48087

Economist la SC EXTENSO INVEST SRL

  • România, Filiași
  • România, Filiași
  • Romania, Filiași
  • Romania, Filiași
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 11.12.2012
  • Numar referinta: 48087

Experienta

  • ianuarie 2013 - Prezent

    Economist, SC EXTENSO INVEST SRL

    • Filiași, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Inregistrarea facturilor de achizitie si de vanzare (intrari si iesiri);
    •Inregistrarea registrului de casa in lei si valuta;
    •Inregistrarea registrului de banca in lei si in valuta;
    •Intocmirea deconturilor de TVA si verificarea pe baza balantei de verificare;
    •Intocmirea listei obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile; obiecte de inventar in afara bilantului;
    • Verificarea si insusirea schimbarilor legislative;
    • Intocmirea confirmarilor de sold la inchiderea exercitiului pentru clienti;
    •Intocmire de documenete necesare angajarii/modificarii/incetarii CIM;
    •Completare si transmitere REVISAL catre Inspectoratul Teritorial de Munca.
    •Imbunatatirea procesului de motivare a resurselor umane prin evaluarea performanetelor, recompensarea angajatilor, analiza si proiectarea posturilor;
    •Imbunatatirea standardului de mentinere a resurselor umane prin disciplina, securitate, sanatate in munca, consilierea angajatilor si a managementului companiei;
    •Întocmirea, verificarea si inregistrarea declaraţiilor fiscale la fiecare sfarsit de luna, trimestru; (declaratii 112, 300, 100, 394, 390)
    •Mentinerea legaturilor cu CJP, AJOFM, CASS, ITM.
    •planificarea strategiei de angajare alaturi de departamentul de management;
    •recrutarea, formarea si perfectionarea angajatilor companiei
    •realizarea fiselor de post, a Regulamentului Intern si a Contractului Colectiv de Munca
    •organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului in cadrul firmei;
    • evidenta si pastrarea in arhiva firmei a tuturor documentelor de personal, conform reglementarilor in vigoare;
    • Intocmire acte aditionale, eliberarea de adeverinte solicitate de salariati,inclusiv adeverinte de vechime;
    • verificarea pontajelor si intocmirea statelor de plata; intocmire,verificare si inregistrare declaratii catre bugetul statului, organizarea si coordonarea activitatii de resurse umane la nivelul societatii;
    • Administrarea dosarelor de personal;
     

  • decembrie 2012 - ianuarie 2013

    Economist, Cabinet Contabilitate

    • Filiași, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    •Inregistrarea facturilor de achizitie si de vanzare (intrari si iesiri); 
    •Inregistrarea registrului de casa in lei si valuta;
    •Inregistrarea registrului de banca in lei si in valuta;
    •Intocmirea deconturilor de TVA si verificarea pe baza balantei de verificare;
    •Intocmirea listei obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile; obiecte de inventar in afara bilantului;
    • Verificarea si insusirea schimbarilor legislative;
    • Intocmirea confirmarilor de sold la inchiderea exercitiului pentru clienti;
    •Intocmire de documenete necesare angajarii/modificarii/incetarii CIM;
    •Completare si transmitere REVISAL catre Inspectoratul Teritorial de Munca.
    •Imbunatatirea procesului de motivare a resurselor umane prin evaluarea performanetelor, recompensarea angajatilor, analiza si proiectarea posturilor;
    •Imbunatatirea standardului de mentinere a resurselor umane prin disciplina, securitate, sanatate in munca, consilierea angajatilor si a managementului companiei;
    •Întocmirea, verificarea si inregistrarea declaraţiilor fiscale la fiecare sfarsit de luna, trimestru; (declaratii 112, 300, 100, 394, 390)
    •Mentinerea legaturilor cu CJP, AJOFM, CASS, ITM.
    •planificarea strategiei de angajare alaturi de departamentul de management;
    •recrutarea, formarea si perfectionarea angajatilor companiei
    •realizarea fiselor de post, a Regulamentului Intern si a Contractului Colectiv de Munca
    •organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului in cadrul firmei; 
    • evidenta si pastrarea in arhiva firmei a tuturor documentelor de personal, conform reglementarilor in vigoare;
    • Intocmire acte aditionale, eliberarea de adeverinte solicitate de salariati,inclusiv adeverinte de vechime;
    • verificarea pontajelor si intocmirea statelor de plata; intocmire,verificare si inregistrare declaratii catre bugetul statului, organizarea si coordonarea activitatii de resurse umane la nivelul societatii;
    • Administrarea dosarelor de personal;
    * intocmire situatii financiare;

  • decembrie 2011 - decembrie 2012

    Economist, Cabinet contabilitate (expert contabil)

    • Filiași, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    •	inregistrarea facturilor de achizitie si de vanzare (intrari si iesiri); 
    •	inregistrarea si verificarea registrului de casa in lei si valuta;
    •	inregistrarea si verificarea registrului de banca in lei si in valuta;
    •	intocmirea si verificarea junalelor de cumparari si vanzari 
    •	intocmirea deconturilor de TVA si verificarea pe baza balantei de verificare;
    •	intocmirea listei obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile; obiecte de inventar in afara bilantului;
    •	verificarea si insusirea schimbarilor legislative;
    •	intocmirea confirmarilor de sold la inchiderea exercitiului pentru clienti;
    •	intocmirea si verificarea balantei de verificare;
    •	intocmire de documenete necesare angajarii/modificarii/incetarii CIM;
    •	completare si transmitere REVISAL catre Inspectoratul Teritorial de Munca.
    •	imbunatatirea procesului de motivare a resurselor umane prin evaluarea performanetelor, recompensarea angajatilor, analiza si proiectarea posturilor;
    •	imbunatatirea standardului de mentinere a resurselor umane prin disciplina, securitate, sanatate in munca, consilierea angajatilor si a managementului companiei;
    •	intocmirea, verificarea si inregistrarea declaraţiilor fiscale la fiecare sfarsit de luna, trimestru; (declaratii 112, 300, 100, 394, 390)
    •	mentinerea legaturilor cu CJP, AJOFM, CASS, ITM.
    •	inregistrarea concediilor medicale si transmiterea lor la Casa de Sanatate Iasi;
    •	planificarea strategiei de angajare alaturi de departamentul de management;
    •	recrutarea, formarea si perfectionarea angajatilor companiei;
    •	realizarea fiselor de post, a Regulamentului Intern si a Contractului Colectiv de Munca
    •	organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului in cadrul firmei; 
    •	 evidenta si pastrarea in arhiva firmei a tuturor documentelor de personal, conform reglementarilor in vigoare;
    •	 eliberarea de adeverinte solicitate de salariati, inclusiv adeverinte de vechime;
    •	 verificarea pontajelor si intocmirea statelor de plata;
    •	intocmirea,verificarea si inregistrarea declaratiilor catre bugetul statului.
    
    
    
    
    
    
     
    
    

Educatie

  • 2009 - 2011

    Master / studii postuniversitare, Univ. “Al.I.Cuza” Iaşi, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Iaşi

    • Filiași, România
  • 2005 - 2009

    Diploma de facultate, Univ. “Al.I.Cuza” Iaşi, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Iaşi

    • Filiași, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 11.12.2012
  • Reference number: 48087

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Romanian
Native