67432

Analist Baze de Date - marketing direct la S.C. Open Public Service S.R.L.

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 12.03.2013
  • Numar referinta: 67432

Experienta

  • mai 2012 - februarie 2013

    Analist Baze de Date - marketing direct, S.C. Open Public Service S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

       Realizarea campaniilor de promovare folosind Google Adwords, Facebook
       Planificarea si managementul campaniilor de promovare
       Monitorizarea si realizarea de rapoarte privind campaniile
       Managementul bazei de date - marketing direct (actualizarea, gestionarea informatiilor despre clientii                                 
        sau potentiali ai unei companii)
       Coordonarea realizarii site-urilor online
       Redactarea de newsletters si trimiterea de emailuri prin INX-mail
       Intocmirea rapoartelor si statisticilor lunare
       Elaborare/Verificari rapoarte
       Efectuare selectii pe bazele de date
       Importuri/Exporturi de date
       Marcarea in baza de date a rezultatelor selectiei
       Pregatire start actiuni introducere date (regulamentul actiunii, tipul de suport de pe care se preiau datele  
       pentru a fi introduse, lista cu toate datele care se vor introduce, biblioteci de referinta pentru raspunsuri 
       standard atunci cand exista, criterii de raportare a datelor introduse)
       Verificarea proceselor de productie
       Configrurarea rapoartelor pentru tiparit
       Pregatirea tragerii la sorti
       Gestionarea reclamatiilor 
    
    

  • octombrie 2008 - mai 2012

    Specialist Marketing, S.C. Andromede Decor S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    Elaborarea si punerea in aplicare a campaniilor de marketing.
    Propunerea si asigurarea implementarii proiectelor de trade marketing la nivelul punctelor de vanzare.
    Analizarea in mod constant a pozitiei pe piata a  produselor din portofoliul firmei cat si a tendintelor
    pietei.
    Colaborarea cu directorul de marketing in elaborarea strategiei in functie de cea generala si cea de vanzari,
    cat si implementarea ei.
    Coordonarea elementelor de marketing intern (in-store).
    Propunerea de campanii promotionale.
    Realizarea de campanii de promovare folosind Google Adwords.
    Urmarirea rezultatelor campaniilor de marketing online cu ajutorul: Google Analytics.
    Efectuarea de statistici si de analizare a concurentei.
    Asigurarea cu analize - suport de marketing in scopul atingerii obiectivelor de vanzari.
    Intocmirea, prelucrarea si analizarea diferitelor rapoarte de marketing, de vanzari si a surselor de 
    date interne.
    Realizarea de baze interne.
    Evaluarea impactului activitatilor de marketing si vanzari (promotii, oferte periodice, etc).
    Realizarea de cercetare de piata pentru a identifica si a atrage noi clienti.
    Monitorizarea actiunilor de piata ale concurentilor.
    Administrarea magazinului online.
    
    

  • noiembrie 2007 - septembrie 2008

    Manager de Produs, S.C. Elvila S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

        Intretinerea unei agende cu evenimentele legate de produs.
        Colectarea informatiilor de marketing, inclusiv puncte de referinta privind competitia, evolutiile,   
        oportunitatie si asteptarile clientilor.
        Punct de legatura intre departamentele de vanzari, productie, creatie.
        Controlarea si atingerea obiectivelor de vanzari.
        Participarea in cadrul echipelor de dezvoltare a noilor produse sau modificarea produsului.
        Participarea la luarea deciziilor privind eliminare produsului.
        Recomandarea schimbarilor pentru produs, imbunatatirilor si prezentarilor.
        Urmarirea concurentei.
        Stabilirea ofertelor promotionale.
        Stabilirea preturilor de vanzare.
        Stabilirea modului de distributie al produselor.
        Stabilirea colectiei pentru catalogul anual.
        Propunerea temelor de proiectare.
        Efectuarea comenzilor in functie de necesarul de marfa.
    

  • martie 2006 - noiembrie 2007

    Manager de Raion, S.C. Romania Hypermarche S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Coordonarea activitatii de aprovizionare pentru proudsele vandute in raion.
    Planificare pe termen lung a serviciilor oferite.
    Gestionarea personalului si a bugetului financiar.
    Efectuarea comenzilor in functie de necesarul de marfa.
    Mentinerea relatiilor cu furnizorii.
    Stabilirea preturilor si a ofertelor.
    

Educatie

  • 2005 - 2007

    Master / studii postuniversitare, Academia de Studii Economice

    • București, România
  • 2001 - 2005

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice

    • București, România
  • 1996 - 2001

    Liceu / scoala profesionala, Virgil Madgearu

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 12.03.2013
  • Reference number: 67432

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Romanian
Native