64256

Asistent manager - Departament comercial la COMET ELECTRONICS SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 22.02.2013
  • Numar referinta: 64256

Experienta

  • ianuarie 2005 - decembrie 2012

    Asistent manager - Departament comercial, COMET ELECTRONICS SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Departament:achizitii/logistica/aprovizionare
    
    Domeniu Activitate Firma:Importul, exportul si distributia de componente electronice pentru aplicatii industriale.
    
    Responsabilitati:Receptionarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor;
    Utilizarea instrumentelor de lucru: PC, fax, scanner, imprimanta, etc
    Pregatirea si verificarea rapoartelor interne;
    Intocmirea, organizarea, gestionarea si arhivarea fluxului de documente scriptice si electronice;
    Suport administrativ pentru toate departamentele companiei;
    Organizarea si supravegherea intalnirilor de afaceri;
    Participarea la diferite expozitii;
    Mentinerea necesarului de consumabile (birotica, papetarie si protocol);
    
    
    Intocmirea comenzilor catre furnizorii interni si externi;
    Mentinerea legaturii cu furnizorii interni, furnizorii externi si cu transportatorii de marfa privind derularea comenzilor;
    Evidenta achizitii si livrari intracomunitare, pregatirea documentelor
    Verificarea si urmarirea platilor externe (in colaborare cu Departamentul Financiar-Contabil);
    Introducere NIR, evidenta stoc;
    Intocmirea declaratiei INTRASTAT;
    Administrarea portofoliului de clienti;
    Urmarirea in derulare a contractelor incheiate;
    Mentinerea legaturii cu persoanele de contact privind contractele (e-mail, telefon, etc);
    Suport pentru echipa de vanzari: centralizarea cererilor de oferta sosite din partea clientilor deja existenti in baza de date, precum si a potentialilor clienti (prin telefon, e-mail sau fax), intocmirea in timp util a ofertelor de pret;

  • decembrie 2001 - ianuarie 2005

    Asistent manager, CONEX ELECTRONICS SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    
    Domeniu activitate firma:
    
    Comercializarea de componente electronice, aparatura de masura si control atat pentru laboratoare de electronica, cat si pentru home & hobby, scule si accesorii.
    
    Responsabilitati:
    
    Responsabilitati:
    Asistenta in organizarea activitatilor directorului general;
    Mentinerea comunicarii intre directorul general si parteneri/angajati;
    Redactarea si transmiterea corespondentei;
    Mentinerea evidentei documentelor;
    Elaborarea de rapoarte specifice conform cerintelor directorului general;
    Participarea la diferite expozitii: TIB, ROMHOTEL, RECLAMA;
    Acces pentru aplicarea documentelor managementului de calitate: (Referat de necesitate in vederea aprovizionarii; Chestionar de evaluare furnizori; Chestionar de evaluare satisfactie clienti pentru produs;Registru evidenta contracte; Lista furnizorilor acceptati;
    Lista furnizorilor neacceptati; Registru de evidenta a comenzilor de aprovizionare interne; Registru de evidenta a comenzilor de aprovizionare externe);
    
    Suport pentru echipa de vanzari:
    Utilizarea bazei de date existenta pentru detaliile solicitate de clienti in vederea unui raspuns intr-un timp cat mai scurt (telefonic, fax sau e-mail);
    Intocmirea ofertelor de pret pentru produsele comercializate;
    Intocmirea corecta si la timp a documentelor necesare participarii la selectiile de oferte si licitatii;
    Verificarea periodic a documentelor utilizate in cadrul compartimentului comercial;
    Crearea unei baze de date in vederea gestionarii sugestiilor si propunerilor formulate de clienti care sa fie actualizata la zi;
    Verificarea existentei in magazin a ofertelor de pret, a manualelor care insotesc marfa la vanzare, a cataloagelor ce urmeaza a fi distribuite clientilor;
    Primirea comenzilor de la beneficiari pentru produsele care nu sunt pe stoc si analiza cererilor suplimentare si de anulari;
    Preluarea comenzilor (scrise, telefonic, fax, e-mail);
    Emiterea facturilor proforma, instiintarea beneficiarilor privind produsele comandate;
    Intocmirea lunar a rapoartelor privind vanzarile de marfa;
    
    Suport pentru Departamentul Aprovizionare:
    Fundamentarea necesarului de aprovizionat in functie de solicitarile clientilor si ale compartimentului de productie;
    Asigurarea aprovizionarii cu componentele si echipamentele necesare desfasurarii activitatilor de productie si vanzari;
    Adaptarea programului de aprovizionare functie de programul de productie sau evolutiei stocurilor;
    Intocmirea contractelor de vanzare-cumparare si urmarirea derularii acestora;
    Mentinerea legaturii cu furnizorii interni, furnizorii externi, vama si cu transportatorii de marfa privind derularea comenzilor, respectarea termenelor de livrare, a ordinii prioritatilor si modului de livrare;
    Evidenta preturilor de aprovizionare, intocmirea listelor de preturi;
    Aplicarea masurilor pentru reducerea cheltuielilor de aprovizionare, prin cautarea surselor de aprovizionare celei mai apropiate si cu mijloace cat mai avantajoase;
    Supraveghere in procesul de receptie a marfii;
    Intocmirea formelor de respingere pentru marfa necorespunzatoare;
    Rezolvarea impreuna cu alte compartimente a reclamatiilor referitoare la calitate, cantitate, ambalaj, termene de livrare sau alte conditii prevazute in contracte;

  • decembrie 1997 - decembrie 2001

    Secretara, CONEX ELECTRONICS SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    
    Domeniu activitate firma:
    
    Comercializarea de componente electronice, aparatura de masura si control atat pentru laboratoare de electronica, cat si pentru home & hobby, scule si accesorii.
    
    Responsabilitati:
    
    Asigurarea activitatii de secretariat a directorului general;
    Initiativa pentru organizarea audientei;
    Efectuarea de apeluri telefonice dispuse de directorul general si primirea din afara de solicitari de convorbiri cu directorul, furnizand informatiile si explicatiile cerute si eventual, programand intalnirile;
    Primirea clasarea si distribuirea corespondentei (prin posta, fax, e-mail);
    Urmarirea termenelor de executie stabilite de director pentru diferite sarcini;
    Intocmirea bazei de date cu clientii si furnizorii firmei si felicitarea acestora cu diferite ocazii;
    Urmarirea si asigurarea perioadelor de valabilitate pentru diverse abonamente ale firmei: ziare, reviste, Monitorul Oficial, etc;
    Redactarea de: imputerniciri, delegatii, adeverinte pentru angajatii companiei;
    Intocmirea graficului pentru concediile de odihna;
    Gestionarea Fiselor PSI si SSM, mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii de protectia muncii si situatii de urgenta;
    Achizitii papetarie, consumabile;
    Asigurarea protocolului;

Educatie

  • 2001 - 2006

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • București, România
  • 1998 - 2000

    Colegiu / studii postliceale, Grupul Scolar Economic Viilor

    • București, România
  • 1992 - 1996

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Economic Administrativ BARBU STIRBEI

    • Buftea, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 22.02.2013
  • Reference number: 64256

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native