58915

Director magazin la Deichmann

  • România, Târnăveni
  • România, Târnăveni
  • Romania, Târnăveni
  • Romania, Târnăveni
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 23.02.2013
  • Numar referinta: 58915

Experienta

  • noiembrie 2010 - iulie 2012

    Director magazin, Deichmann

    • Târnăveni, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Responsabilitati:Respectarea lay-out-urilor satabilite,realizarea  celor variabile, mercantizarea magzinului,incadrarea in termenele si conditiile prevazute pentru:pregatirea  actiunilor promotionale si de marketing din magazine, pentru :receptionarea marfii ..Realizarea targeturilor de vanzari stabilite precum si incadrarea in celestabilite  privind :lipsa la inventar,misterry shopping.Formarea unei echipe,deoarece la preluarea magazinului am preluat angajati noi care nu a beneficiat de nici o pregatire.Asigurarea unui ambient placut in magazine pentru clienti,prin care acestia sa simta ca se afla in centrul atentiei noastre ,relatiile cu organele de control abilitate ale statului.
    Realizari:Formarea echipei de vanzari a magazinului,prin implicarea personala ,pentru a impartasi din cunostiintele pe care le am si le-am dobandit in perioada de pregatire si din experienta mea profesionala.Am creat un mediu placut de lucru,aratandu-le prin exemplu personal placerea de a munci de a veni in intampinarea clientilor pentru ca acestia ,sa descopre produsul care satisface cel mai bine cerintele si nevoile lor.Si nu in ultimul rand le-am insuflat increderea in calitatile lor,dorinta a si le dezvolta ,stimulandu-le bucuria si satisfactia unui lucru bine facut,realizarii fiecarei vanzari,prin oferirea unui feddback pozitiv ai convingandu-i ca toate acestea duc la obtinrea rezultatelor.  Ca dovada la primul concurs de vanzare pe produse secundare am obtinut locul IVdin 39 de filiale,iar la urmatorul doua locuri 3.Prin activitatea zilnica si printr-un service clienti ,corespunzator am reusit sa obtinem si o cresterea vanzarilor ,constant in fiecare luna  depasind targetul anual cu 18.8%
    Am reusit scaderea cheltuielilor privind bugetul de personal pentru anul in curs daca la preluarea magazinului de la un -22% in primele 2 luni la un 0,18% in la finele anului 2011.
    In ceea cce priveste inventarul am obtinut rezultate bune reusind sa scad diferenta de inventar cu cca 0.8%,in conditiile in care in magazine nu avem paza ,
    Pentru 2012 am reusit sa mentin diferenta de inventar in aceleasi limite.
    In ceea ce priveste bugetul pe primele 6 luni am reusit sa fac o economie de mai bine de 1,2%
    

  • decembrie 2009 - mai 2010

    Director, Hard Discount

    • Târnăveni, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Responsabilitati: Coordonarea echipei de vanzare din magazine,realizarea actiunilor promotionale si respectarea lor,evitarea situatiilor de out-of –stock,gasirea si semanarea  de contracte cu furnizori noi pentru completarea sortimentatiei    magazinului            
                 Receptionarea marfii,stabilirea lay-out-uri si instruirea personalului      pentru deschiderea magazinului,formarea si coordonarea unei 
              echipe care a cuprins peste 50 angajati.Efectuarea comenzilor,efectuarea de inventare,relatii cu organele de control, furnizori etc
                 Realizari              :.Fiind un supermarket am incercat de la inceput,sa inteleg diferentele fata de un magazin mai mic,implicandu-ma in toate actvitatile desfasurate.
    	Inca de la deschidere sesizand ca majoritatea lucratorilor nu au mai lucrat in retail m-am implicat in pregatirea lor,explicandu-le concret sarcinile pe care le au si cum sa le indeplineasca,si urmarind felul in care le indeplinesc.
    	Un aspect deosebit de important l-am considerat personalul si motivarea lui pentru a-si realiza sarcinile de serviciu,am acordat incredere unor subordonati care dovedeau interes in realizarea obiectivelor impuse de conducere,propunand recompensarea lor,iar in unele cazuri chiar numirea intr-o functie de conducere.
                Am incercat sa fiu permanent atent la evolutia concurentei pentru a nu ramane in urma tendintelor pietei prin adaptarea lay-out-uri,preturilor si diverselor forme de promovare.
                Pentru indeplinirea targeturilor privind vanzarile am sfectuat urmatoarele: aprovizionarea corespunzatoare a magazinului,am propus si am reusit listarea unor produse noi ,care s-au dovedit a fi bine-primite de catre clienti,am incercat sa evit situatii de out-of-stock.Am acordat atentie marcarii corespunzatoare a produselor aflate in diverse forme de promovare:promotie,reducere de pret etc
    	Pentru reducerea pierderilor la produsele food,in special proaspete m-am implicat incepand cu comezile ,receptia pentru a evita introducerea in gestiune a produselor necorespunzatoare calitativ si ca termen de valabilitate,asezarea lor la raft,mercantizarea lor etc.
    	De asemenea am fost responsabil de relatiile cu autoritatile locale(organe de control) .
    	Am incercat sa implementez normele legale aflate in vigoare,pentru a nu expune magazinul unor sanctiuni din partea acestora,si am verificat permanent tinerea unor evidente clare privind:termene de valabilitate,temperaturi in zonele de frig,igienizarea corespunzatoare a zonelor de servire a produselor cu grad mare de risc:lactate,mezeluri,peste,carne vrac.
    

