63807

Responsabil Mediu la Administratia Sitului Parang

  • România, Râmnicu Vâlcea
  • România, Râmnicu Vâlcea
  • Romania, Râmnicu Vâlcea
  • Romania, Râmnicu Vâlcea
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 22.02.2013
  • Numar referinta: 63807

Experienta

  • februarie 2013 - Prezent

    Responsabil Mediu, Administratia Sitului Parang

    • Râmnicu Vâlcea, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    1. Participa la identificarea periodica a aspectelor de mediu, determinarea semnificatiei lor, stabilirea obiectivelor specifice si crearea programelor de management de mediu - studiu de caz realizarea unui program de management de mediu pentru firma din care provine cursantul;
    2. Verifica tinerea sub control aspectelor de mediu- studiu de caz cu stabilirea aspectelor de mediu din lista necesara pentru sistemul de management de emdiu si a aspectelor semnificative de mediu conform legislatiei de mediu cerute de APM- grile de prioritizare controlate in auditul extern;
    3. Gestioneaza si controleaza substantele periculoase si deseurile- studii de caz cu realizarea raportarii deseurilor catre APM-ul local, conform HG 856/2002- cele patru capitole, raporatrea catre Fondul de mediu-soft, contractle pe care trebuie sa le detina firma cu contractorii care preiau fizic deseurile si contractele cu transferarea responsabilitatii de valorificare/ eliminare deseuri- ce trebuie sa contina contractele-trasabilitatea deseurilor conform Legii 211/2011 ;
    4. Verifica indeplinirea obiectivelor cuprinse in programele de mediu ce revin compartimentului din care face parte- studiu de caz modalitati , metodologii de indeplinire si urmarire a obiectivelor de mediu;
    5. Monitorizeaza performantele de mediu fata de aspectele de mediu semnificative si cerintele reglementarilor identificate;- studii de caz cu metodologii , grafice de monitorizare a performantelor, diagrama Isikowa, diagrama ALARP, analiza SWOT 
    6. Participa la dezvoltarea si implementarea planurilor de pregatire si raspuns in situatii de urgenta;- studiu de caz proceduri planuri, prevenire poluare accidentala, situatii de urgenta poluari accidentale-studii de caz proceduri ;
    7. Face propuneri pentru elaborarea unor noi proceduri operationale si instructiuni de lucru necesare optimizarii activitatilor de protectie a mediului- studii de caz- idei pentru noi proceduri care se impun datorita noii legi Legea 211/2011- 4 studii de caz, 4 proceduri;
    8. Elaboreaza,distribuie, pastreaza, modifica procedurile sistemului integrat calitate/mediu al societatii si se asigura ca sunt respectate de personalul compartimentului: studii de caz-mod de implementare proceduri;
    9. Inlocuieste documentele perimate cu cele in vigoare si pastreaza documentele mentionate in procedura controlul inregistrarilor;-studii de caz revizuire proceduri
    10. Efectueaza audituri interne daca are pregatirea respectiva studiu de caz- audit de mediu, audit management mediu, audit deseuri;
    11. Gestioneaza documentele sistemului integrat calitate/mediu al compartimentului;-studiu de caz- baza de date cu gestiunea procedurilor si gestiunea deseurilor; 
    12. Participa la controlul activitatii de mediu- studiu de caz- inspectia de mediu.
    

  • august 2011 - august 2012

    Casier / Receptioner, Autoportal S.R.L

    • Râmnicu Vâlcea, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

     Receptie clienti in cadrul SC Autoportal SRL: 
    1. Intampinarea si indrumarea vizitatorilor catre destinatie, intr-o maniera profesionala, civilizata si respectuoasa, astfel incat sa reprezint si sa promovez eficient interesele companiei si pe cele ale clientului; 
    2. Preluarea apelurilor telefonice, in cadrul HQ, si directionarea lor catre persoanele vizate; 
    3. Oferirea sprijinului in activitati administrative si de informare pentru angajatii companiei;
    4. Eficienta si obiectivitate in a receptiona mesajele venite din exterior, preluarea si redirectionarea lor catre managerii responsabili;
    
    Casierie:
    1. Intocmeste monetarul si documentele specifice activitatii;
    2. Gestioneaza numerarul si intocmeste registrul de casa;
    3. Inregistreaza notele contabile privind operatiunile de casa si banca;
    4. Tine evidenta biletelor la ordin primite de la clienti;
    5. Efectueaza operatiuni pe casa de marcat ( cash, carduri);
    5. Realizeaza operatiunilor banesti (colectare, numarare, sortare si pregatire numerar pentru depunerea in banca);
    6. Efectueaza platile / incasarile in numerar, avansuri, deconturi de trezorerie, plati salarii;
    7. Intocmeste registrul de casa, dispozitiile de plata / incasare si chitantele interne;
    8. Intocmeste borderoul pentru tichete de masa;
    9. Realizeaza evidenta avansurilor spre decontare;
    10. Inregistreaza in sistemul informatic operatiunile realizate prin caserie;
    11. Asigura aplicarea in totalitate a normelor legislative in vigoare;
    12. Verfica, numara, triaza si sigileaza numerarul primit;
    13. Intocmirea de rapoarte zilnice, lunare, anuale catre conducere.
    

