66969

ASISTENT RESURSE UMANE la H&G INVEST BUSINESS SOLUTIONS SRL, BUCURESTI

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 14.02.2013
  • Numar referinta: 66969

Experienta

  • iunie 2012 - iulie 2012

    ASISTENT RESURSE UMANE, H&G INVEST BUSINESS SOLUTIONS SRL, BUCURESTI

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    Am colaborat cu o agentie imobiliara timp de o luna in vederea efectuarii
    interviurilor pentru angajarea agentilor imobiliari.
    Responsabilitati:
    1. Conceperea si redactarea anuntul de recrutare;
    2. Mentinerea la zi si monitorizarea intocmirii fiselor de post, intocmirea si mentinera
    la zi a organigramei
    3. Primirea si monitorizarea documentelor de candidatura;
    4. Contactarea persoanele selectate in vederea stabilirii interviului;
    5. Comunicarea deciziei de angajare sau de respingere;
    6. Sustinerea interviurilor;
    7. Situatii si raportari diverse.

  • octombrie 2011 - iunie 2012

    CONSILIER CLIENTELA, BANCA TRANSILVANIA SA, BUCURESTI

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    CONSILIER VANZARI CARDURI:
    -Vanzarea de carduri clientilor persoane fizice si juridice in conditii de profitabilitate
    pentru banca si gestionarea portofoliului de carduri aferent sucursalei;
    -Identificarea clientilor si stabilirea unei strategii de abordare a acestora pentru
    vanzarea de carduri;
    -Prezentarea ofertei catre clienti si completarea documentatiei de
    emitere carduri;
    -Introducerea cu acuratete a cererilor de card in aplicatia de emitere
    carduri, receptionarea electronica si fizica a cardurilor si PIN-urilor aferente,
    gestiunea si distribuirea lor catre clienti;
    -Realizarea nivelului minim de performanta stabilit pentru acest post;
    
    CONSILIER CREDITE PEROSNAE FIZICE:
    - membra in consiliul de aprobare credite;
    - identificarea clientilor doritori de credite de nevoi personale, imobiliare, ipotecare
    si alte produse bancare de finantare;
    - contactarea acestora;
    - prezentarea ofertei existente pe piata;
    - asistenta la completarea formularelor de credit;
    - întocmirea dosarului de credit;
    - pastrarea contactului permanent cu banca si cu clientul din momentul aplicarii
    pana la finalizarea procesului de creditare.
    -promovarea produselor financiare ale bancii prin metode eficiente(prezentari
    directe, de grup, telephonic, e-mail);
    -stabilirea unei agende a intalnirilor cu potentiali clienti;
    -studierea nevoilor clientilor in materie de servicii financiar-bancare si formularea
    unei oferte;
    -solicitarea documentelor necesare obtineri unui credit(serviciu financiar-bancar),
    asistenta in intocmirea dosarelor, verificarea documentatiei conform normelor
    bancare si procedurilor stabilite de departamentul de analiza;
    -prezentarea documentatiei conform procedurilor la departamentul de analiza;
    -respectarea legalitatii tuturor documentelor intocmite si prezentate spre analiza,
    precum si a prevederilor Rgulmenrului Intern si a Fisei de Post;
    -suport training pentru departamentul Front-Office si departamentul Retail din
    Sucursala si agentiile arondate.

  • august 2011 - octombrie 2011

    Ofiter Back Office Senior(Inlocuitor Sef Serviciu Operatiuni) , BANCA TRANSILVANIA SA, BUCURESTI

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Referent Back Office
    -inlocuitor director operatiuni: coordonarea activitatii din front office si casierie
    -suport training pentru departamentul Front-Office si casierie din Sucursala si
    agentiile arondate.

  • iunie 2011 - august 2011

    Ofiter Front-Office, BANCA TRANSILVANIA SA, BUCURESTI

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Ofera asistenta clientilor in selectarea produselor Bancii conform nevoilor si
    posibilitatilor acestora si asigura indeplinirea solicitarilor privind produsele si
    serviciile pentru persoane fizice; obiectivul este de a vinde cat mai multe produse
    clientiilor si de a promova in acelasi timp produsele Grupului.
    - Efectuarea operatiunilor non-cash dispuse de clienti in conturile curente si in
    conturile de depozit;Informarea clientilor privind documentele solicitate pentru
    produse si servicii;
    - Primirea si verificarea documentelor solicitate, evaluarea fezabilitatii cererii si
    efectuarea operatiunilor specifice conform normelor de de lucru/procedurilor in
    vigoare;
    - Informarea clientilor privind acceptarea sau respingerea cererii;
    - Participarea la campaniile de promovare produse si servicii;
    - Incheierea conventiilor si a contractelor pentru serviciile conexe cardurilor;
    - Furnizeaza tranzactii non-cash pentru clientii si ne-clientii de la retail sau
    corporate;
    - Deschiderea/inchiderea de conturi pentru persoane fizice
    - Asigura asistenta post-vanzarea produselor .
    - Promovarea si vanzarea prosuselor si serviciilor non-credit ale Grupului / asigura
    consiliere clientilor existenti si potentiali in conformitate cu gama de produse
    disponibile tipului de sucursala si cu standardele de calitate ale bancii .
    - Identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de vanzare a produselor si
    serviciilor oferite de banca prin activitati de vanzare incrucisata .
    - Urmareste si actioneaza in vederea indeplinirii tintelor individuale si ale agentiei.
    - Indeplinirea obiectivelor in conformitate cu regulamentele legale interne .

  • iulie 2010 - iunie 2011

    Ofiter Back Office(Departamentul Operatiuni P.O.S.), ALICO ASIGURARI ROMANIA SA, BUCURESTI

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    *Administrarea portofoliului de clienti al companiei
    *Rezolvarea solicitarilor clientilor referitoare la administrarea contractelor de
    asigurare
    *Raportare si statistici
    *Implicare in proiectele si campaniile departamentului
    *Suport training
    *Administrarea conturilor bancare
    *Asistenta clienti(online & telefonica)

  • februarie 2010 - iulie 2010

    Receptionera, ALICO ASIGURARI ROMANIA SA, BUCURESTI

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    - primirea si distribuirea corespondentei
    - transmiterea/primirea/ printarea si inregistrarea faxurilor/mail-urilor
    - preluarea si efectuarea legaturilor si convorbirilor telefonie
    - crearea si pastrarea unui punct de legatura intre companie si clienti
    - asigurarea indosarierii documentelor,
    - permiterea/oprirea clientilor de a intra in departamente
    - primirea si directionarea clientilor/vizitatorilor in firma
    - inregistrarea tuturor documentelor care intra/ies din firma.

Educatie

  • 2009 - 2013

    Diploma de facultate, Universitatea Bucuresti- Facultatea de Sociologie

    • București, România
  • 2005 - 2009

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul National de Informatica

    • Piatra Neamț, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 14.02.2013
  • Reference number: 66969

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native