58132

Specialist Marketing la Power on

  • România, Filiași
  • România, Filiași
  • Romania, Filiași
  • Romania, Filiași
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 18.01.2013
  • Numar referinta: 58132

Experienta

  • octombrie 2011 - Prezent

    Specialist Marketing, Power on

    • Filiași, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    1. Marketing research. Am realizat urmatoarele activitati:
    - cautarea de noi metode de promovare precum: optiuni noi oferite de Facebook(check
    in, questions, postari, distribuiri de evenimente/postari, creare de evenimente, mesaje
    private)
    - cautarea de forumuri pe care se pot promova firmele
    - cautarea de noi site-uri ce promoveaza evenimentele si serviciile din orasul Iasi
    - cautarea de noi metode de convingere a clientilor
    - studiu de piata - comportamentul consumatorului
    - metode de atragere a segmentului de nisa
    2. construirea de reclame, flyere, postere, invitatii
    - in functie de eveniment, acest task presupune constituirea unui text pentru atragerea
    publicului dar si pentru covingerea de a achizitiona produse de la societate.
    Intra in aceasta sarcina gasirea, gruparea si aranjarea elementelor materialelor publicitare
    precum : titlu, date de contact, mesaj , elemente vizuale si auditive.
    3. urmarirea distribuirii materialelor promotionale Actiunea de distribuire este realizata de catre echipa de distributie. Sarcina mea este
    accea de a verifica bunA executare a acestui task. Intra aici activitati precum : verificarea
    lipirii afiselor dupa un traseu bine determinat, in locuri special amenajate, oferirea de
    fluturasi persoanelor ce apartin segmentului nostru tinta, oferirea de invitatii unor persoane
    fie castigatoare a unor concursuri realizate de mine fie in cadrul unor situati prestabilite.
    De asemenea trebuie sa urmaresc si sa raportez frecventa aparitiei materialeor pe dispozitivele
    tv din oras.Finalul acestui task il reprezinta raportul privind distribuirea materialelor promotionale.
    4. Realizarea contacTului cu publicul in mediul online si oferirea celor mai bune solutii
    in functie de necesitatile fiecarei persoane.
    Acest task este realizat zilnic si presupune comunicarea cu persoanele interesate de
    serviciile si produsele oferite de noi. Mesajele provin din surse precum : mail, messenger,
    facebook, mesaje sau telefoane.
    5. Stabilirea unei legaturi cu colaboratorii (pentru publicitate si pentru alte interese ale
    societatii )
    In functie de necesitate, caut colaboratori ce pot sustine cauza mea. Acesti colaboratori
    sunt fie ligile studentesti pentru promovare in randul studentilor, fie alti detinatori de site-uri
    ce ne pot ajuta in promovare prin intermediul link-exchange-ului,manageri ai unor cluburi,
    restaurante sau alte persoane.
    6. indrumarea noilor veniti in cadrul societatii pe partea de marketing/ web design
    Acest task presupune actiuni de explicare , exemplificare, verificare si corectare a angajatilor
    noi la inceputul activitatii lor in firma.
    7. crearea de evenimente in cadrul societatii
    Aceasta activitate ampla presupune comunicarea cu administratorul societatii pentru
    stabilirea detaliilor evenimentului apoi discutiile cu toti colaboratorii(Acesti colaboratori
    sunt :managerii locurilor in care se dasfasoara evenimentul, persoanele care ajuta la
    distribuirea si promovare evenimentului, mobilizarea persoanelor ce se ocupa de distributie)
    Tot in cadrul acestui task stabilesc impreuna cu administratorului activitatile din cadrul
    evenimentelor: tombole,premii, concursuri, animatii, etc.
    In urma acestor evenimente strang biletele de tombola si actualizez baza de date .
    8. gestionarea bazei de date
    Aceasta baza de date o actualizez saptamanal cu datele de contact ale persoanelor inscrise
    la newsletterele noastre, persoanele care au contactat societatea, inscrisi la cursuri, participanti
    la tombole, etc.
    9. gasirea de solutii de marketing pentru magazinul de service telefoane si promovarea
    produselor
    in cadrul acestui task stabilesc promotii si metode de promovare a produselor prin discounturi,
    pachete de produse la oferta, postarea continua de noutati in materie de telefonie mobila,
    etc.
    10. promovarea magazinului de service telefoane si a serviciilor online si offline
    Aceasta activitate o realizez odata prin promovarea magazinului online prin site-ul firmei
    sau site-uri de profil, prin directionarea clientilor catre acest spatiu prin hartile online; sau offline prin innoirea periodica a aspectului magazinului atat pe interior cat si pe exterior(modificarea
    vitrinei exterioare , rearanjarea marfurilor, actualizarea anunturilor din interiorul magazinului,
    etc.).
    11. realizarea zilnica a postarilor pe paginile de facebook, trimiterea de mesaje personalizate
    cu discount-uri/vouchere oferite cadou de ziua de nastere a prietenilor societatilor
    12. anuntarea in mediul online si offline a castigatorilor concursurilor
    13. Alte modifcari aduse in site :
    Lucrul cu programul Joomla : modificare banere pe site, adaugare pagini, eliminare articole,
    tabele . alte modificari .
    Efectuarea diverselor banere, afise,elemente grafice pentru site in Photoshop.

  • octombrie 2007 - martie 2010

    Economist, Xtend

    • Filiași, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - contabilitate primara: inregistrare facturi, chitante, ordine de compensare, leasinguri,
    contreacte de munca, acte aditionale ale acestoraa si alte documente contabile.
    - Intocmirti declaratii lunare/semestriale, anuale decl 100, 102, 300, bilant, etc.
    - mentinerea unei legaturi permanente cu clientii pentru a aduce tot ce e necesar si a
    plati taxele catre institutiile statului (intocmirea si plata contributiilor prin op-uri sau foi
    de varsamant )
    - prelucrarea tuturor documentelor ce tin de fiscalitate si salarii: intocmirea statelor de
    plata, actelor aditionale la contractele de munca, etc.
    - trimiterea periodica de rapoarte legate de situatia lunara a fiecarei firme pe care o avem in lucru (in total fiind 15 firme a caror acte le prelucram ): rapoarte privind soldurile la
    banci, datorii restante la finante, datorii actuale la finante, situalitie lunara/trimestriala:
    profit, pierdere, chaltuieli totale, etc.

  • august 2006 - octombrie 2007

    Asistent Manager, Dig 04

    • Filiași, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    contabilitate primara si atributii de asistent manager
    - coordonarea personalului din vazari: indicarea activitatilor zilnice ale acestora de la
    receptionarea marfii, verificarea ei, verificarea marfilor vechi pentru a vedea termenul
    de expirare, mentinerea curateniei in magazin , gestionarea produselor din managin
    dar si a expiratelor, organizarea marfii in magazin
    - Aprovizionarea si verificarea permanenta a stocurilor: realizarea de comenzi catre furnizori
    - supravegherea permanenta a magazinului
    - gestionarea platilor: achitarea facturilor catre furnziori siplanificarea acestor plati

  • ianuarie 2006 - august 2007

    Operator Pc, Power net

    • Filiași, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    operare pc, supreveghere sala , incasari /plati

Educatie

  • 2000 - 2004

    Diploma de facultate, Univ Al I Cuza

    • Filiași, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Italiana
Mediu
Spaniola
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 18.01.2013
  • Reference number: 58132

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
Italian
Intermediate
Spanish
Advanced
Romanian
Native