  • noiembrie 2006 - mai 2009

    Sef Departament, Rewe Romania

    • Târnăveni, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Responsanbilitati:Am fost responsabil de indeplinirea targeturilor stabilite de vanzari,situarea sub targeturile de pierderi,si de buna functionare a magazinului si coordonarea personalului de vanzari,realizarea targeturilor la Mistery shopper.Realizarea si respectarea plasarilor stabilite si efectuarea celor variabile.Verficarea termenelor de valabilitate si calitatea produselor receptionate,  asigurarea si  suprevegherea conditiilor de expunere a produselor cu regim deosebit: refrigerate,congelate,legume-fructe.Implementarea  pliantelor si a altor actiuni publicitare si de marketing .                                                                                 Realizari :Targeturile privind vanzarile,pierderile,mistery shoppingAm format o  echipa  din 15 oameni,pe care i-am selectat in functie de interesul si implicarea lor in munca,mi-am ales cu multa atentie adjunctii in a caror pregatire m-am implicat 100% oameni capabili din randul personalului care initial nu au fost pregatiti pentru functii de raspundere, impeuna cu care in conditiile unei concurente aspre inca 2 discounteri in oras,am fost marketul nr. 1 M-am implicat in tot ce tine de activitati ale unui market,de la comenzi,receptii marfa ,inventare,etc,pentru a intelege mecanismul de functionare  obtinand:Imbunatatirea unor indici de performanta ca: vanzari prin asigurarea sortimentului de marfa la raft si asezata atractiv, productivitate a muncii prin asigurarea ca fiecare isi face treaba bine si a inteles ce are de facut ,reducerea pierderilor prin rotatia  si asezarea corespunzatoare si sortarea marfii din raft, reducerea lipsurilor de inventar printr-o receptie buna facuta de acei oameni  care au dat dovada de responsabilitate.
    

  • august 2004 - noiembrie 2006

    Administrator, Dragos Com

    • Târnăveni, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    Responsabilitati: Aprovizionarea cu marfa a magazinului,receptii,stabilire         preturi,intocmirea unor acte de contabilitate primara,depunerea de situatii financiare.
    Realizari : faptul ca din nimic am reusit sa incheg o mica afacere care o perioada mi-au adus sastisfactie financara,reusind sa deprind primii pasi in domeniu comertului.
    

  • august 2001 - februarie 2006

    Sculptor, Express Collection

    • Târnăveni, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Responsabilitati:Am format o echipa compusa din 6 sculptori cu care am avut ca obiective realizare la termen si in conditii de calitate a ornamentelor sculptate pentru mobila. mobila.
    Datorita seriozitatii de care am dat dovada am reusit sa atragem noi clienti,3 societati comerciale mari
    

  • mai 1998 - iunie 2001

    Sculptor, Tehnolemn SA

    • Târnăveni, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

                  Realizarea de ornamente sculptate.

Educatie

  • 2006 - 2008

    Master / studii postuniversitare, ASE Bucuresti

    • Mediaș, România
  • 2002 - 2006

    Diploma de facultate, ASE Bucuresti

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Incepator
Franceza
Mediu
Rusa
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 23.02.2013
  • Reference number: 58915

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Beginner
French
Intermediate
Russian
Beginner
Romanian
Native