52801

Team Leader la SC Tweencall SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 02.11.2012
  • Numar referinta: 52801

Experienta

  • ianuarie 2012 - Prezent

    Team Leader , SC Tweencall SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    - Efectuarea pontajului zilnic al agentilor alocati in echipa
    - Monitorizarea activitatii din Call Center
    - Urmarirea indicatorilor de performanta si buna desfasurare a proiectelor
    - Supervizarea si evaluarea activitatii agentilor
    - Coaching - astfel incat sa asigure informarea continua a agentilor si completarea formularelor aferente
    - Intocmirea de rapoarte catre superiori sau catre clienti si transmiterea acestora la timp
    - Elaborarea procedurilor pentru proiectele in desfasurare
    - Participarea la intalnirile manageriale
    - Up-datarea informatiilor proiectelor si coordonarea implemantarii lor
    - Monitorizarea performantelor pentru fiecare proiect alocat si raportare catre superior.
    - Furnizarea catre management de feedback referitor la toate aspectele legate de proiectul pe care il coordoneaza 
    - Implementarea proiectelor si supravegherea lor
    - Evaluarea agentilor din echipa si completarea fiselor de evaluare (oferire de feedback si luarea la cunostinta a agentului, in scris, pe fisa)
    - Propunerea si  implementarea proceselor cele mai potrivite pentru motivarea operatorilor
    - Propunerea si implementarea proceselor pentru cresterea eficientei si calitatii muncii in Call Center
    - Comunicarea agentilor din echipa targetul lunar si sa se asigure ca acesta este realizat.
    - Asigurarea training-ului operational pentru agentii din echipa
    - Mentinerea unei relatii profesionale cu toti angajatii companiei si clientii acesteia
    - Integrarea noilor angajati in cel mai scurt timp
    - Pregatirea activitatilor de training pentru operatorii din call center
    - Notarea cererilor aferente vanzarilor Romtelecom in Service Order
    

  • februarie 2010 - decembrie 2011

    Consultant telefonic , SC Tweencall SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    - Oferire informatii cu caracter personal
    - Oferire servicii specifice campaniei Romtelecom
    - Utilizarea bazei de date Romtelecom si transmiterea informatiilor telefonic
    

  • iulie 2009 - septembrie 2009

    Operator Call Center, SC Tweencall SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    - UPC – Vanzare telefonie, televiziune si internet
    - UPC – Contactare clienti existenti pentru o cercetare de piata
    

  • iulie 2008 - septembrie 2008

    Operator Call Center, SC Tweencall SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    - Zapp – Vanzari telefonie mobila pentru persoane juridice 

Educatie

  • 2008 - 2011

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice

    • București, România
  • 2004 - 2008

    Liceu / scoala profesionala, Scoala Superioara Comerciala "Nicolae Kretzulescu"

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Avansat
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 02.11.2012
  • Reference number: 52801

Foreign languages

English
Intermediate
French
Advanced
Spanish
Beginner
Romanian
Native