  • mai 2011 - august 2011

    Consilier Vanzari, Expocar Trade S.R.L

    • Râmnicu Vâlcea, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

     1. Realizarea portofoliu de clienti (baze de date), contactare/prospectare;
     2. Consiliere in alegerea modelului, prezentari si Drive test;
     3. Prospectare si deplasari in teritoriul arondat;
     4.Incheiere contracte, intocmire dosare leasing, intocmire acte aditionale (RCA, Casco, procese verbale predare primire etc.) actiuni post vanzare;
     5. Participare la evenimente de promovare, cursuri specifice de produs si de tehnici de vanzare. 
    

Educatie

  • 2009 - 2009

    Postdoctorat, C.R.F.P.A

    • «Alt oraș», România
  • 2005 - 2009

    Diploma de facultate, Univeristatea de Studii Agronomice si Medicina Veterinara

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 22.02.2013
  • Reference number: 63807

Experience

  • August 2011 - August 2012

    Casier / Receptioner, Autoportal S.R.L

    • Râmnicu Vâlcea, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Sales

     Receptie clienti in cadrul SC Autoportal SRL: 
    1. Intampinarea si indrumarea vizitatorilor catre destinatie, intr-o maniera profesionala, civilizata si respectuoasa, astfel incat sa reprezint si sa promovez eficient interesele companiei si pe cele ale clientului; 
    2. Preluarea apelurilor telefonice, in cadrul HQ, si directionarea lor catre persoanele vizate; 
    3. Oferirea sprijinului in activitati administrative si de informare pentru angajatii companiei;
    4. Eficienta si obiectivitate in a receptiona mesajele venite din exterior, preluarea si redirectionarea lor catre managerii responsabili;
    
    Casierie:
    1. Intocmeste monetarul si documentele specifice activitatii;
    2. Gestioneaza numerarul si intocmeste registrul de casa;
    3. Inregistreaza notele contabile privind operatiunile de casa si banca;
    4. Tine evidenta biletelor la ordin primite de la clienti;
    5. Efectueaza operatiuni pe casa de marcat ( cash, carduri);
    5. Realizeaza operatiunilor banesti (colectare, numarare, sortare si pregatire numerar pentru depunerea in banca);
    6. Efectueaza platile / incasarile in numerar, avansuri, deconturi de trezorerie, plati salarii;
    7. Intocmeste registrul de casa, dispozitiile de plata / incasare si chitantele interne;
    8. Intocmeste borderoul pentru tichete de masa;
    9. Realizeaza evidenta avansurilor spre decontare;
    10. Inregistreaza in sistemul informatic operatiunile realizate prin caserie;
    11. Asigura aplicarea in totalitate a normelor legislative in vigoare;
    12. Verfica, numara, triaza si sigileaza numerarul primit;
    13. Intocmirea de rapoarte zilnice, lunare, anuale catre conducere.
    

  • May 2011 - August 2011

    Consilier Vanzari, Expocar Trade S.R.L

    • Râmnicu Vâlcea, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Sales

     1. Realizarea portofoliu de clienti (baze de date), contactare/prospectare;
     2. Consiliere in alegerea modelului, prezentari si Drive test;
     3. Prospectare si deplasari in teritoriul arondat;
     4.Incheiere contracte, intocmire dosare leasing, intocmire acte aditionale (RCA, Casco, procese verbale predare primire etc.) actiuni post vanzare;
     5. Participare la evenimente de promovare, cursuri specifice de produs si de tehnici de vanzare. 
    

  • June 2010 - April 2011

    Inspector Resurse Umane, Extra Frig S.R.L

    • Râmnicu Vâlcea, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Human Resources / Psychology

    1. Intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de munca, fisa cu datele personale,etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, repartitie de la somaj si toate celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat;
    2. Intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (dispozitie de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare);
    3.  Inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor, in carnetul de munca si la Inspectoratul Teritorial de Munca;
    4. In cazul renegocierii unor clauze din contractul individual de munca, la dispozitia conducerii, intocmirea adresei de instiintare a salariatului cu privire la modificarile care se intentioneaza sa se aduca la acesta (contract individual de munca), conform Codului Muncii;
    5. Inregistrarea in carnetele de munca si in registrul de evidenta al salariatilor a tututror schimbarilor survenite in situatia angajatilor conform legilor si instructiunilor in vigoare;
    6. Evidenta si pastrarea carnetelor de munca si a dosarelor de personal;
    7. Arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat, conturilor cu salariile si a altor documente care se creeaza in cadrul biroului;
    8. Eliberarea de adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de familie sau alte motive;
    9. Eliberarea de adeverinte pentru grupa de munca si sporuri pentru fostii angajati ai societatii precum si pentru cei plecati in strainatate in conformitate cu datele extrase din dosarele personale si conturile existente in arhiva; 
    10. Intocmirea pe calculator si redactarea de adeverinte, formulare si alte acte specifice biroului;
    

Education

  • 2009 - 2009

    Postdoctorate, C.R.F.P.A

    • «Alt oraș», Romania
  • 2005 - 2009

    Bachelor's degree, Univeristatea de Studii Agronomice si Medicina Veterinara

    • București, Romania
  • 2005 - 2005

    Postdoctorate, Grup Scolar Oltchim

    • «Alt oraș», Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Spanish
Intermediate
Romanian
Native