50861

Ofiter suport IT&C / Directia Operatiuni si Servicii IT /Management Utilizatori la Raiffeisen Bank, Administratia Centrala

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 15.11.2012
  • Numar referinta: 50861

Experienta

  • februarie 2012 - septembrie 2012

    Ofiter suport IT&C / Directia Operatiuni si Servicii IT /Management Utilizatori, Raiffeisen Bank, Administratia Centrala

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    •Participa la proiectele ce urmeaza a fi implementate in Directia Servicii Operationale si de Infrastructura IT&C, asigurand consultanta tehnica cu privire la profilele de securitate ce urmeaza a fi aplicate utilizatorilor in scopul alegerii solutiilor constructive pentru clientii interni
    •Organizeaza centralizarea la nivelul administratiei centrale a drepturilor de acces ale angajatilor la sistemele IT si stabileste planul de reconciliere pentru asigurarea corespondentei intre pozitia angajatului si drepturile de acces la aplicatiile bancare a acestora
    •Participa la testarea si implementarea noilor profile aprobate, asigura urmarirea proiectelor executate in ceea ce priveste incadrarea lor in standardele de executie stabilite prin procedurile de lucru
    •Asigura gestionarea admnistrativa a conturilor de utilizator la aplicatiile bancare.
    

  • iunie 2008 - ianuarie 2012

    Coordonator Management Utilizatori/ Directia Operatiuni si Servicii IT / Asigurarea Serviciilor de Business, Raiffeisen Bank, Administratia Centrala

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    •Coordoneaza activitatea de preluare si inregistrare a tuturor apelurilor receptionate din reteaua Raiffeisen Bank si de la parteneri referitoare la activitatea de administrare a conturilor de utilizator
    •Participa la proiectele ce urmeaza a fi implementate in Directia Servicii Operationale si de Infrastructura IT&C, asigurand consultanta tehnica cu privire la profilele de securitate ce urmeaza a fi aplicate utilizatorilor in scopul alegerii solutiilor constructive pentru clientii interni
    •Coordoneaza procesul de testare si implementare a noilor profile aprobate, asigura urmarirea proiectelor executate in ceea ce priveste incadrarea lor in standardele de executie stabilite prin procedurile de lucru
    •Acorda consultanta si consiliere colegilor si utilizatorilor finali in aplicarea procedurilor de lucru referitoare la accesul la aplicatiile bancare, raspunde de gestionarea si solutionarea corecta a solicitarilor de serviciu alocate grupului de lucru coordonat
    •Participa la elaborarea procedurilor si fluxurilor de lucru Management Utilizatori si la descrierea detaliata a sarcinilor/alocarilor colegilor din subordine in scopul elaborarii cadrului de lucru in care sa poata fi adaugate/plasate activitatile dorite
    •Controleaza lunar modul cum este tinuta evidenta operativa a solicitarilor privind accesul utilizatorilor la aplicatiile bancare, si modul de solutionare a exceptiilor de la regulile de autorizare a clientilor interni asigurandu-se ca sunt respectate procedurile de lucru, normele de securitate si confidentialitate 
    •Dezvolta si intretine interfata website pentru preluare solicitari de natura User Management.

  • octombrie 2007 - mai 2008

    Coordonator Proiecte Retea / Aria Vanzari si Distributie/Directia Dezvoltarea Activitatii , Raiffeisen Bank, Administratia Centrala

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    •Asigura implementarea strategiei de retea pentru a creste volumul vanzarilor si profitabilitatea unitatilor teritoriale
    •Colaboreaza cu directiile implicate in proiectele de deschideri/ relocari/ reamenajari de unitati  (Logistica, Juridic, IT&C, HR, Maketing, Securitate)
    •Analizeaza comparativ situatia concurentei si a cotei de piata si propune solutii de dezvoltare a retelei de unitati pe plan local
    •Intocmeste recomandari si propune Board-ului aprobarea  deschiderilor / relocarilor de unitati
    •Urmareste dezvoltarea activitatii unitatilor deschise din punct de vedere al rezultatelor financiare si in concordanta cu business-case aprobat
    •Asigura suport Directorilor de Grup Retail in deschiderea unitatilor si stabileste impreuna cu ei strategia de dezvoltare a retelei de unitati.

  • februarie 2005 - octombrie 2007

    Analist servicii client / Directia IT&C / Infrastructura & Operatiuni IT&C / Management Incident, Raiffeisen Bank, Administratia Centrala

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    •Inregistreaza toate apelurile receptionate din reteaua Raiffeisen si le clasifica in functie de categoriile definite.
    •Efectueaza o prima analiza in cazul apelurilor de tip incident, realizeaza estimari preliminare a consecintelor acestora, solutioneaza incidentele sau le transmite catre persoanele desemnate.
    •Supervizeaza desfasurarea procesului de prelucrare a incidentelor si coordoneaza procesul de solutionare a acestuia.
    •Participa la formarea de reguli cu privire la reclamarea incidentelor  la terminalele Raiffeisen in baza analizei contractelor si propunere de moduri de realizarea conexiunilor  intre clientela interna si subcontractori .
    •Colaboreaza cu alte departamente si directii in rezolvarea cererilor si solicitarilor primite din partea utilizatorilor.
    •Isi insuseste procedurile aferente tuturor modulelor aplicatiilor bancare utilizate in Raiffeisen Bank.

  • septembrie 2004 - februarie 2005

    Ofiter de cont / Departamentul Persoane Juridice / Fizice, Raiffeisen Bank, Agentia Unirea

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    •Prezinta produsele Raiffeisen Bank
    •Mentine si dezvolta baza de clienti existenta prin castigarea de noi clienti
    •Deschide conturi curente si depozite pentru persoane juridice si fizice
    •Preia instrumente de plata: op-uri, cec-uri, bilete la ordin  sau documente necomerciale incassou si garantii  
    •Administreaza incasarile valutare
    •Proceseaza ordinele de schimb valutar in conturile clientilor PJ/PF precum si ordinele de plata
    •Verifica raportul de tranzactii zilnice efectuate
    •Asigura corectia inregistrarilor contabile eronate
    •Asigura implementarea politicilor si procedurilor interne.
    

Educatie

  • 2009 - 2010

    Master / studii postuniversitare, Institutul Bancar Roman

    • București, România
  • 2000 - 2004

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 15.11.2012
  • Reference number: 50861

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native