recepţionează mărfurile primite.
    Intocmeşte note de recepţie pentru mărfurile primite.
    Intocmeşte şi emite facturi pentru clienţi.
    Efectuează traduceri ale facturilor primite din alte ţări.

Educatie

  • 2005 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea “Babeş-Bolyai” - Stiinta Mediului

    • Cluj Napoca, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Italiana
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 05.11.2012
  • Reference number: 45260

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
Italian
Intermediate
Romanian
Native