59839

Asistent Manager la SC AVE Bihor SRL

  • România, Oradea
  • România, Oradea
  • Romania, Oradea
  • Romania, Oradea
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 03.02.2014
  • Numar referinta: 59839

Experienta

  • martie 2013 - Prezent

    Asistent Manager, SC AVE Bihor SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Executarea operativa a solicitarilor si deciziilor date de catre Directorii Executivi.
    Planificarea si desfasurarea propriilor activitati privind activitatile:
    Secretariat:
    Activitati de secretariat (telefon/fax),mentinerea relatiei cu furnizorii.
    Pregatirea, planificarea, organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru
    Sortarea si inregistrarea corespondentei sau adreselor primite in registrul de intrari-iesiri.
    Elaborarea si administrarea corespondentelor, intocmire borderouri, confirmari de primire
    postale si expedierea corespondentelor
    Promovarea imaginii firmei prin activitatea desfasurata
    Asigurarea repartizarii informatiilor dinspre management catre punctele de lucru, precum
    si in sens invers, in vederea informarii sau solutionarii diverselor sarcini sau situatii.
    Asigurarea transmiterii informatiilor primite din afara firmei, precum si a celor catre exteriorul
    firmei persoanelor/ instituriilor publice/ clientilor si colaboratorilor carora li se adreseaza.
    Tehnoredactarea diferitelor materiale sau adrese
    Trierea si arhivarea documentelor care raman in cadrul societatii
    Aprovizionarea - Receptionarea de marfa comandata, verificarea din punct de vedere
    cantitativ si calitativ a acesteia.
    Rezervari pentru a asigura cazarea, transportul in cazul deplasarilor/delegatiilor in interes
    de serviciu.
    Programarea interviurilor in caz de angajare.
    Pastrarea in perfecta ordine locul de munca
    Administrativ:
    Centralizarea informatiilor referitoare la concurenta
    Mentinerea legaturii cu furnizorii si clientii companiei
    Urmarirea solicitarilor, reclamatiilor sau problemelor care se ivesc pe parcursul activitatilor
    zilnice, informarea superiorilor, insotita cu propuneri de solutionare.
    Crearea, evidentierea si actualizarea permanenta a bazelor de date privind situatii, rapoarte,
    informatii necesare societatii si superiorilor directi.
    Intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, anuale catre autoritati/institutii publice si arhivarea
    docmentatiei.
    Respectarea caraterului confidential al informatiilor care dezvaluite pot pagubi societatea
    Mentinerea colaborarii si informarea activitatea personalului aflat in aria de competenta
    Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor in vederea atingerii obiectivelor stabilite si
    solicitate.
    Informarea corecta si cu promptitudine a superiorilor in legatura cu orice neplacere survenita
    in timpul activitatii, pentru aplanarea cat mai operativa a situatiilor ce pot dezechilibra
    si periclita buna desfasurare a societatii.
    Asigurarea unei bune comunicari cu punctele de lucru, identificarea factorilor care bruiaza
    bunul demers al obiectivelor stabilite, gasirea solutiilor privind o eficientizare si simplificare
    a fluxului de activitati.
    Marketing:
    Implicare in protocol si organizare de evenimente dupa standardele impuse de societate.
    Respectarea formatelor de corespondenta, a materialelor atat promotionale cat si principiile
    standardizate impuse de societate.
    Financiar-contabil:
    Prezentarea diverselor situatii din programul de contabilitate Asis, solicitate de Directorii
    Executivi.
    Urmarirea, verificarea si pregatirea documentatiei: carte mare, fisa cont, facturi, desfasurator
    penalitati, in vederea intocmirii dosarelor de inaintare in judecata a debitorilor.
    Simplificarea si eficientizarea strategiilor privind buna functionalitate a programului de
    contabilitate prin colaborarea cu furnizorul, pentru reglarea si implementarea in sistem
    a unei proceduri conform cerintelor convenite cu utilizatorii programului.
    Juridic:
    Redactarea procedurii juridice privind strategia, urmarirea si pregatirea dosarelor pentru
    judecata.
    Urmarirea citatiilor si a comunicarilor.
    Centralizarea datelor privind debitorii, urmarirea situatiei pentru expedierea in urma actiunii
    de judecata fara rezultat din partea paratului catre executorul judecatoresc si urmarirea
    finalitatii a intregului proces.
    

