45566

Illustrator la Mozaic Zarand Consult

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 05.11.2012
  • Numar referinta: 45566

Experienta

  • iulie 2007 - Prezent

    Illustrator, Mozaic Zarand Consult

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Webdesign

    Colaborari project based:
    	
    - Realizarea conceptului vizual (raportarea nevoilor de comunicare ale clientului la produsele turistice de promovat);
    - Interpretarea si reconstituirea aspectele existente in diverse regiuni turistice cu scopul promovarii lor;
    - Grafica traditionala si pe calculator;
    - Integrarea  lucrarilor in literatura turistica (panouri, pliante, calendare etc).
    Detalii proiecte: www.mzc.ro
    Portofoliu personal:           
    http://luizamariacamen.blogspot.com/2009/01/portfolio.html
    
    

  • februarie 2010 - septembrie 2012

    PR&Marketing Project Manager, Empire Advertising

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: PR,Publicitate

    Rezultate:
    1	dezvoltarea departamentului de PR; 
    2	prezenta continua, periodica, a cartilor editurii si a evenimentelor medicale in media, pe canale-lider;
    3	cresterea traficului siteurilor din portofoliu;
    4	rebranding revista Practica Farmaceutica;
    5	activitate profunda de lobby (ANM, Colegiul Farmacistilor, s.a.); 
    6	editarea, productia si lansarea primului testimonial de violenta domestica din Romania;
    7	extinderea bazei de cititori a editurii;
    8	dezvoltarea de pachete atractive pentru medicii participanti la evenimente si pentru stimularea de abonamente la revistele grupului;
    9	activarea de noi clienti- firme farmaceutice si non farmaceutice pentru participarea la evenimentele oficiale ale societatilor medicale din Romania.
    
    Responsabilitati:
    Coordonarea activitatii de comunicare si dezvoltare:
    
    1.	PR Editura Amaltea
    (*activitatea de promovare s-a realizat fara alocarea unui buget)
    
    - activitati development, stabilirea pozitionarii si a strategiilor;
    -dezvoltare de parteneriate media pentru promovarea cartilor (continut editorial extins, recomandari, machete, bannere, insert newsletter, proiecte speciale): presa scrisa, online, radio (aparitie continua: Psychologies, Unica, Avantaje, One, 24Fun, Zile si Nopti, Ce se intampla doctore, Femeia, realitatea.net, money.ro, cinemagia.ro, egirl.ro, kudika.ro, 9am.ro, wall-street.ro, garbo.ro, descopera.ro, Business Woman, Europa Fm, CCIR etc);
    - text si concept grafic:  actualizare site, newslettere, bannere online, afise, comunicate presa; 
    - redactare de articole in vederea relevarii valorii informative a cartilor promovate;
    - organizarea si promovarea participarii editurii la targuri / lansari de carte;
    - participarea si reprezentarea editurii la evenimente partenere/conferinte;
    - dezvoltare de proiecte speciale: 
                    ex: editarea (redactarea partii informative + ilustratii interioare), productia si lansarea primului testimonial de violenta domestica “Povestea unei supravietuitoare”, in colaborare cu revista Avantaje; 
                     ex: “download ebook gratuit, in colaborare cu un partener media (rezultat: cresterea bazei de date de cititori SF a editurii: +12% in 2 saptamani);
    
    2.	Conferintele oficiale ale societatilor medicale
    
    Organizare si promovare:
    
    -Activitati development: prioritazare si stabilire curs evenimente, structurare rate-card clienti, strategie promovare, concept aparitii media, solutii de generare a abonamentelor la revistele medicale, amplificarea numarului de inscrieri ale medicilor la conferinte, colaborari cu canale media de profil;
    -Promovare:
              1. presa medicala (popularizare in nisa in vederea stimularii participarii medicilor, stimularii sustinerii de lucrari stiintifice de catre liderii de opinie in cadrul evenimentelor)
               2. presa de stiri (popularizare sociala)
               3. presa glossy (popularizare sociala) 
    ex: agerpres.ro, csid.ro, i-medic.ro, ghidcabinet.ro, pulsmedia.eu, sanatatea tv, romedic.ro, info-sanatate.ro etc
    -Text si concept: actualizarea site-urilor din portofoliu, newslettere (updateuri periodice sau proiecte speciale contractate de firmele farmaceutice partenere), bannere online, afise, comunicate presa;
    - Stabilirea conceptului, a sumarului si mentinerea legaturii cu autorii de articole stiintifice pentru revista Practica Farmaceutica (revista oficiala a Colegiului Farmacistilor din Romania)- (includerea de stiri nisate, interviuri cu lideri de opinie - ex. “Interviu in exclusivitate cu noul presedinte ANMDM “ sau noutati ); 
    - lobby Colegiul Farmacistilor din Romania si ANMDM;
    - prospectarea pietei: firme farma;
    - contractarea (initiere contact, negociere, semnare contract) de clienti - firme farmaceutice- pentru participarea la conferintele organizate.
    (printre clientii agentiei: Pfizer, Teva, Sanofi Aventis, Sanofi Pasteur, Servier, Nestle, Danone, Gedeon- Richter, GSK, Devin JSC, CSC Pharmaceuticals, Bayer SRL, Alfawassermann, Milupa, Vavian, Biofarm, Hipp, Greenfield, Himalaya, Walmark, Worwag, Bayer Schering Pharma, Berlin Chemie, Astrazeneca, Zentiva etc).
    

  • iunie 2009 - februarie 2010

    PR&Marketing Assistant, Empire Advertising

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

    1. PR Editura 
    Dezvoltarea departamentului, fara utilizarea unui buget media:
    
    -dezvoltarea de parteneriate media care sa sustina promovarea cartilor Editurii Amaltea (aparitie sustinuta: Psychologies, Unica, Avantaje, One, 24Fun, Zile si Nopti, Ce se intampla doctore, Femeia, realitatea.net, money.ro, egirl.ro, kudika.ro, 9am.ro, wall-street.ro, garbo.ro, descopera.ro, Business Woman, Europa Fm, CCIR etc);
    -promovarea prin mijloace alternative: plasme metrou, supermarket, cafenele si Zone TV;
    -redactare comunicate de presa;
    -concept si redactare newslettere si machete;
    -redactarea de articole;
    -concept bannere;
    -promovare la targuri de specialitate.
    
    2. Promovarea conferintelor societatilor medicale:
    
    -Dezvoltarea de parteneriate cu presa medicala care sa sutina promovarea evenimentelor oficiale ale societatilor medicale;
    -concept newslettere medicale;
    -text comunicate presa.
    -participare evenimente medicale: asigurarea comunicarii cu medicii participanti (peste 1500 inscrisi per eveniment) si asigurarea unei bune functionari pentru clienti (firmele farmaceutice contractate de accounti).
    

Educatie

  • 2011 - Prezent

    Master / studii postuniversitare, ASE, Facultatea de Marketing

    • București, România
  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea Nationala de Arte, Facultatea de Arte Decorative si Design

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Germana
Mediu
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 05.11.2012
  • Reference number: 45566

Foreign languages

English
Advanced
German
Intermediate
Spanish
Beginner
Romanian
Native