46201

Ospatar la Athénée Palace Hilton Bucharest

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 17.10.2012
  • Numar referinta: 46201

Experienta

  • octombrie 2010 - Prezent

    Ospatar, Athénée Palace Hilton Bucharest

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri,Turism

    Insuşirea meniului, cunoaşterea fiecărui preparat pentru a-l putea recomanda cu  lux de amanunte, lansarea comenzilor către bucătărie cu precizările clienţilor; servirea exemplară a clienţilor; pregătirea restaurantului pentru diverse evenimente, mic dejun, cine festive; asistarea oaspeţilor hotelului în restaurant sau bar; acordarea atenţiei cuvenite şi asigurarea unor servicii ireproşabile clienţilor; responsabilitate pentru corectitudinea întocmirii şi încasării facturilor; răspunderea pentru calitatea serviciilor oferite.
    

  • septembrie 2008 - martie 2010

    Ospatar, Novotel Bucharest City Center

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    Insuşirea meniului, cunoaşterea fiecărui preparat pentru a-l putea recomanda cu  lux de amanunte, lansarea comenzilor către bucătărie cu precizările clienţilor; servirea exemplară a clienţilor; pregătirea restaurantului pentru diverse evenimente, mic dejun, cine festive; asistarea oaspeţilor hotelului în restaurant sau bar; acordarea atenţiei cuvenite şi asigurarea unor servicii ireproşabile clienţilor; responsabilitate pentru corectitudinea întocmirii şi încasării facturilor; răspunderea pentru calitatea serviciilor oferite.

  • ianuarie 2007 - iulie 2008

    Receptionera, Hotel "Casa Victor"

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    Preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi; primirea şi cazarea clienţilor; întocmirea actelor necesare cazării clienţilor (contracte de turism, urmărirea şi încasarea plăţilor); promovarea serviciilor oferite clienţilor; soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate; medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor; stabilirea unor relaţii optime cu clienţii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale; responsabilitate pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare şi cazare oferite clienţilor hotelului; rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfăşurării activităţii.
    

Educatie

  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, Universitatea Bucuresti

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Spaniola
Avansat
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 17.10.2012
  • Reference number: 46201

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Spanish
Advanced
Romanian
Native