49336

Collection Officer la Millennium Bank

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 24.11.2012
  • Numar referinta: 49336

Experienta

  • decembrie 2011 - Prezent

    Collection Officer, Millennium Bank

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -Intermediaza relatia cu debitorii:imprumutati/co-debitori/angajatori si aplica strategiile de colectare in vederea recuperarii debitelor restante conform politicilor si procedurilor in vigoare.
    -Mentine in cadrul departamentului o buna informare in privinta politicilor de credit in vigoare
    -Asigura implementarea corecta a procedurilor de colectare si a aplicatiilor IT
    -Propune luarea de masuri pentru a creste eficienta activitatii de monitorizare si colectare a debitelor restante
    -Colaboreaza cu ofiterul de frauda pentru prevenirea fraudelor si minimizarea pierderilor aferente portofoliului de credite si persoane fizice
    -Trateaza si rezolva reclamatiile clientilor intr-un mod politicos si profesional.
    -Identifica noi numere de telefon si adrese ale imprumutatilor/ co-debitorilor si angajatorilor accesand diferite baze de date,in conformitate cu normele si procedurile interne si inregistreaza toate datele noi gasite in aplicatia de colectare.
    -Efectueaza activitati operationale aferente Departamentului Colectare si Recuperare la solicitarea superiorului
    -Negociaza cu clientii refinantarea/restructurarea creditelor precum si remiterile de datorie,coopereaza cu sucursalele/agentiile si monitorizeaza aceste cazuri.
    -Informeaza superiorul despre stadiul indeplinirii responsabilitatilor zilnice si despre orice situatie care apare
    -Identifica si raporteaza evenimentele generatoare de risc operational si reputational conform reglementarilor interne specifice.
    -Este direct responsabil de pastrarea reputatiei Bancii in comunitatea de afaceri precum si in relatiile cu colegii si tertii.
    -Respecta si garanteaza confidentialitatea in legatura cu clientii Bancii,tranzactii,politici si proceduri interne
    -Respecta regulile de securitate si sanatate in munca potrivit Regulamentului de Ordine Interna
    Lista aplicatii :ICBS,Milleflow,aplicatia de colectare
    

  • iunie 2009 - decembrie 2011

    Collection Officer, Cetelem IFN

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -Contacteaza zilnic clientii restantieri din portofoliul alocat, respectand interviul de recuperare, in vederea obtinerii angajamentelor de plata  
    -Gestioneaza eficient portofoliul de clienti alocat prin monitorizarea angajamentelor de plata
    -Preia si solutioneaza apelurile primite din partea clientilor
    -Desfasoara convorbiri telefonice cu terte persoane conform procedurilor de lucru
    -Solicita zilnic superiorului direct modalitatea de desfasurare a activitatii in vederea indeplinirii target-ului
    -Verifica si se asigura de intelegerea informatiile primite de la superiorii directi/trainer intern/clienti
    -Raporteaza superiorului direct situatiile necorespunzatoate intalnite in activitatea zilnica, propunand solutii
          -Ofera feedback privind procesul de recuperare in vederea imbunatatirii fluxului si procedurilor de lucru
    -Trateaza clientii interni/externi respectand valorile companiei
    -Comunica si colaboreaza eficient cu colegii in vederea indeplinirii obiectivelor pe echipa/departament
    -Se asigura zilnic ca aplicatiile de lucru necesare desfasurarii activitatii sunt functionale la ora stabilita de incepere a programului de lucru
    -Gestioneaza corect aplicatiile si fisierele de lucru
          -Foloseste instrumente automatizate in vederea optimizarii proceselor
     Lista aplicatii :SICLID
    

  • decembrie 2007 - iunie 2009

    Collection Officer, Bancpost

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - Contactarea clientilor din portofoliul alocat ( persoane fizice )pentru a le comunica situatia creditului/cardurilor(Euroline,Prompt Activ,etc), precum si necesitatea si obligativitatea achitarii sumelor restante;
    - Telefoneaza / preia apelurile clientilor care au debite restante si solicita achitarea restantelor prin aplicarea tehnicilor de negociere si recuperare, in conditiile respectarii standardelor de calitate stabilite; informeaza si instruieste clientii in legatura cu modalitatile de plata, scadentele de plata, valoarea debitelor, valoarea ratelor lunare, dobanzilor, penalizarilor etc;							- Ia decizii in vederea stabilirii intelegerilor de plata si reprogramarii platii debitelor restante tinand cont atat de interesele Bancii, cat si de nevoile clientului;	-Inregistreaza in aplicatia IT a bancii concluzia discutiilor cu clientul si selecteaza o actiune/activitate care sa includa clientul in una din categoriile de activitati predefinite pentru a se monitoriza respectarea angajamentelor asumate de catre client												- Colaboreaza cu alte directii ale companiei in vederea recuperarii debitelor restante
    Lista aplicatii :QUALCO,BRS
    

Educatie

  • 2010 - 2012

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Nicolae Titulescu

    • București, România
  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, Hyperion

    • București, România
  • 2003 - 2007

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul National " Gheorghe Sincai"

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Italiana
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 24.11.2012
  • Reference number: 49336

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Italian
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native