64008

Operator introducere validare date la SC MAX BET SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 22.02.2013
  • Numar referinta: 64008

Experienta

  • aprilie 2010 - Prezent

    Operator introducere validare date, SC MAX BET SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Entertainment

    •Zilnic, la prima ora,  asigur ca, a fost efectuat calculul de Balanta de verificare pentru a putea face verificarile necesare legate de inregistrarea on-line a registrului de casa;
    •Preiau din inregistrarile contabile facute in fiecare punct de lucru al societatii, a Registrului de casa, informatiile necesare completarii Raportului de disponibilitati ale firmei;
    •Verific mailurile primite din punctele de lucru pentru a identifica solicitarile facute de managerii de sala pentru corectarea erorilor facute in inregistrarile registrului de casa;
    •Corectez greselile explicate in mail si transmit Fila de Registru de Casa corectata catre Managerul de Sala care a solicitat corectia;
    •Inregistrez in contabilitate  facturi achizitionate de la diversi distribuitori si furnizori care se repartizeaza de contabilul sef;
    •Urmaresc Procedurile Interne de lucru privind registrul de casa si Procedurile privind decontul de cheltuieli pentru fiecare punct de lucru, asa cum sunt emise de Departamentul Administrativ si vizate de Consilierul Juridic;
    •La deschiderea unui punct de lucru nou, dupa implementarea Registrului de Casa de catre Departamentul IT, completez formulele contabile pentru operatiunile care au loc la fiecare sala, conform instructiunilor superiorului meu;
    •Verific saptamanal documentele justificative in original, primite la sediu, care stau la baza intocmirii registrelor de casa on-line;
    •Comunic superiorului meu situatiile de neconcordanta intalnite in prelucrarea documentelor justificative, pentru stabilirea solutiilor;
    •Duc la indeplinire solutiile si procedurile stabilite de superiorul meu;
    •Verific Procesele Verbale pentru acordarea premiilor in salile de jocuri si intocmesc situatia lunara privind aceste premii acordate clientilor si verific retinerea impozitului aferent acestor premii;
    •Dupa perioada de raportare  transfer situatia premiilor in tabelul cu premii anuale in vederea intocmirii D 205;
    •Inregistrez deconturile de cheltuieli pentru Managerii de sala din Provincie;
    •Verific si reconciliez sumele inscrise in deconturile de cheltuieli intocmite de angajatii din provincie;
    •Primesc de la Contabilul Sef lista diverselor neconcordante intre S.I.L. (situatia incasarilor lunare si fisa de cont in contabilitate (balanta pe obiective), de care ma ocup sa le corectez;
    •Comunic corectarea inregistrarilor in Contabilitate catre superior;
    •Ordonez, arhivez documentele justificative de care raspund si listez din soft-ul de contabilitate rapoartele aferente:
    -registrele de casa: fiecare Registru nepaginat si Fisa de Cont aferenta acestuia; 
    -deconturile de cheltuieli din provincie, fisa de cont si balanta contului 542
    •Verific inchiderea contului 581 si comunic rezultatul final catre superior;
    •Listez Fisa de cont de viramente interne asigurandu-ma ca la sfarsitul lunii prezinta un sold corect si o arhivez, conform instructiunilor superiorului meu;.
    •Pentru fiecare raport listat  pun data listarii si  semnez ( daca raportul nu are data ) ;
    •Intocmesc la cererea Superiorului meu  orice situatie sau raport necesar desfasurarii activitatii;
    

  • noiembrie 2009 - aprilie 2010

    Asistent Manager, SC HERCUS SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    •Verificarea zilnica a cutiei postale
    •Verificarea mail-urilor si transmiterea lor catre superiorul direct
    •Stabilirea sedintelor saptamanale
    •Prelucrarea informatiilor in urma intanlirilor
    •Preluarea convorbilor telefonice
    •Inregistrarea Contractelor, Actelor Aditionale la Camera de Comert
    •Inregistrarea contractelor,Actelor Aditionale in programul REVISAL
    •Ordonarea , arhivarea acestora 
    •Intocmirea oricarui raport ,situatie la cererea superiorului

  • august 2009 - octombrie 2009

    Operator telemarketing, SC DREN COMPANY

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    •Efectuarea listelor clientilor dupa baza de date obtinute in urma sondajelor
    •Efectuarea apelurilor telefonice catre clienti
    •Prelucrarea datelor obtinute in urma convorbirilor
    •Verificarea exigibilitatii datelor conform datelor obtinute
    •Transmiterea datelor catre colegii de pe teren
    •Activitati secretariat
    

Educatie

  • 2010 - Prezent

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 22.02.2013
  • Reference number: 64008

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Romanian
Native