67353

Secretara la Mareea Comtur SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 12.03.2013
  • Numar referinta: 67353

Experienta

  • iulie 2013 - octombrie 2013

    Secretara, Mareea Comtur SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

     preluare apeluri telefonice si redirectionarea acestora;
    - mentinerea evidentei contractelor cu agentiile de turism revanzatoare;
    - asigurarea necesarului de papetarie, apa, birotica si protocol;
    - indrumarea vizitatorilor catre persoanele din companie;
    - completarea ordinelor de deplasare, a referatelor de plata in program;
    - inregistrarea foilor de parcurs in fisier si a documentelor de intrare/iesire din companie;
    - copierea/scanarea contractelor si a altor documente;
    - expedierea plicurilor si coletelor prin firma de curierat;
    - realizarea diferitelor situatii, la cerere ( situatia cataloagelor existente, actualizarea sistematica a interioarelor, incheierea proceselor verbale de predare-primire precum si a fiselor de inventar etc );
    - urmarirea adreselor de e-mail de "Office" si "Secretariat" si distribuirea e-mailurilor catre departamentele respective;
    - mentinerea legaturii cu agentiile de turism revanzatoare si solutionarea cererilor acestora via e-mail sau telefon.

  • iulie 2011 - iulie 2013

    Front Desk Officer, TMF Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    preluare apeluri clienti si directionarea acestora catre persoanele responsabile;
    - primirea corespondentei si distribuirea acesteia pe departamente;
    - introducerea zilnica a cursurilor valutare in programul de contabilitate;
    - verificarea valabilitatii contractelor incheiate cu clientii;
    - mentinerea legaturii cu furnizorii si solutionarea oricaror probleme aparute;
    - traduceri din romana in engleza si viceversa;
    - redactare diferite documente ( procese verbale, scrisori etc )
    - organizarea rezervarilor de avion si hotel cu firma de turism;
    - tinerea evidentei contractelor incheiate cu clientii si furnizorii;
    - organizarea de prezentari, brosuri pentru viitorii clienti;
    - oferirea de suport celorlalte departamente ( HR, contabilitate );
    - asigurarea necesarului de apa, papetarie, protocol

  • august 2010 - iulie 2011

    Asistent Comercial, TMF Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Am lucrat la sediul clientului Procter&Gamble unde am avut urmatoarele responsabilitati:
    
    - sortarea facturilor primite pe entitati;
    - scanarea si inregistrarea facturilor in SAP;
    - mentinerea contactului cu clientii si acordarea de suport via e-mail sau telefon.
     

  • august 2009 - august 2010

    Junior Payroll Officer, TMF Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    Am inlocuit o colega care urma sa intre in concediu de ingrijire copil la departamentul de salarizare unde am avut urmatoarele atributii:
    
    - intocmire contracte de munca, acte aditionale, decizii;
    - transmiterea fluturasilor de salariu catre clienti;
    - calcul salarial in programul de salarii DP payroll;
    - eliberare adeverinte pentru medic, pentru banca, de somaj;
    - arhivarea documentelor si organizarea acestora;
    - completarea ordinelor de plata, a certificatelor medicale;
    - pregatirea proceselor verbale si transmiterea corespondentei catre clienti;
    - monitorizarea legislatiei muncii si oferirea de consultanta clientilor, la cerere;
    - verificarea pontajului si tinerea evidentei concediilor de odihna;
    - transmiterea documentelor catre autoritati in vederea inregistrarii.
     

  • octombrie 2007 - august 2009

    Front Desk Officer, TMF Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    - preluare apeluri clienti si directionarea acestora catre persoanele responsabile;
    - primirea corespondentei si distribuirea acesteia pe departamente;
    - asigurarea necesarului de apa, papetarie, protocol;
    - introducerea zilnica a cursurilor valutare in programul Topman;
    - mentinerea legaturii cu furnizorii si solutionarea oricaror probleme aparute;
    - traduceri din romana in engleza si viceversa;
    - redactare diferite documente ( procese verbale, scrisori )
    - organizarea rezervarilor de avion si hotel cu firma de turism;
    - tinerea evidentei contractelor incheiate cu clientii si furnizorii;
    - organizarea de prezentari, brosuri pentru viitorii clienti;
    - oferirea de suport celorlalte departamente ( HR, contabilitate ) prin scanat/copiat documente, arhivare, intocmire procese verbale, traduceri;
    - scanarea si inregistrarea facturilor in SAP.
    
    Am fost alocata pe un proiect la departamentul de salarizare unde am avut urmatoarele atributii:
    
    - intocmire contracte de munca, acte aditionale, decizii;
    - transmiterea fluturasilor de salariu catre clienti;
    - calcul salarial in programul de salarii DP payroll;
    - eliberare adeverinte pentru medic, pentru banca, de somaj;
    - arhivarea documentelor si organizarea acestora;
    - completarea ordinelor de plata, a certificatelor medicale;
    - pregatirea proceselor verbale si transmiterea corespondentei catre clienti;
    - monitarizarea legislatiei muncii si oferirea de consultanta clientilor, la cerere;
    - verificarea pontajului si tinerea evidentei concediilor de odihna;
    - transmiterea documentelor catre autoritati in vederea inregistrarii.

  • mai 2006 - septembrie 2007

    Front Desk Officer, Smartree Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Printre responsabilitatile obisnuite pe care le include fisa postului am indeplinit si
    alte atributii precum:printarea fluturasilor de salariu,evidenta declaratiilor fiscale
    astfel incat deadline-ul sa fie indeplinit,completarea in Registrul de evidenta a
    salariatilor pentru clientii firmei,screening-uri de CV-uri si stabilirea interviurilor.

Educatie

  • 2000 - 2004

    Diploma de facultate, Universitatea Titu Maiorescu

    • București, România
  • 1996 - 2000

    Liceu / scoala profesionala, Liceu Ghe Asachi

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • A

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 12.03.2013
  • Reference number: 67353

Skills

Driving license
  • A

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Spanish
Beginner
Romanian
Native