55975

contabil primar la S.C. BIGVAL COM S.R.L.

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 15.01.2013
  • Numar referinta: 55975

Experienta

  • martie 2006 - Prezent

    contabil primar, S.C. BIGVAL COM S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente):
    1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa
    - Opereaza in stoc miscarile de marfa
    - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri
    - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa
    - Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei
    - Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic
    - Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei
    - Respecta legislatia de gestiune a stocurilor
    2. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare 
    - Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii 
    - Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei
    - Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie
    - Verifica documentele vamale la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante
    - Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor 
    - Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului
    - Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor
    3. Asigura miscarea stocurilor
    - Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur
    - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi
    - Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma, in conditiile prevazute de lege
    - Urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata
    - Urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei
    - Listeaza documentele fiscale ce insotesc marfa si le transmite clientului 
    - Preda marfa catre client conform documentelor emise
    4. Expediaza marfa catre clienti 
    - Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii 
    - Intocmeste necesarul de materiale folosite pentru expeditia marfii 
    - Transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa
     operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;
    - operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia.

  • septembrie 2012 - decembrie 2012

    Vanzatoare, S.C. Direct Link S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

     Manual inventarierea patrimoniului 
    Proceduri complete. Exemple practice. Bonus: Proceduri inventariere in format editabil (.doc).
     
    
    FISA DE POST 
    VANZATOR 
    Modele fise de post 
     
     Vreau sa primesc ultimele noutati prin e-mail 
     
    
     Toata lista fise de post 
    
     
    
    
    
    << Fisa de post anterioara   /   Fisa de post urmatoare >>
    Principalele activitati:
    a. Receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate.
    b. Pregateste marfurile pentru expedierea catre client
    c. Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora.
    d. Marcheaza cu preturi produsele din magazin , conform catalogului.
    e. Confirma cantitativ comanda clientului pentru facturare.
    f. Verifica periodic stocurile din magazin
    g. Conoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre toate produsele.
    h. Impacheteza produsele pe care le vinde clientilor.
    i. Manipuleaza marfa.
    j. Prezinta oferta firmei la potentialii clienti
    k. Vinde produsele firmei at�t la clientii existenti c�t si la posibili noi clienti.
    l. Elibereaza tuturor clientilor bonuri de casa.
    m. Propune clientilor existenti noi comenzi .
    RESPONSABILITATILE POSTULUI DE MUNCA
    a. In raport cu alte persoane
    - Coopereaza cu managerul, administratorul,
    - Onestitate si confidentialitate in raport cu persoanele din interior si exterior cu care este in contact
    - Raspunde la solicitarile superiorilor.
    b. In raport cu aparatura si materialele utilizate
    - Utilizeaza cu responsabilitate materialele si aparatura din dotare
    - Anuntarea eventualelor defectiuni aparute
    c. In raport cu sarcinile de munca
    - Raspunde de buna relationare cu clientii existenti
    - Raspunde de mentinerea unei bune evidente a incasarilor
    d. In raport cu securitatea muncii
    - Respectarea normelor de securitate in munca
    - Respectarea prevederilor Regulamentului de Ordine Interioara si Instructiunile proprii de securitete a muncii.
    e. Alte responsabilitati
    - Respectarea programului de lucru
    
    
     
    

  • mai 2012 - august 2012

    Assistant Manager, S.C. Convest N.A. Prim S.R.L

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    cunostinte bune operare PC MSOffice WORD, EXCEL, navigare internet
    - limba engleza scris/vorbit
    -limba spaniola scris/vorbit
    - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
    - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
    - capacitate de a respecta termene limita
    - atentie catre detalii
    - placere si abilitate de a invata lucruri noi
    - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
    - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
    - preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
    - actualizarea bazei de date documente
    - rezervari hotel parteneri externi, etc.
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

  • februarie 2004 - mai 2012

    Lucrator comercial, Mc Donald's Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    Raspunde de asigurarea volumului de marfa corespunzator, in rafturi
    - Raspunde de valabilitatea produselor expuse
    - Raspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi )
    - Raspunde de conditiile de igiena a marfii
    - Raspunde de informarea clientilor 
    - Raspunde de rezolvarea problemelor si de satisfacerea cerintelor clientului
    - Identifica acele produse care nu se vand si raporteaza Asistentului Manager pentru masuri adecvate
    - Respecta instructiunile verbale si scrise date de superiori

  • februarie 2003 - ianuarie 2004

    Vanzatoare, S.C. Bonjour S.A

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

     vanzatoare Patiserie

Educatie

  • 2010 - Prezent

    Liceu / scoala profesionala, Grup Scolar Industrial Dimitrie Gusti

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 15.01.2013
  • Reference number: 55975

Foreign languages

English
Intermediate
Spanish
Intermediate
Romanian
Native