57380

asistent HR la Wolf Ambalaje Romania Srl

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 18.10.2013
  • Numar referinta: 57380

Experienta

  • octombrie 2012 - noiembrie 2012

    asistent HR, Wolf Ambalaje Romania Srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    -Analiza si gestionare proiecte de recrutare si selectie colaborand cu managerii functionali si ceilalti membrii ai departamentului HR;
    -Analiza impreuna cu managerul functional a fisei postului si stabilirea profilului candidatului ideal;
    -Realizarea anunturilor de recrutare pentru posturile vacante si trimiterea lor spre publicare;
    -Alegerea canalelor media in care va fi publicat anuntul de recrutare in concordanta cu publicul tinta vizat;
    -Filtrarea Cv-urilor si programarea interviurilor cu candidatii;
    -Stabilirea criteriile de selectie a candidatilor si elaborarea formularului de interviu colaborand cu managera HR;
    -Prezentarea listei scurte managerului functional implicat in procesul de selectie;
    -Realizarea de rapoarte legate de activitatea de recrutare si selectie;
    -Raportarea orelor de lucru pe luna pentru fiecare angajat din domeniul productiv;
    -Mentinerea la zi si monitorizarea intocmirii fiselor de post, intocmirea si mentinera la zi a organigramei;
    -Comunicarea deciziei de angajare sau de respingere;

  • octombrie 2011 - august 2012

    Contabil primar, TECHNOVA INVEST SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -introducere facturi de la furnizori in programul de gestiune, facturare marfa catre clienti, intocmire avize de expeditie, urmarirea si indosarierea facturilor, urmarirea si inregistrarea instrumentelor de plata aferente facturilor de marfa livrata, pastrarea unei evidente separate a documentelor specifice activitatii, incasarea banilor prin functia de casier, evidenta incasarii banilor prin completarea registrului de casa si a tuturor documentelor necesare.
    -mentinerea relatiei cu furnizorii si clientii firmei, consultandu-ma cu acestia pentru solutionarea problemelor si imbunatatirea activitatii.
    -asigurarea suportului organizational necesar si circuitul informatiei intre diferitele locatii sau reprezentante ale unitatii.

  • octombrie 2010 - septembrie 2011

    Contabil primar, BRAMI PRODUCTION SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Activitati de Contabilitate primara:
    -Registru de casa
    -Intrari-iesiri
    -Facturi, chitante, ordine de plata
    -Balanta
    -Tinut legatura cu clientii si furnizorii
    -Introducere NIR-uri si operare/ emitere facturi
    -Pregatirea coletelor pentru livrare
    -Verificare cantitativa si calitativa a produselor primite si/ sau livrate;
    -Receptia marfurilor scriptic si intocmirea documentelor NIR;
    -Pregatirea comenzilor de marfa primite de catre departamentul vanzari in vederea coletarii si trimiterii;
    -Pregatirea produselor pentru livrare, pregatirea coletelor si a documentelor de transport;
    -Activitati auxiliare de birou

  • mai 2007 - septembrie 2010

    Assistant manager, Internet Support Services Srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, nemotivatelor, primelor de vacanta.
    Evidenta salariatilor din societate, a angajarilor, a desfacerilor de contracte individuale de munca conform prevederilor legale in vigoare.
    
    Crearea de rapoarte si situatii privind vanzarile si achizitiile,registrele de casa, deconturi, banca.
    Asigurarea de suport in activitatea Directorului si Managerului HR.
    Relationarea cu intreg departamentul Administrativ-Contabil si Resurse umane, dar si cu celelalte departamente.
     Notiuni de contabilitate primara si cunostinte in domeniul Resurselor Umane si studierea legislatiei muncii in vigoare.

  • noiembrie 2005 - martie 2007

    Receptionera, HOTEL Helin-Craiova-Calea Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri,Turism

    - preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
    - primirea si cazarea clientilor;
    -  intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor);
    - promovarea serviciilor oferite clientilor;
    - solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
    - medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.
    -  stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale.

  • septembrie 2003 - octombrie 2006

    Crainic TV, TeleU Craiova

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Entertainment

    editor si prezentator al principalului jurnal de stiri, TeleU Craiova.

Educatie

  • 2013 - 2013

    Postdoctorat, Absolut School

    • București, România
  • 2012 - 2012

    Postdoctorat, Picon Group

    • București, România
  • 2010 - 2010

    Postdoctorat, ITM Bucuresti si Centrul de Pregatire si Perfectionare Profesionala al Inspectiei Muncii

    • București, România
  • 2002 - 2007

    Diploma de facultate, Facultatea Craiova

    • Craiova, România
  • 1999 - 2002

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Dimitrie Filisanu

    • Filiași, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Italiana
Avansat
Spaniola
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 18.10.2013
  • Reference number: 57380

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Italian
Advanced
Spanish
Advanced
Romanian
Native