50277

Contabil sef si Inspector de resurse umane la SC DIET PLUS SRL, Bucuresti

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 29.10.2012
  • Numar referinta: 50277

Experienta

  • decembrie 2010 - Prezent

    Contabil sef si Inspector de resurse umane, SC DIET PLUS SRL, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Intocmirea evidentei contabile complete;
    Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/ anuale obligatorii;
    Elaborarea manualului de politici contabile;
    Intocmirea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca;
    Elaborarea ROI, ROF, organigrama,fise de post;
    Intocmire stat de plata;
    Supervizarea activitatii contabile;
    Planificare, organizare si conducerea a activitatii departamentelor financiar-contabil si resurse umane, precum si coordonarea echipei din cadrul celor doua departamente;
    Reprezentarea firmei in relatiile cu autoritatile;
    Coordonarea si participarea la activitatea de inventariere; Realizarea rapoartelor solicitate de catre conducerea companiei.

  • februarie 2010 - Prezent

    Expert contabil, inspector de resurse umane, expert judiciar, OGREZEANU ADRIANA PFA, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    1. In domeniul contabilitatii:
    Intocmirea evidentelor contabile pentru firme si pfa;
    Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/ anuale obligatorii;
    Asistenta in probleme de TVA si impozite precum si reglari de fisa pe platitor la administratia financiara;
    Supervizarea/auditarea activitatii contabile;
    Reprezentarea firmei/pfa in relatiile cu autoritatile;
    Coordonarea si participarea la activitatea de inventariere; Elaborarea de tablouri de finantare si planuri de trezorerie;
    Asistenta in prevenirea si inlaturarea dificultatilor firmelor.
    
    2. In domeniul resurselor umane:
    Intocmirea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca;
    Elaborarea regulamentelor de ordine interioara, precum si a fiselor de post;
    Intocmirea si depunerea declaratiilor salariale, actualizare REVISAL
    
    3. In domeniul Registrului Comertului:
    Infiintare/suspendare/dizolvare/lichidare/radiere firma si pfa;
    Modificare act constitutiv;
    Infiintare/inchidere/radiere punct de lucru sau sediu secundar.

  • iunie 2007 - februarie 2010

    Director General (expert contabil, inspector resurse umane, expert judiciar), SC ADRI CONTEXPERT SRL, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    In domeniul "Fiscalitate"
    •Identificarea tuturor taxelor si contributiilor aplicabile firmelor
    •Asistenta in indeplinirea obligatiilor fiscale;
    •Analiza impozitelor, consultanta in probleme de TVA, impozit pe profit sau venit, impozite directe si indirecte, impozite pe salarii, asigurari sociale etc;
    
    In domeniul "Contabilitate de gestiune"
    •Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor;
    •Elaborarea balantei de verificare si a balantelor analitice;
    •Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
    •Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
    •Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii.
    
    In domeniul "Contabilitate financiara"
    •Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare;
    •Intocmirea de raportari contabile externe, daca specificul activitatii o impune catre parteneri, furnizori sau clienti externi;
    •Lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte;
    •Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii;
    •Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
    •Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului;
    •Participarea cu ocazia verificarii contabilitatii de catre organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare si fiscale;
    •Intocmirea de dosare credite, dosare leasing;
    •Obtinerea certificate fiscale, certificate constatatoare;
    •Efectuarea de punctaje cu administratia financiara.
    
    In domeniul "Contabilitate primara"
    •contabilitatea registrului de casa;
    •contabilitatea notelor de intrare-receptie (nir-uri);
    •intocmirea deconturilor de cheltuieli;
    •intocmirea facturilor care trebuie emise de catre client (facturare);
    •intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie;
    •completarea de chitante, cecuri, ordine de plata, foi de varsamant;
    •intocmirea de state de plata, pontaje;
    •completarea registrului de evidenta a salariatilor etc.
    
    In domeniul "Expertiza contabila"
    •Expertiza contabila judiciara;
    •Expertiza contabila amiabila;
    •Evaluarea patrimoniului societatii;
    •Raportare semestriala si situatie financiara anuala simplificata;
    •Verificarea si certificarea bilantului contabil.
    
    In domeniul "Infiintare societati comerciale"
    •asistenta la infiintarea companiei, prin acordarea de consultanta in vederea alegerii unei solutii optime din punct de vedere fiscal si contabil;
    •intocmirea/depunerea documentatiei pentru infiintarea societatii la ONRC;
    •programarea pentru semnarea actelor la ONRC;
    •consultanta, ulterioara infiintarii, cu privire la procedurile de inregistrare fiscala a societatii comerciale la organul fiscal teritorial;
    •efectuarea de modificari, la ONRC, legate de actele societatii.
    In domeniul "Refacere contabilitate"
    •reintocmirea si depunerea raportarilor privind obligatiile salariale, fiscale, decontul de tva;
    •refacerea balantei de verificare.
    
    In domeniul "Resurse umane"
    •Consultanta privind salarizarea;
    •Intocmire: a statelor de plata, a contractelor individuale de munca, a actelor aditionale la contractele individuale de munca, a registrului general de evidenta a salariatilor, a dosarelor de personal, a fiselor de post, a adeverintelor de salariu, a notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului, a dosarelor de pensionare;
    •Intocmirea fisierelor pentru banci - plata pe card;
    •Calculul impozitelor pe salarii;
    •Calculul contributiilor de asigurari sociale de stat, asigurari sociale de sanatate, contributiei pentru accidente de munca si boli profesionale, asigurari pentru somaj.

  • aprilie 2006 - mai 2007

    Contabil sef si Inspector de resurse umane, SC INTERIOR CONSTRUCT SRL, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Intocmire evidenta contabila completa;
    Intocmire si depunere declaratii fiscale si bilanturi contabile;
    Organizare activitate de inventariere,
    Intocmire stat, dosar de personal, precum si actualizare revisal.

  • octombrie 2003 - februarie 2006

    Contabil si inspector de resurse umane, SC MC TOTAL EXPERT SRL, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Intocmire evidenta contabila pentru diverse firme, supervizata fiind de catre un expert contabil;
    Reprezentare firme in relatia cu autoritatile statului;
    Intocmire state si actualizare fise de post;
    Pregatirea/intocmirea dosarului de personal pentru ITM.

  • martie 2002 - septembrie 2003

    Contabil si Inspector de resurse umane, SC TRANS LEADER SRL, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Intocmire evidenta contabila supervizata de un expert contabil, Efectuare plati on-line;
    Reprezentare firma in relatia cu bancile si autoritatile statului, Intocmire state si actualizare fise de post;
    Pregatirea/intocmirea dosarului de personal pentru ITM,
    Efectuare operatiuni de casierie.

  • august 1998 - octombrie 1998

    Receptioner service, SC PANASONIC ROMANIA SRL, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    Receptia bunului intrat in service; predarea bunului clientului de drept; evidenta contabila primara; operatiuni de casierie.

  • septembrie 1996 - august 1998

    Casier, SC METRO ROM INVEST CASH&CARRY SRL, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    Operatiuni specifice casieriei in cadrul Raionului de Birotica (prezentare/promovare marfuri si incasarea contravalorii marfurilor vandute); verificare stocuri in sistem; participare la inventar.

Educatie

  • 1999 - 2005

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice

    • București, România
  • 1992 - 1996

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Economic "Barbu Stirbey"

    • Buftea, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 29.10.2012
  • Reference number: 50277

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native