50034

Director Transport la SC WIDE NETWORK TRANSPORT

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 18 iul.
  • Numar referinta: 50034

Experienta

  • martie 2015 - Prezent

    Director Transport, SC WIDE NETWORK TRANSPORT

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Cercetare de piata

    EXPERIENTA
    04.2015 – prezent : Director Comercial
    SC WIDE NETWORK TRANSPORT, BUCURESTI
    Companie de Expeditii
    
    Responsabilitati:
    
    -	Primirea si confirmarea comenzilor de transport
    -	Elaborarea si redactarea documentelor cerute de management (rapoarte, procese verbale, minute sedinte, adrese catre oficialitati);
    -	Planificarea si organizarea activitatilor legate de transport conform tabloului zilnic 
    -	Coordonarea si supravegherea activitatii soferilor de la incarcare pana la descarcare asigurandu-ma de toate detaliile legate de vama,circulatia pe drumurile publice in trafic intern si international, viza si alte acte necesare transportului 
    
    
    -	Elaborarea si redactarea documentelor cerute de management (rapoarte, procese verbale, minute sedinte, adrese catre oficialitati);
    -	Activitati protocol (receptia si directionarea vizitatorilor catre departamentele interesate, organizarea intalnirilor / evenimentelor / delegatiilor);
    -	Completarea si actualizarea bazei de date cu angajtii si pontaje;
    -	Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii si funrnizorii;
    -	Traducere documente;
    -	Organizarea calatoriilor pentru management si angajati (rezervare bilete avion, asigurari, cazare);
    -	Aprovizionarea cu materiale de birotica papetarie, produse de igiena si protocol;
    -	Planificarea si organizarea activitatilor de secretariat (administrare corespondenta, preluare / redirectionare apeluri, faxuri, e-mailuri, organizare / inregistrare /  scanare  / indosariere / arhivare / documente);

  • ianuarie 2011 - septembrie 2011

    Secretara, SC SIMCORPORATE SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    -Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile.
    -  Manifesta atentie fata de toate persoanele straine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
    -Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei.
    - Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza / transmite informatii.
    - Fata de echipamentul din dotare:
    -  Raspunde de respectarea procedurilor interne legate de utilizarea aparaturii din dotare.
    -   Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
    -  Raspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat si prin activitatea desfasurata.
    -  Urmareste in permanenta daca mesajele / corespondenta au fost receptionate / transmise si au ajuns la destinatie.
    - Se preocupa in permanenta de dezvoltarea si imbogatirea competentelor proprii.
    -  Raspunde de pastrarea confidentialitatii asupra informatiilor despre firma la care are acces.
    -   Raspunde de rapiditatea si promptitudinea cu care preia / transmite mesajele celor interesati.
    procedurile de lucru
    -  Respecta procedurile de lucru generale specifice societatii (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
    -  Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
    -   Respecta termenele impuse de predare a situatiilor catre superiorul ierarhic.
    -   Pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.
     

  • decembrie 2009 - ianuarie 2011

    Asistent Manager, SC DICON BALKAN SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    cunostinte bune operare PC MSOffice – WORD, EXCEL, navigare internet
    - limba engleza scris/vorbit
    - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
    - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
    - capacitate de a respecta termene limita
    - atentie catre detalii
    - placere si abilitate de a invata lucruri noi
    - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
    - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
    - preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
    - actualizarea bazei de date documente
    - rezervari hotel parteneri externi, etc.
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
     
    

  • iunie 2009 - septembrie 2009

    Agend de Vanzari, SC ROMINFOLINE SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Internet / New Media

     administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
    - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
    - urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
    - participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
    Sarcini si indatoriri specifice:
    -stabileste si participa la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
    - intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
    -redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri;
    - intocmeste documentele comerciale;
    - inregistreaza la zi miscarile de stocuri in fisele de magazie si le preda departamentului contabilitate.
    -raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor;
    -raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare;
    - este responsabil de intocmirea documentelor de transport-marfa conform normativelor;
    - raspunde pentru modul in care se elibereaza marfa (doar pe baza documentelor fiscale).
    -participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
    - asista directorul comercial la intalniri si negocieri;
    - urmareste derularea si finalizarea contractelor.

  • august 2007 - mai 2009

    Secretara, TIAD Asociatia Oamenilor de Afaceri Turci

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Fundatii / Asociatii / ONG

    	  rezolvarea problemelor tipice de secretariat:
    	înregistrare corespondenţă
    	mentinere baze de date
    	redactare diferite adrese, 
    	evidenţe specifice activităţii asociaţiei, 
    	uşoare traduceri din şi în limba turcă,
    	limba engleza scris si vorbit avansat
    	preluare apeluri telefonice
    	cunostinte operare PC
    	conspectare tematică dezbătută la seminarii
    

Educatie

  • 2000 - 2003

    Colegiu / studii postliceale, Fac. de Medicina Ovidius

    • Constanța, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Turca
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 18 iul.
  • Reference number: 50034

Foreign languages

English
Advanced
Turkish
Intermediate
Romanian
Native