47955

Asistent Manager la SC SATTVA SRL

  • România, Oradea
  • România, Oradea
  • Romania, Oradea
  • Romania, Oradea
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 11.12.2012
  • Numar referinta: 47955

Experienta

  • octombrie 2011 - noiembrie 2012

    Asistent Manager, SC SATTVA SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    Ocupatia / Domeniul jobului: Management
    Titularul postului de manager are rolul de a elabora şi implementa politicile
    comerciale în vederea creşterii profitului firmei rezultat din vânzarea de produse şi
    servicii specifice firmei; organizează, coordonează şi verifică funcţionarea
    sistemelor de vânzări, respectiv de promovare a produselor şi serviciilor
    comercializate.
    RESPONSABILITATI:
    Verificå în mod constant standardele si procedurile curente; comunicå si
    implementeazå noile politici in restaurant.
    -Asigura pozitionarea pe termen lung dpdv strategic al marcii companiei
    -Defineste standardele operationale si procedurile de lucru pentru reteaua de
    restaurante
    -Implementeaza modelul de business si operational agreat la nivelul intregului lant
    de restaurante in mod integrat si identic
    -Evalueaza nevoia de investitii pentru dezvoltarea marcii companiei si mentinerea
    profitabilitatii pe termen lung
    -Responsabilitate pentru managementul financiar al operatiunii-Oferå instructiuni /
    îndrumåri clare în momentul delegårii; foloseste delegarea în mod corect, eficient si
    corespunzåtor pozitiei si nivelului de autoritate.
    -Urmåreste constant calitatea materiilor prime si a produselor finite din restaurant,
    prin testarea acestora si verificarea temperaturilor de påstrare si preparare.
    -Analizeazå toate rapoartele de vânzåri.

  • martie 2011 - august 2011

    Asistent Recruiter, SC ADECCO SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    Ocupatia / Domeniul jobului: Resurse umane / Psihologie
    evaluarea posturile, identificarea competentele necesare fiecarui post, definirea
    standardele de performanta
    - recrutare de personal: editarea anunturile si postarea pe forumurile de recrutare,
    selectarea CV-urile
    - participarea la interviuri: sustinerea interviurilor, testarea candidatilor, intocmirea
    profilelor si a listelor scurte
    - supervizarea procesul de munca a personalului dat in leasing
    - intocmirea raporturilor
    - realizarea cercetarilor de piata pentru posturile scoase la concurs
    - mentinerea relatiilor cu clientii
    - mentinerea relatiilor cu personalul.

  • martie 2010 - februarie 2011

    Sef de tura, SC BAMBOO SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Ocupatia / Domeniul jobului: Vanzari
    RESPONSABILITATI :
    - asigurarea vanzarilor si administrarea stocului;
    - stabilirea, evidenta si controlul produselor;
    -contabilitate primara, gestiunea si evidenta actelor magazinului;
    - consiliaza si ofera solutii pentru cerintele clientilor;
    - se asigura ca toate produsele sunt prezentate si vandute intr-un mod
    profesionist;
    - mentine un mediu de lucru curat si profesionist pentru el si clienti.

Educatie

  • 2009 - 2011

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Oradea

    • Oradea, România
  • 2006 - 2009

    Diploma de facultate, Universitatea Oradea

    • Oradea, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 11.12.2012
  • Reference number: 47955

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Spanish
Beginner
Romanian
Native