59676

Coordonator programe perfectionare la Ok Service Corporation

  • România, Ploiești
  • România, Ploiești
  • Romania, Ploiești
  • Romania, Ploiești
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 11.01.2013
  • Numar referinta: 59676

Experienta

  • iulie 2012 - Prezent

    Coordonator programe perfectionare, Ok Service Corporation

    • Ploiești, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    1.Responsabilitatea mea este prezentarea si vanzarea cursurilor de perfectionare in domeniile: economic-financiar, juridic,resurse umane. Ma ocup de pastrarea unei bune colaborari cu clientii deja existenti si recrutarea de clienti noi.
     Ma adresez Directorilor Economici, Contabililor Sefi, Juristilor, Directorilor Resurse Umane, etc precum si Directorilor Generali ai companiilor mari si mijlocii.
    Raspund cerintelor clientilor organizand cursuri personalizate 
    in functie de necesitatile fiecarei companii.Primesc si inregistrez taloanele fiecarui participant si ma ocup de trimiterea facturilor. Intocmesc contractele aferente fiecarui curs.
    2. Gestionez casuta postala, raspund solicitarilor primite, trimit oferte.
    3.Am implementat noi metode si proceduri de utilizare a CRM-ului.
    4.Supervizez echipa de vanzari, sunt responsabila de indeplinirea targetului de vanzari, organizez desfasurarea programelor de perfectionare.
    

  • septembrie 2008 - septembrie 2011

    Specialist support training, Ottantaventi Formazione Italia

    • Ploiești, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    1.	Responsabilitatea mea era , prezentarea si vanzarea cursurilor de training in domeniile: management, marketing, vanzari, customer care. Lucram cu firme mari si mijlocii, adresandu-ma Directorilor de Training, de Vanzari,  de Marketing, Directorilor Comerciali si celor Generali. Ma ocupam de consilierea clientilor in vederea alegerii cursului adecvat necesitatilor individuale, de pregatirea ofertelor si incheierea de contracte. Am elaborat noi metode pentru cresterea eficientei activitatilor desfasurate  precum modificari la nivelul soft-ware-ului si a metodelor de abordare a clientilor.
    2.	Activitatea mea se desfasura doar in limba italiana, lucram exclusiv cu firme din Italia. 
    3.	Ma ocupam de formarea si motivarea noilor angajati prezentandu-le acestora metode de vanzare, importanta comunicarii, importanta individualizarii necesitatiilor in raport cu fiecare curs, oferirea unor solutii pertinente  cererilor clientilor, prezentarea metodelor de atragere si retinere a acestora.  De asemenea ma ocupam de training-ul noilor angajati asupra soft-ware-ului firmei, asupra metodelor de lucru, a procedurilor si a regulilor interne ale firmei.  
    
      4.  Gestionam casuta postala, raspundeam cererilor primite, verificam si corectam mailurile gresite
     5. Utilizam Linkedin pentru verificarea persoanelor responsabile.
    

  • septembrie 2006 - noiembrie 2006

    Operator call-center sondaje de opinie, IPSOS

    • Ploiești, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Am realizat sondaje de opinie publicului italian pe diferite teme si in domenii variate – politic, economic,
     social.
    
    

Educatie

  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea Bucuresti

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Italiana
Avansat
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 11.01.2013
  • Reference number: 59676

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Italian
Advanced
Romanian
Native