49929

Operations Agent (Plastic Cards & Alternative Delivery Channels) la CREDIT EUROPE BANK

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 25.11.2012
  • Numar referinta: 49929

Experienta

  • februarie 2011 - Prezent

    Operations Agent (Plastic Cards & Alternative Delivery Channels), CREDIT EUROPE BANK

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Oferirea de informatii generale legate de produsele si serviciile bancii.
    Oferirea detaliilor referitoare la extrasele de cont ( suma disponibila, detalii tranzactii, suma totala de plata) pentru cardurile de credit, carduri debit respectiv carduri persoane juridice;
    Activare, dezactivare carduri pentru realizarea tranzactiilor on-line;
    Blocare temporara / definitiva carduri, respectiv reemiterea acestora;
    Avizarea desfintarii depozitelor inainte de termen la solicitarea sucursalelor;
    Transferul cardurilor in diferite sucursale in functie de solicitarea clientilor;
    Resetarea bancomatelor ce prezinta anumite defectiuni, erori ce pot fi remediate electronic;
    Conversia cardurilor "Standard" in carduri "Gold";
    Monitorizarea aplicatiei software anti frauda, contactarea clientilor in vederea confirmarii anumitor tranzactii si aprobarea acestora in functie de situatie, respectiv blocarea definitiva si reemiterea cardurilor care prezinta potential de frauda;
    La solicitarea clientilor, trimiterea de extrase de cont pe adresa de e-mail, respectiv intrunirea formalitatilor necesare in vederea deblocarii anumitor sume de bani pentru tranzactiile ce nu urmeaza a mai fi decontate de catre banca acceptatoare;
    Solicitarea de activare a limitei de credit pentru carduri;
    Actualizarea datelor personale in conturile clientilor pe baza formularului completat in sucursala;
    Inregistrarea amanarilor de plata si informarea departamentelor competente;
    In cazul unei capturi a cardului intr-un ATM CEB, indiferent de banca emitenta, intrunirea formalitatilor necesare in vederea recuperarii acestuia.
    
    Pe baza unui contract semnat cu CEB, clientii au acces la serviciul CEB LINE, prin intermediul caruia clientii pot ordona telefonic anumite operatiuni cu ajutorul operatorului;
    - constituire / desfiintare depozitelor;
    - transferuri intre conturile proprii;
    - transferuri catre alte conturi apartinand altor institutii financiare;
    - schimburi valutare;
    - definirea parolei de acces.
    
    Serviciul INTERNET BANKING (persoane fizice / juridice);
    
    - deblocarea conturilor clientilor;
    - definirea parolei de acces;
    - resetarea dispozitivului digipass;
    - definirea codului PIN;
    - blocare digipass;
    - suport telefonic in privinta realizarii diverselor operatiuni ( constituire, desfiintare depozite, transferuri intre conturile proprii, ordine de plata, schimburi valutare, detalii tranzactii realizate prin intermediul aplicatiei IB).
    

  • noiembrie 2009 - februarie 2011

    Agent colectare debite, BANCPOST

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Am facut parte din departamentul LEGAL/PRELEGAL iar activitatea principala a fost contactarea clientilor in vederea recuperarii debitelor restante;
    Portofoliul de clienti gestionat de catre departament este de clienti cu peste 4 luni de zile de intarziere la plata, clienti aflati in procedura de pre executare silita respectiv executare silita;
    Departamentul are in gestiune sapte produse bancare in vederea recuperarii creantelor;
    Identificarea si raportarea cazurilor de frauda departamentelor competente;
    Monitorizarea si actualizarea informatiilor referitoare la procesul de colectare in vederea imbunatatirii procedurilor de lucru;
    Restructurarea anumitor produse bancare (carduri, credite de nevoi personale);
    Contactarea angajatorilor in vederea infiintarii popririi pe venituri, informarea angajatorului in privinta fluxului de instituire a popririi pe venituri;
    Colaborarea cu executorii bancari in vederea aplicarii corespunzatoare a Codului de Procedura Civila de catre angajator;

  • august 2009 - noiembrie 2009

    Agent colectare debite, TELEPERFORMANCE

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    •Recuperarea debitelor de la clienti si clarificarea problemelor legate de sumele restante;
    •Negocierea termenelor si conditiilor de plata;
    •Gestionarea portofoliul de clienti alocat;
    •Consilierea clientilor si informarea acestora in legatura cu aspectele specifice platilor;

  • octombrie 2004 - septembrie 2007

    SECURITY AGENT, ATHENEE PALACE HILTON

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    Responsabilitati, Realizari
    Departamentul de securitate acopera un palier larg de responsabilitati. Printre obiectivele postului se pot enumera asigurarea unei bune relationari cu clientii, supravegherea dispozitivelor de incendiu (Nova, Antares) si a activitatii din hotel prin intermediul camerelor video, cunoasterea metodelor de managementul conflictelor si evitarea pe cat posibil a incidentelor neplacute.
    
    Impreuna cu echipa am contribuit la depasirea obiectivelor trimestriale si anuale ale departamentului. In primul trimestru ne-am situat pe locul 6 din 23 de hoteluri (lant Hliton Europa de est) comparativ cu locul 12 anul trecut, aceeasi perioada.

Educatie

  • 2004 - 2009

    Diploma de facultate, FACULTATEA DE COMUNICARE SI RELATII PUBLICE

    • București, România
  • 1997 - 2001

    Scoala generala, LICEUL TUDOR VLADIMIRESCU

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 25.11.2012
  • Reference number: 49929

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native