46250

Assistent Project Manager la Fundatia Dezvoltare in Europa

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 28.09.2012
  • Numar referinta: 46250

Experienta

  • august 2011 - Prezent

    Assistent Project Manager, Fundatia Dezvoltare in Europa

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    -organizarea activităţilor prevăzute în graficul de implementare al
    proiectelor:
    POSDRU/101/5.1/G/78129: "Excelenta prin competenta si profesionalism Ecop";
    POSDRU/108/2.3/G/79697: "Competenta garantata pentru piata muncii"
    -monitorizarea progresului proiectului (rapoarte, monitorizare,
    implementare)
    -verificare din punct de vedere legal a documentelor
    necesare cererilor de rambursare
    -intocmire rapoarte de progres,raportari tehnice initiale, intermediare 
    si finale
    -semnalarea eventualelor disfunctii si a masurilor de solutionare a 
    acestora
    -propuneri de imbunatatire permanenta a modalitatilor de lucru 
    -realizarea cererilor de rambursare 
    -monitorizarea comportamentelor, abilităților, competențelor dobândite si nevoilor specifice de învățare utilizand soft-ul de gestionare al competentelor
    -organizarea cursurilor de formare profesionala
    -organizarea vizitelor de studiu realizate in cadrul proiectelor
    -asigurarera legăturilor operaționale cu toți cei interesați de proiect
    -participarea la organizarea activitatilor transnationale
    -organizarea activitatii de selectie si formare profesionala
    -traducere documente din limba italiana in limba romana si
    retroversiune (declaratii, standarde ocupationale, documente
    financiare, documente necesare implementarii proiectelor)

  • septembrie 2009 - Prezent

    Asistent Proiecte, SC EURODEZVOLTARE SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    -organizarea activităţilor prevăzute în graficul de implementare al
    proiectelor:
    POSDRU/82/5.1/S/58409: "Calificarea si integrarea pe piata muncii a somerilor in domeniul turismului din regiunile de dezvoltare Sud-Est Sud-Muntenia, Bucuresti-Ilfov"
    POSDRU/24/2.3/G/39226: ,, Formare profesională continuă în turism şi industrie alimentară competenţă şi adaptabilitate!”
    POSDRU/24/2.3/G/39076 :“Angajaţi calificaţi şi competitivi într-o economie bazată pe cunoaştere - FPC în domeniile mecanică, servicii şi construcţii de maşini”
    -monitorizarea progresului proiectelor (rapoarte, monitorizare, implementare)
    -verificare din punct de vedere legal a documentelor necesare cererilor de rambursare
    -intocmire rapoarte de progres,raportari tehnice initiale intermediare si finale
    -emitere clarificari ca urmare a solictiarilor venite din partea Organismelor intermediare
    -semnalarea eventualelor disfunctii si a masurilor de solutionare a acestora
    -propuneri de imbunatatire permanenta a modalitatilor de lucru 
    -realizarea cererilor de rambursare
    -coordonarea activitatilor privind campaniile de informare si publicitate a obiectivelor in cadrul proiectelor 
    -supervizarea conceperii materialelor informative (pliante, afise, bannere) si elaborarea planului de actiune privind campaniile de publicitate
    -monitorizarea comportamentelor, abilităților, competențelor dobândite și nevoilor specifice de învățare utilizand soft-ul de gestionare al competentelor
    -participarea activă la buna desfășurare a cursurilor de formare profesionala
    -organizarea vizitelor de studiu realizate in cadrul proiectelor
    -asigurarera legăturilor operaționale cu toți cei interesați de proiect
    -participarea la organizarea activitatilor transnationale
    -organizarea activitatii de selectie si formare profesionala
    -traducere documente din limba italiana in limba romana si retroversiune (declaratii, standarde ocupationale, documente financiare, documente necesare implementarii proiectelor)
    -interpretariat din limba italiana in limba romana si retroversiune in cadrul schimbului de experienta cu lectorii italieni; conferintelor; seminariilor; intalnirilor de afaceri organizate de firma
    -curs de limba italiana pentru angajatii firmei

  • februarie 2008 - mai 2009

    Office Manager, United Phone Center

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    - oferire consultanta pentru clienti 
    - mentinerea relatiilor cu furnizorii de telefonie si internet,transfer de bani 
    - oferirea serviciilor transfer de bani 
    - realizarea promotiilor pentru noile servicii 
    - organizarea training-ului pentru noii angajati
    - inregistrarea documentelor intrate/iesite din firma in registrul corespunzator
    - actualizarea in permanenta a bazei de date cu adresele,numere de telefon/fax , e-mail ale colaboratorilor si clientilor firmei
    - intocmirea comenzilor de materiale consumabile
    - tehnoredactare documente

  • aprilie 2006 - mai 2007

    Assistent Manager, INTERNATIONAL PAPER

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - contabilitate primara in programul WinMentor 
    - emiterea facturilor / avizelor 
    - introducerea facturilor in programul de contabilitate 
    - indosarierea facturilor si avizelor, arhivarea acestor documente 
    - incasarea platilor 
    - preluarea apelurilor telefonice si gestionarea lor
    - corespondenta, protocol 
    - intocmirea si actualizarea bazei de date a clientilor
    - activitati de marketing
    - asistenta acordata departamentului vanzari
    - mentinerea relatiei cu clientii

  • octombrie 2005 - noiembrie 2005

    Operator interviu, MEDNET

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    - contactarea potenţialilor respondenţi şi selectarea acestora potrivit criteriilor impuse de filtrele de eligibilitate 
    - notarea rezultatului pe lista de evidenţă a apelurilor 
    - deplasarea la sediul clientilor 
    - realizarea interviului propriu-zis 
    - verificarea răspunsurilor 
    - inmanarea tuturor materialelor primite la instructajul de proiect, la termenele stabilite

  • iunie 2005 - septembrie 2005

    Junior Consultant, Pythia International

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    - cercetarea pietei 
    - intocmirea bazei de date a noilor clienti 
    - promovorarea serviciilor companiei catre clienti existenti si potentiali

  • martie 2003 - martie 2003

    Operator Interviu, EURISKO

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Cercetare si dezvoltare

    - realizarea listelor de esantionare 
    - culegerea datelor de pe teren

Educatie

  • 2002 - 2006

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice Bucuresti

    • București, România
  • 1998 - 2002

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul Tehnic "Petru Poni"

    • Roman, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Italiana
Avansat
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 28.09.2012
  • Reference number: 46250

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Italian
Advanced
Romanian
Native