64100

Sef de echipa, Sef de sala,chelnerita la Calibre International Recruitment Limited 11 Charing Cross Road, London WC2H 0QU

  • România, Târgu Mureș
  • România, Târgu Mureș
  • Romania, Târgu Mureș
  • Romania, Târgu Mureș
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 12.02.2013
  • Numar referinta: 64100

Experienta

  • octombrie 2010 - august 2012

    Sef de echipa, Sef de sala,chelnerita, Calibre International Recruitment Limited 11 Charing Cross Road, London WC2H 0QU

    • Târgu Mureș, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri,Turism

    Supravegherea salii de mese din punctul de vedere al aspectului, facilitatilor, curateniei si igienei;
    Supravegherea si coordonarea activitatii ospatarilor;
    Mentinerea unor relatii bune de munca intre colegii din toate departamentele unitatii;
    Programarea si organizarea evenimentelor festive;
    Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor si reclamatiilor clientilor;
    Planificarea si organizarea activitatii restaurantului;
    Verificarea zilnica a tinutei vestimentare si igienei personale a subordonatilor;
    Urmarirea existentei ustensilelor de lucru si accesoriilor diverse;
    Verificarea planului zilei respective (mese comandate, anulari, vizite), continutul listei de preparate si bauturi,  prezentarea noilor sortimente, etc.;
    Cunoasterea listelor meniu, informarea clientilor asupra preturilor, recomandarea si prezentarea in prealabil al preparatelor si al bauturilor;
    Predarea receptiei pe baza unui proces verbal obiectele uitate de clienti in restaurant;
    Cunoasterea preparatelor culinare din lista meniu, componenta acestora, gramajele si preturile precum si cunoasterea sortimentelor de bauturi alcoolice si nealcoolice comercializate;
    Cunoasterea serviciilor din hotel;
    Cunoasterea sistemului informatic stabilit pentru gestiunea restaurantelor privind comandarea si eliberarea comenzilor, decontarea acestora; cunoasterea modului de lucru cu casele de marcat inclusiv modul de lucru cu acestea cand plata se face cu carte de credit sau virament;
    Verificarea si urmarirea aranjarii salonului cu respectarea stricta a tuturor regulilor stabilite pt. efectuarea mise-en-place-ului;
    Primirea clientilor la mesele festive, conducerea lor la masa, preluarea comenzii si supravegherea modului in care personalul din subordine executa serviciul, intervenind ori de cate ori este nevoie;
    Sondarea opiniilor clientilor referitoare la calitatea preparatelor si serviciilor;
    Urmarirea preluarii corecte de catre ospatari a preparatelor si bauturilor  si verificarea prin sondaj, aspectul, gramajul si calitatea acestora;
    Organizarea dupa incheierea programului a lucrarilor de intretinere si curatenie avand grija ca locurile de munca sa ramana curate;
    Verificarea securitatii incuietorilor, usilor, geamurilor, luminilor si aparatelor la sfarsitul programului de lucru.
    

  • februarie 2009 - octombrie 2010

    Referenta de resurse umane, Kaufland Hipermarket Targu Mures Str. Gheorghe Doja nr. 62-64, Targu Mures, Jud. Mures

