5152

Magaziner la Administratia Scolilor Sector 6

  • România, Bragadiru
  • România, Bragadiru
  • Romania, Bragadiru
  • Romania, Bragadiru
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 19.05.2011
  • Numar referinta: 5152

Experienta

  • august 2010 - Prezent

    Magaziner, Administratia Scolilor Sector 6

    • Bragadiru, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Contabilitate primara, redactare documente, posta electronica.

  • ianuarie 2000 - Prezent

    Administrator, S.C. Monicom 99 S.R.L.

    • Bragadiru, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    Administrator societate comerciala - activitate de comert cu amanuntul - aprovizionare, contabilitate primara, intocmire si depunere declaratii, relatii directe cu banca, facturare, plati furnizori, incasari.

  • mai 2006 - august 2010

    Referent, Administratia Scolilor Sector 6

    • Bragadiru, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    1.Raspund pentru efectuarea corecta si la timp a sarcinilor repartizate prin fisa postului;
    2.Raspund pentru cunoasterea si aplicarea corecta a tuturor procedurilor si normelor interne;
    3.Asigur deplina confidentialitate a datelor si documentelor de contabilitate cu care opereaza, raspunzand conform legislatiei in vigoare de acestea;
    4.Raspund de modul de pastrare si arhivare a documentelor; 
    5.Informez seful direct de toate problemele, aspectele aparute pe parcursul desfasurarii activitatii;
    6.Respect termenele legale si cele impuse de procedurile institutiei privitoare la documente si acte si nu permit accesul la actele serviciului, nici introducerea sau eliberarea de acte din institutie;
    7.Respect prevederile Regulamentului Intern, a ROF-ului si procedurile de lucru privitoare la postul meu; 
    8.Semnalez sefului ierarhic cazuri de nerespectare a prevederilor legale si a celor din procedurile institutiei privind documentele; 
    9.Raspund in fata sefului ierarhic pentru corectitudinea documentelor intocmite, folosirea integrala si eficienta a timpului de lucru;
    10.Organizez şi desfăşor periodic analize ale activităţii şi stabilesc măsurile necesare pentru îndeplinirea în totalitate, la termen şi în bune condiţii a sarcinilor şi atribuţiilor care revin serviciului ;
    11.Să cunosc permanent şi în detaliu situaţia, componenţe, starea bazei materiale a unităţilor de învăţământ care mi-au fost repartizate pentru coordonare, probleme cu care se confruntă acestea; să informez în timp util despre aceste aspecte şeful de serviciu şi conducerea unităţii ;
    12.Să rezolv la termenele fixate de şeful serviciului corespondenţa şi lucrările care mi-au fost repartizate .

  • aprilie 2003 - octombrie 2004

    Secretara, Ordinul Asistentilor Medicali si Moaselor din Romania-fil. Buc

    • Bragadiru, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    secretariat,
    incasari contributii asistenti medicali
    operare PC,  
    indosariere acte
    

Educatie

  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, Universitatea Ecologica

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 19.05.2011
  • Reference number: 5152

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native