48612

PR&Marketing Executive la Radio 21 parte a Radio XXI SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 12.12.2012
  • Numar referinta: 48612

Experienta

  • iulie 2008 - Prezent

    PR&Marketing Executive , Radio 21 parte a Radio XXI SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

    Principalele responsabilitati:
    
    •	participarea la şedinţele de implementare a strategiilor de marketing prin diferite campanii si, de asemenea participarea si implementarea activa a acestora;
    •	menţinerea relaţiei intre companie si partenerii externi pentru promovarea imaginii corecte a brandului, prin materiale outdoor (machete, bannere, afişe, etc.);
    •	mentinerea relatiei intre companie si agentia de publicitate pentru crearea materialelor publicitare pentru promovarea imaginii brandului, in functie de cerintele si strategiile de promovare interne;
    •	mentinerea si monitorizarea bugetului alocat campaniilor de promovare a brandului;
    •	mentinerea relatiilor si monitorizarea aparitiilor publicitare din diferitele publicatii;
    •	monitorizarea si incheierea de contracte cu partenerii externi;
    •	respectarea, informarea si implementarea regulilor si strategiilor interne;
    •	asigurarea suportului necesar si promovarea corecta conform reglementarilor in vigoare a imaginii partenerilor conform contractelor prin spoturi publicitare si, instintarea acestora daca materialele trimise nu sunt conforme;
    •	informarea, comunicarea si respectarea deadline-urilor cu/catre celelalte departamente;
    •	asigurarea conlucrarii intre departamente in fazele proiectelor;
    •	monitorizarea strategiilor de promovare a brandurilor concurente;
    •	mentinerea, monitorizarea si comunicarea strategiilor de marketing catre colegii regionali;
    •	urmarirea si realizarea obiectivelor stabilite, atat individuale cat si ale echipei;
    •	verificarea si analizarea rezultatelor prin aplicarea strategiilor de marketing si discutarea acestora impreuna cu intreaga echipa;
    •	acordarea de sprijin si informarea departamentului de vanzari;
    
    
    
    
    
    
    
    
    Principalele realizari:
    
    •	participarea la organizarea celui mai mare eveniment dance – Liberty Parade – din Romania;
    •	promovarea cu succes a campaniilor brandului cum ar fi: Fugarul de la Radio 21, Popeasca si fetele, Ascult Radio 21 si multe altele;
    

  • octombrie 2005 - iulie 2008

    Traffic Manager , Radio 21 parte a Radio XXI SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

    •	programarea, monitorizarea si verificarea spoturilor publicitare in spatiul destinat acestora conform cu reglementarile interne si reglementarile in vigoare;
    •	mentinerea si informarea cu/catre celelalte departamente;
    •	pregatirea monitorizarilor spoturilor publicitare la cererea clientilor;
    •	acordarea de sprijin si informarea dj-lor despre campaniile interne si externe (concursuri pentru clienti externi si campaniile interne);
    •	pregatirea textelor de concursuri pentru informarea eficinta si corecta a dj-lor;
    •	urmarirea si realizarea obiectivelor stabilite, atat individuale cat si ale echipei;
    
    Principalele realizari:
    
    •	eficientizarea procesului de programare prin participarea la implementarea programelor in desfasurare;
    

  • mai 2004 - iulie 2005

    Inginer Productie , LG Metal Srl - Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Inginerie

    •	verificarea si monitorizarea proceselor de elaborare si sortare a materialelor pentru obtinerea aliajelor, conforme cu STAS-urile in vigoare;
    •	verificarea si asigurarea ca toate obiectivele sunt indeplinite;
    •	asigurarea intregului suport de comunicare si informare catre alte departamente;
    •	responsabil cu planificarea productiei cu rolul de coordonare intre       departamentul de vanzari si client, scopul fiind de a asigura ca cerintele clientilor sunt     indeplinite (timpul de livrare, calitate, respectarea normelor din caietul de sarcini si transport);
    •	asigurarea in conditii optime ale fiecarui schimb in conformitate cu procedurile interne, de sanatate, de protectie a mediului, etc;
    •	asigurarea lucrului echipei de muncitori din schimburi pentru a atinge toate obiectivele si in acelasi timp ca toate legile de protectie a muncitorului, a mediului, etc, sunt repectate si indeplinite in fiecare moment;
    •	asigurarea utilizarii in cele mai bune conditii a utilajelor companiei pentru a atinge si maximiza profitabilitatea companiei
    
    Principalele realizari:
    •	imbunatatirea proceselor de elaborare si a timpului sarjei;
    •	motivarea si comunicarea eficienta in echipa pentru a atinge si maximiza profitul companiei;
    •	imbunatatirea proceselor de productie prin intretinerea si modernizarea utilajelor
    

Educatie

  • 1999 - 2005

    Diploma de facultate, Universitatea Politehnica Bucuresti

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Italiana
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 12.12.2012
  • Reference number: 48612

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Italian
Intermediate
Romanian
Native