    • Târgu Mureș, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Analizarea necesarului de personal cu directorul de magazin;
    Asigurarea permanenta a rezervei de personal;
    Selectarea Cv-urilor primite;
     Recrutarea noilor angajati, respectarea prevederilor legale si cele emise de departamentul de specialitate din centrala;
    Participare in campania de recrutare a noilor angajati pentru filialele ce urmeaza a fi deschise in localitatile din apropiere;
    Implementarea programului SINCRON-completarea bazei de date, transmiterea scrisorilor de raspuns participantilor la interviu;
    Intocmirea documentelor necesare pentru angajarea salariatilor: contractul individual de munca, dosarul personal;
    Informarea noului angajat cu privire la documentele necesare angajarii, regulamentul intern, ecuson, etc., precum si orice alte documente stabilite prin procedurile interne si dispozitiile legale;
    Actualizarea in mod permanent evidenta salariatilor si efectuarea modificarilor survenite (functie, salariu, pontaje, concedii medicale, concedii de odihna, fisiere de noi angajati\plecati, sanctiuni disciplinare, etc.) in conformitate cu procedurile interne si dispozitiile legale;
    Evidentierea orelor suplimentare, orelor minus, orelor de sarbatoare legala, primelor, distributia pe centre de costuri, etc.;
    Operarea in programul SAP HR: inregistrarea angajatilor noi, reangajarile, modificarile de salariu, modificarile de functie, de departament, etc.; 
    Intocmirea, organizarea si evidenta planului de concedii de odihna anuale si lunare; tinerea evidentei cererilor de concediu; 
    Distribuirea bonurilor de masa;
    Actualizarea permanenta a organigramei filialei;
    Instruirea angajatilor si aplicarea corecta a legislatiei muncii in activitatea pe care o desfasoara; Mentinerea relatiei cu clinica de medicina muncii contractata pentru efectuarea analizelor si controalelor medicale periodice; 
    Prelucrarea corespondentei si coordonarea circuitului acesteia;
    Informarea superiorului cu privire la respectarea legislatiei muncii in cadrul firmei;
    Sustinerea derularii activitatilor zilnice (ajutor la casele de marcat, controlul prospetimii produselor, comparatii de preturi, etc.).
    
    

  • octombrie 2007 - ianuarie 2009

    Secretara, S.C. Cent-Unio S.R.L. - Transport international de marfuri periculoase

    • Târgu Mureș, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Transport / Logistica / Naval

    Comanda echipamentelor de protectie, preluarea, tinerea in evidenta si predarea-primirea a lor;
    Comanda si preluarea echipamentelor de birotica;
    Rezolvarea problemelor legate de serviciile de posta, inregistrare intrari-iesiri;
    Listarea si trimiterea documentelor ce apartin de transport catre soferi;
    Evidenta actelor soferilor si angajatilor de administratie;
    Evidenta si prelucrarea CV-urilor a potentialilor soferi si tinerea legaturii cu acestia in vederea angajarii lor;
    Registrul numerelor de telefon de firma, a stampilelor si al cardurilor de alimentare;
    Traduceri (e-mail-uri, scrisori si acte oficiale catre colaboranti Cent-Unio Ungaria, Iveco Italia si Samat Group Franta in limba engleza, etc.);
    Emiterea facturilor catre clienti;
    Arhivarea documentelor;
    Scanarea si prelucrarea datelor de pe tahografe;
    Tinerea unei evidente clare al actelor necesare echipamentelor de lucru (autotractoare, autocisterne) luand in considerare si termenele acestora;
    Inregistrarea si formularea circulalelor care urmeaza sa fie trimise conducatorilor auto;
    Arhivarea si intretinerea documentelor existente legate de transport, dovezi pentru achizitionarea unor obiecte, materiale, etc. care sunt incadrate in categoria de administratie;
    Actualizarea si intretinerea sistematizarilor, registrelor si al tabelelor de date;
    Alte obligatii administrative;
    Periodic servirea si gazduirea musafirilor; Intocmirea pontajelor; 
    Intocmirea actelor necesare pentru angajari si desfaceri de contracte;
    Eliberarea adeverintelor de salariu;
    Rezolvarea sarcinilor venite din partea superiorilor; 
    Activitate in mentinerea calitatii serviciilor; cunoasterea si respectarea regulilor si dispozitiilor de calitate al firmei;
    Informarea continua al managerului H.S.Q.E.
    

Educatie

  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea Dimitrie Cantemir, Facultatea de Geografie, specializarea Geografia Turismului, Targu Mures

    • Târgu Mureș, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Italiana
Mediu
Spaniola
Incepator
Maghiara
Avansat
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 12.02.2013
  • Reference number: 64100

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Italian
Intermediate
Spanish
Beginner
Hungarian
Advanced
Romanian
Native