47671

referent economic la Sc Generali Romania

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 08.01.2015
  • Numar referinta: 47671

Experienta

  • ianuarie 2010 - septembrie 2012

    referent economic, Sc Generali Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    . Efectueaza operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare etc) si intocmeste setul de documente pentru platile electronice, licitatii si ridicarile de numerar in lei si valuta;
    2. Inscrie in registre operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari);
    3. Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora;
    4. Tine legatura cu bancile, clientii si furnizorii interni, in ceea ce priveste atributiile ce-i revin;
    5. Preia si verifica seturile de documente din departamentele comerciale, intocmeste deconturile estimative si deconturile pentru deplasarile externe;
    6. Intocmeste, contabilizeaza si verifica lunar facturile fiscale emise;
    7. Intocmeste lunar declaratiile de impozite, taxe si contributii aferente salariilor;
    8. Introduce si verifica in programul de contabilitate inregistrarile documentelor efectuate de catre alte posturi;
    9. Intocmeste componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
    10. Supravegheaza intocmirea facturilor de decontare pentru plati in numele clientului;
    11. Intocmeste zilnic situatia soldului bancar si a disponibilului propriu al firmei, a cursului valutar;
    12. Indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor;
    13. Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile, precum si la salvarea datelor informatice;
    14. Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica.
    cunostinte bune operare PC MSOffice � WORD, EXCEL, navigare internet
    - limba engleza scris/vorbit
    - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
    - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
    - capacitate de a respecta termene limita
    - atentie catre detalii
    - placere si abilitate de a invata lucruri noi
    - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
    - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
    - preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
    - actualizarea bazei de date documente
    - rezervari hotel parteneri externi, etc.
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
    

  • martie 2009 - septembrie 2010

    CASIER, SC INA iNTERNTIONAL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    a) Gestioneaza numerarul si actele de valoare din contul sucursalei;
    b) Executa prin mandatar plata drepturilor salariale ale personalului din sucursala;
    c) Raspunde de efectuarea platilor pe feluri de cheltuieli si incadrarea in plafonul de casa stabilit de lege;
    d) Raspunde de depunerea in termen la banca a tuturor sumelor provenite din incasari care depasesc plafonul legal;
    e) In exercitarea atributiilor de serviciu respecta intocmai prevederile regulamentului operatiunilor de casa;
    f) Executa atributiile din acest domeniu, atat cele prevazute din actele normative in vigoare cat si cele dispuse de sefii ierarhici superiori;
    g) Verifica daca documentele justificative primite spre inregistrare poarta viza de control financiar preventiv, semnatura persoanelor care raspund pentru legalitatea si necesitatea operatiunilor inscrise in documente si daca toate actele cerute de formular sunt completate;
    h) Tine evidenta pe fise de magazie a obiectelor de inventar date in folosinta;
    i) Tine evidenta debitorilor si creditorilor, analitic, pe fise contabile;
    j) Asigura folosirea integrala a timpului de munca;
    k) Executa alte sarcini repartizate de conducerea sucursalei.
     

Educatie

  • 2009 - 2011

    Diploma de facultate, Universitatea Hyperion

    • București, România
  • 2001 - 2005

    Liceu / scoala profesionala, liceul dumitru dumitrescu

    • Buftea, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Italiana
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 08.01.2015
  • Reference number: 47671

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Italian
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native