61885

Assistant Manager la SC UniSun SRL

  • România, Constanța
  • România, Constanța
  • Romania, Constanța
  • Romania, Constanța
Afiseaza date contact
Traduceri ale CV-ului
90%
  • Ultima actualizare: 09.10.2017
  • Numar referinta: 61885

Obiectiv profesional

Assistant Manager,Secretara,Consiliere clienti,Reprezentant vanzari,Public Relations,Receptioner,Operator Call Center

  • Constanta, Constanta, Constanta
  • Full time
  • Domeniile urmariteFinante Management, Office jobs Administrativ, Vanzari Vanzari
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 50% din program
  • Disponibilitate relocareNu sunt dispus

Experienta

  • iunie 2014 - iunie 2017

    Assistant Manager, SC UniSun SRL

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii,Administrativ,Back Office,Helpdesk / Suport client,Logistica,Secretariat

    Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat Preluarea si directionarea apelurilor telefonice Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail Actualizarea bazei de date documente Rezervari hotel parteneri externi, etc. Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

  • iunie 2013 - iunie 2014

    Assistant Manager, SC Adved Kembers SRL

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii,Administrativ,Back Office,Helpdesk / Suport client,Logistica,Secretariat

    Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat Preluarea si directionarea apelurilor telefonice Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail Actualizarea bazei de date documente Rezervari hotel parteneri externi, etc. Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

  • ianuarie 2011 - februarie 2013

    Assistant Manager, SC HAM EUROWAGEN SRL

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii,Administrativ,Back Office,Logistica,Secretariat

    Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management Actualizarea bazei de date documente Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat Preluarea si directionarea apelurilor telefonice Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice.

  • februarie 2005 - septembrie 2010

    Operator foto, Sc. First Foto Inedit Srl

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Developarea,prelucrarea si procesarea fotografiilor de pe orice suport(film+digital);
    Prelucrare AdobePhotoshop;
    Prelucrari albume digitale;
    Vanzare articole foto; 
    Responsabil de gestiunea fizica a stocului de marfa;
    Intrare/iesire marfa in/din stoc in baza documentelor de intrare/iesire;
    Înregistrarea,prelucrarea şi pastrarea informaţiilor referitoare la situaţia stocurilor in registre speciale;
    Evidenta incasarilor si cheltuielilor;
    Asigurarea necesarul de marfa la raft;
    Adaptarea etichetelor si afiselor in functie de cerintele curente;
    Asigurarea igienei rafturilor;
    Verificarea termenul de valabilitate al produselor;
    Realizarea comenzilor pentru produsele ce urmeaza a fi expuse la raft;
    Oferirea de informatii despre marfa expusa;
    Oferirea de raspunsuri la solicitarile clientilor;
    Ajutor clienti;
    Informerea clientilor de schimbarile care au avut loc in privinta produselor.

Educatie

  • 2013 - 2013

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Ovidius

    • Pedagogie
    • Constanța, România
  • 2008 - 2010

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Spiru Haret - Masterat

    • Constanța, România
  • 2005 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • Constanța, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 09.10.2017
  • Reference number: 61885

Career goals


                            

  • Constanta, Constanta, Constanta
  • Full time
  • Wanted work domainsFinance Management, Office jobs Administrative, Sales Sales
  • Availability for work related travelUp to 50% of the schedule
  • Willing to relocateNot willing

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native