64830

Asistent Director General la SC ITC SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 31.01.2013
  • Numar referinta: 64830

Experienta

  • ianuarie 2011 - Prezent

    Asistent Director General, SC ITC SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Indatoriri principale: 
    Suport Administrativ 
    •Intocmirea, urmarirea si respectarea agendei de activitati a Directorului General si a Directorului Economic;
    •Mentinerea si actualizarea agendei de lucru cu programarea intalnirilor atat in interiorul cat si in exteriorul companiei;
    Asigurarea secretariatului in cadrul sedintelor Directoratului si intocmirea proceselor verbale, minutelor;
    •Redactarea scrisorilor, e-mailurilor si faxurilor, efectuarea de fotocopii;
    •Redactarea si formatarea documentelor; preluarea si trasmiterea de mesaje telefonice de la sau catre client;
    •Intocmirea sub supravegherea a documentatiei pentru diverse proiecte ( adrese, declaratii, intocmirea listelor de mijloace fixe);
    Coordonarea deplasarilor directoratului societatii (asigurare transport, cazare etc);
    •Pregatirea documentelor pentru depunere la diverse autoritati.
    •Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice, a faxurilor, a corespondentei de tip email si redirectionarea acestora catre principalele departamente / menţinerea evidenţei acestora;
    •Primirea si inregistrarea actelor /corespondentei primare prin societatile de curierat in registrul de intrare-iesire si distribuirea acestora departamentelor in cauza ;
    •Scanarea si copierea documentelor; administrarea, indosarierea si arhivarea documentatiei;
    •Generarea si trimiterea comenzilor catre furnizorii interni (catering, birotica, marketing);
    •Colectarea si furnizarea datelor pentru actualizarea constanta a site-ului societatatii;
    •Actualizarea si mentinerea bazei de date cu clienti, furnizori si alte persoane de contact pentru societate;
    •Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
    
    Indatoriri secundare: 
    Suport pentru departamentul vanzari
    •Contactarea clientilor; 
    •Trimiterea ofertelor;
    •Preluarea cererilor de oferta / comenzi pentru produsele solicitate de catre clienti, urmate de transmiterea confirmarii comenzilor si derularea acestora;
    • Comunicarea cu departamentul logistica in vederea organizarii livrarilor;
    •Urmarirea livrarii si facturarii comenzilor catre clienti;
    •Marketing– promovarea produselor comercializate de catre societate (expedierea cataloagelor de prezentare, fluturasi, flyere);
    Indeplinirea cu succes a atributiilor specifice fisei postului.
    
    Suport pentru departamentul juridic
    •Tehnoredactarea, corectarea si expedierea documentelor specifice catre instantele judecatoresti la cererea consilierului juridic;
    •Mentinerea si actualizarea listei cu dosarele societatii.

  • octombrie 2010 - Prezent

    Colaborator, Cabinet Av. Balasoiu Anca Elena

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Juridic

    Colaborarea cu avocatii cabinetului in vederea asigurarii conditiilor de deplasare la termenele de judecata din alte orase si Bucuresti;
    Tehnoredactarea, corectarea si expedierea documentelor specifice catre instantele judecatoresti;
    Mentinerea legaturii cu clientii cabinetului; 
    Sortarea corespondentei;
    Arhivarea de documente / dosare;
    Supravegherea si actualizarea calendarului cu termene de judecata. 
    
    Pt referinte: Av Anca BALASOIU 
    e-mail: cabinetdeavocatbalasoiu@yahoo.com

  • iunie 2009 - octombrie 2010

    Asistent Litigii, Tuca Zbarcea & Asociatii

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Juridic

    Mentinerea si actualizarea agendei de lucru cu programarea intalnirilor atat in interiorul cat si in exteriorul companiei;
    
    Mentinerea si actualizarea listei cu dosarele aferente departamentului, pregatirea listei cu dosare pentru sedinta departamentului, efectuarea eventualelor modificari in functie de deciziile luate in sedinta si pregatirea documentelor necesare prezentarii in instanta ( la cerinta fiecarui avocat )
    
    Pregatirea diverselor situatii cerute;
    
    Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;
    
    Redactarea scrisorilor, e-mailurilor si faxurilor;
    
    Tehnoredactarea, corectarea, editarea si expedierea documentelor specifice. 
    
    Rezervarea de bilete si locuri la hotel in tara si in strainatate pentru partenerii firmei;
    
    Introducerea in baza de date a informatiilor despre clienti; 
    
    Mentinerea legaturii cu institutiile judecatoresti;
    
    Actualizarea bazei de date in programul propriu ( Jurnal Gold: contact manager, call manager etc);
    
    Monitorizarea si inregistrarea riguroasa in server a lucrarilor, rapoartelor si a corespondentei;
    
    Arhivarea de documente.

  • iulie 2008 - iunie 2009

    Asistent Marketing, Tuca Zbarcea & Asociatii

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    Studierea pietei si a concurentei, implementarea strategiei de marketing urmarind indeplinirea obiectivelor de afaceri ale companiei pe termen scurt si lung;
    
    Contribuirea la stabilirea strategiei de marketing si planului de comunicare al societatii, la intocmirea proiectului de buget anual pe capitole si evaluarea permanenta a costurilor de marketing;
    
    Intocmirea bugetului anual si evaluarea costurilor de marketing;
    
    Asigurarea realizarii obiectivelor de marketing conform strategiei de marketing si a planului de comunicare conform planului societatii (imagine, pagina web, brosuri de prezentare, carti de vizita); 
    
    Mentinerea inventarului materialelor de promovare ale societatii si stabilirea necesarului de materiale de marketing;
    
    Mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii de marketing pentru asigurarea obiectivelor din acest domeniu si pentru organizarea de evenimente si traininguri;
    
    Mentinerea legaturii cu reprezentantii mass-media si verificarea costurilor de aparitie in presa de specialitate; 
    
    Mentinerea legaturii cu reprezentatii revistelor si altor publicatii de specialitate din Romania si strainatate si coordonarea publicarii articolelor din domeniu; 
    
    Mentinerea legaturii cu reprezentantii mass-media si urmarirea reflectarii imaginii companiei in publicatiile economice / business( feed-back ); 
    
    Monitorizarea presei si realizarea zilnica a revistei presei privind reflectarea in presa a activitatii societatii;
    
    Periodic, intocmirea de liste cu dosare si proiecte potentiale pentru societate in functie de articolele aparute in publicatiile economice;
    
    Actualizarea bazei de date a societatii conform obiectivelor stabilite si pregatirea mapelor destinate diferitelor proiecte si activitati administrative.

  • ianuarie 2008 - iunie 2008

    Asistent Manager, X MEDIA AGENCY CONSULTING SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: PR,Publicitate

    Crearea bugetului estimativ destinat aprovizionarii;
    
    Aprovizionarea produselor de birotica papetarie;
    
    Mentinerea evidentei contractelor si a legaturii cu beneficiarii acestora;
    
    Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
    
    Cautari si actualizari in baza de date; 
    
    Distribuirea corespondentei;
    
    Intocmirea diverselor situatii cerute de seful ierarhic

Educatie

  • 2003 - 2007

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 31.01.2013
  • Reference number: 64830

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native