6088

Customer Service Advisor la Michelin S.A.

Customer Service Advisor at Michelin S.A.

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 19.09.2013
  • Numar referinta: 6088

Experienta

  • ianuarie 2012 - iulie 2013

    Customer Service Advisor , Michelin S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    - Realizarea obiectivelor comerciale ,prin activitatile de vanzare si preluare a comenzilor;
    - Acordarea asistentei tehnice clientilor , asigurarea unui serviciu de calitate cu scopul de a contribui la consolidarea loialitatii clientilor ;
    - Intocmirea ordinelor de transport pentru ridicarea anvelopelor reclamate , a carcaselor in vederea resaparii si pentru retururi;
    - Gestionarea reclamatiilor;
    - Informarea clientilor asupra conditiilor comerciale si campaniilor ;
    - Informarea clientilor asupra disponibilitatii produselor , preturilor si termenelor de livrare;
    - Colaborarea cu departamentele de credit , financiar , marketing si cu forta de vanzari in vederea obtinerii informatiilor despre piata , strategii comerciale , promotii, actualizarea informatiilor despre situatia financiara a clientilor;
    - Colaborarea cu departamentul de logistica in scopul organizarii livrarilor urgente , informarea asupra problemelor logistice , fezabilitatii.

  • noiembrie 2011 - decembrie 2012

    Contabil junior (stagiu de practica), Kiddyland Lumea Copiilor S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

     Activitati de contabilitate primara ( facturare , inregistrare facturi ,plati ,incasari , NIR-uri , OP-uri , completarea zilnica a registrelor de numerar / card );
    - Activitati de publicitate si marketing ( contactarea clientilor vechi si promovarea serviciilor ,publicitate pe site-uri ,trimiterea ofertelor prin email clientilor ) ; 
    - Comunicarea cu celelalte departamente si furnizarea informatiilor necesare pentru o buna desfasurare a activitatii ; 
    - Organizarea evenimentelor ( petreceri aniversare ,serbari de Craciun etc ) .

  • aprilie 2010 - aprilie 2011

    Agent servicii clienti, Medlife

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    - Preluarea apelurilor telefonice ;
    - Efectuarea programarilor ;
    - Furnizarea tuturor informaţiilor solicitate corecte şi complete;
    - Contactarea clientilor pentru confirmarea programarilor ;
    - Rezolvarea reclamatiilor ;
    - Redirecţionarea apelurilor către alte departamente ,atunci când era cazul .
    

  • iunie 2006 - decembrie 2009

    Promoter, Frontline Marketing S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - Promovarea produselor vizate ;
    - Abordarea a cat mai multor potenţiali clienţi ;
    - Prezentarea ofertelor .
    

Educatie

  • 2009 - 2011

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Nicolae Titulescu

    • București, România
  • 2006 - 2009

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice

    • București, România
  • 2002 - 2006

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul economic Virgil Madgearu

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 19.09.2013
  • Reference number: 6088

Experience

  • January 2012 - July 2013

    Customer Service Advisor , Michelin S.A.

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Customer service

    -techincal assistance for customers ;
    -commitment to delivery deadlines ;
    -obtaining valuable informations from daily contacts with distributors and clients;
    -taking orders by phone, by email or fax and their registration in the system ;
    -communication with the departments of credit, marketing, purchasing, sales force in order to fulfill the objectives;
    -elaboration of transport orders;
    -providing informations about commercial terms and prices;
    -managing complaints.

  • November 2011 - December 2011

    Junior Accountant, Kiddyland Lumea Copiilor S.R.L.

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Customer service

    - Primary activities accounting (billing, recording invoices, payments, receipts, NIR's, POs, complete daily records of cash / card)
    - Advertising and marketing activities (contacting old clients and promote services, advertising sites, sending by email offers to clients);
    - Communication with other departments and information necessary for proper development of the activity;
    - Organizing events (birthday parties, Christmas celebrations etc.).

  • May 2007 - June 2009

    Customer service agent, Medlife

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Customer service

    - Call answering 
    - providing accurate and complete information requested,making appointments 
    - call forwarding  ( when was the case )
    

  • September 2004 - August 2007

    Promoter, Frontline Marketing S.R.L.

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Sales

    -	Promoting targeted products 
    -	approaching to as many customers as possible 
    -	submission of bids.
    

Education

  • 2009 - 2011

    Master's degree, University Nicolae Titulescu ,Faculty of Economics

    • București, Romania
  • 2006 - 2009

    Bachelor's degree, Academy of Economic Studies- Faculty of Economic Management

    • București, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Spanish
Intermediate
Romanian
Native