  • septembrie 2012 - martie 2013

    Asistent Manager, SC Rubinking Carei SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Activitati de Secretariat: tel, fax, arhivare, corespondente.
    Rezervari hotel si transport in vederea delegatiilor.
    Executarea si indeplinirea sarcinilor atribuite de Managerul de departament.
    Mentinerea legaturii cu furnizorii si conturi (clienti: lanturi de magazine de tip Hypermarket)
    Coordonarea si gestionarea activitatilor, contabilitate primara, mentinerea relatiilor cu
    echipa de vanzari, livratori si personalului interdepartamental din cadrul companiei,
    Implementarea unui plan de marketing privind promovarea produselor in vederea cresterii
    de vanzari : creare de promotii raportate la vanzari, comparative fata de anii precedenti.
    Intocmirea de rapoarte de vanzari cantitative si calitative: lunare, trimestriale si anuale,
    pe distribitori, conturi, reprez. vanzari, extrase si prelucrate din programul de contabilitate
    Berg.
    Intocmirea si raportarea cifrei de afaceri catre conturi
    Centralizarea si actualizarea permanenta a informatiilor
    Raportarea zilnica a situatiei privind incasarea prin numerar, bilete la ordin sau OP catre
    departamentul financiar,arhivarea documentelor justificative, intocmirea de rapoarte
    saptamanale privind incasarile pe departamentul distributie si crearea situatiei de preconizare
    vanzari si incasari catre departamentul financiar in vederea aprovizionarii cu materiale
    necesare pentru productie.
    In colaborare cu Directorul de Vanzari:
    - intocmirea comenzilor si expedierea catre departamentul de logistica.
    - creare si implementare de promotii
    - listare produse la conturi
    - creare concursuri pentru distribuitori catre reprezentantii de vanzari
    - pregatirea targhetelor pentru reprezentantii de vanzari din tara.
    - urmarirea reprezentantilor de vanzari in vederea indeplinirii obiectivelor, solicitarea
    de rapoarte de activitate si poze cu plasari si promotii pentru a urmarii implementarea
    corecta a formatului impus de departament si societate
    Centralizare, intocmire de deconturi soferi, foi de parcurs, delegatii.
    

  • ianuarie 2010 - septembrie 2012

    Asistent Manager, SC Zucchetti SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Preluarea si directionarea apelurilor telefonice ( daca persoana solicitata era ocupata/lipsea
    , solicitarea informatiilor suplimentare, eventualele mesaje si transmiterea ulterioara sau
    redirectionarea apelurilor catre departamentele care ar putea sa cunoasca si solutiona
    problema )
    Asigurare protocol, corespondenta, furnizarea de informatii clientilor
    Executarea solicitarilor venite din partea Administratorului societatii, Directorului Economic
    si Contabil Sef
    Actualizarea permanenta a bazelor de date privind clientii si furnizorii
    Arhivarea documentatiilor: contracte, documente contabile lunare.
    Evidenta situatiei contabile pentru 3 puncte de lucru, operarea documentelor contabile
    in programul Saga, Mago: facturi clienti,furnizori, BF, deconturi, delegatii, extrase de
    cont bancare in programul de contabilitate Saga
    Facturare produse pe baza de comenzi, incasari in numerar.
    Mentinerea relatiei cu banca, depunere OP-uri, ridicare-depunere numerar si extrase
    de cont.
    Urmarirea furnizorilor/clientilor
    Intocmirea de deconturi cheltuieli/delegatii angajati, foi de parcurs
    Evidenta/descarcarea produselor achizitionate din gestiune, intocmirea proceselot verbale,
    bonuri de consum, note de intrare-receptie achizitii
    Intocmirea de rapoarte si evidente saptamanale si lunare (intrastat, amortizarea mijloacelor
    fixe,)
    Operatiuni cu numerar si casa in lei/valuta, indosariere si reorganizare documente.
    Recuperarea creantelor de la clienti
    Efectuarea comenzilor de la furnizori
    Verificarea corectitudinii privind preturile aplicate si valoarea totala de pe facturi, daca
    sunt cele convenite cu furnizorii
    Colaborarea cu departamentul de gestionare privind receptia, inventarierea stocurilor
    de marfa.
    

  • octombrie 2008 - decembrie 2010

    Asistent Manager, SC Fashion Retail Group SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Organizarea si planificarea activitatii proprii si a personalului din subordine,administrarea
    documentatiei (contabilitate primara, gestiune),adoptarea deciziilor privind activitatea
    din subordine,raportarea activitatii proprii si a departamentului din subordine catre conducere,organizarea
    de sedinte cu persoanele din subordine pentru optimizarea rezultatelor dorite, gestionarea/inventarierea/etichetarea
    marfii, implementarea campaniilor stabilite de catre conducere, promovare produse, casierie,
    vanzari directe.
    

Educatie

  • 2008 - 2010

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Oradea, Facultatea de Stiinte Socio-Umane

    • Oradea, România
  • 2003 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea Oradea, Facultatea de Protectia Mediului

    • Oradea, România
  • 1999 - 2003

    Liceu / scoala profesionala, Grup Scolar Transilvania

    • Oradea, România
  • 1996 - 1999

    Scoala generala, Liceul Teoretic Mihai Eminescu

    • Oradea, România
  • 1991 - 1996

    Scoala generala, Scoala Generala Nr.11.

    • Oradea, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Germana
Incepator
Maghiara
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 03.02.2014
  • Reference number: 59839

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
German
Beginner
Hungarian
Intermediate
Romanian
Native